Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snowlion | 2010-07-24 09:03 | |
![]() | Vad drömde du ? Vad drömde du om inatt ? Eller senast som du kommer ihåg ? Jag drömde inatt om att jag var på min senaste semester igen med min sambo, som var gravid då, men att vi var där iaf, exakt på samma ställe och 3 veckor som sist i Thailand. Men denna gång hade vi våran son med oss.. =) | |
| Elinvelin | 2010-07-24 09:35 | |
![]() | Först måste jag understryka att min dröm inte utspelade sig nutid, utan under cowboy-tiden. Har ingen aning om vilket årtal det var. Jag var iallafall jagad utav "polisen" och utav en massa hundar. Men hundarna var väldigt snälla och jag fick över dem på min sida.. sen gick jag bärsärkargång på "polisen" - ungefär som Mel Gibson i Patrioten. Hemskt.... | |
| Snowlion | 2010-07-24 10:09 | |
![]() | Hihihihi... okej.. vilken rolig dröm... =) | |
| Defrob | 2010-07-24 10:21 | |
![]() | Jag drömmer ofta jättemärkliga drömmar om resor och konstiga platser... jag var i Sibiren för ett tag sedan och träffade folk, jag kunde ryska med! Som jag givetvis inte kan. :) | |
| caughtbock | 2010-07-24 10:51 | |
![]() | Jag drömde att jag inte hade slängt skräpet så att det hade samlats en massa äckliga djur i. Min moster sa då till mig att det kanske skulle vara bra om jag slängde skräpet lite oftare och sen skämdes jag. Kanske ska jag slänga skräpet idag då? | |
| bulll | 2010-07-24 11:53 | |
![]() | Jag drömde i morse att Frederico ifrån "Six feet under" var min kompis gamla kursare. Nu stod han i hennes hem och hade tapas-aftnar varje torsdag. Väldigt bra tapas lagade han också. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-24 13:55 | |
![]() | Det är lika bra att sluta drömma... tralalal www.youtube.com/watc...NW L3AQNMvc | |
| Myllersson - Ej medlem längre | 2010-07-24 14:18 | |
![]() | om en furie | |
| Padu | 2010-07-24 15:04 | |
![]() | Att jag hade sönder min mobiltelefon... | |
| bujum | 2010-07-24 15:19 | |
![]() | Jag drömmer ofta att jag letar efter bilen. Det är alltid samma bil - en gammal vit volvo som jag gav bort till min dotter för 8 år sen. Lika frustrerande varenda gång. | |
| reallynx | 2010-07-25 14:00 | |
![]() | I natt jag drömde något som jag aldrig drömt om förut, jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut. | |
| Thoron_ril | 2010-07-25 14:08 | |
![]() | mina drömmar är väldigt mysko de handlar inte om något samtidigt som de handlar om massa saker. det är väldigt mycket känslor och jag vaknar ofta skrikandes eller gråtandes. jag kan inte förklara vad jag drömmer, för jag vet inte samtidigt som jag vet... | |
| Smulanbus | 2010-07-25 14:10 | |
![]() | inte en blekaste | |
| lolinonek | 2010-07-25 14:17 | |
![]() | Jag räddade livet på en nyfödd bebis inatt som barnmorskan lade på en hatthylla när det saknades skötbord, bebisen föll ner men jag hann att fånga den. Jag utbrast: tänk,jag räddade ett liv nu.... Sen drömde jag om en uppfinning som jag gjort och att den nu fanns på marknaden. | |
| emmylicious | 2010-07-25 19:43 | |
![]() | Drömde att jag var tillsammans med killen jag träffar, och att vi bodde tillsammans. Vaknade med tårar i ögonen, minns att jag var helt förstörd i drömmen, tror att vi gjorde slut eller nåt men minns inte anledningen. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-07-25 19:51 | |
![]() | Jag drömmer nästan bara mardrömmar. Varje natt i stort sett. Har gjort så länge jag kan minnas. Och jag minns drömmarna från det att jag var 4 år... Rätt jobbigt faktiskt...Det har blivit lite bättre de senaste åren... | |
| emmylicious | 2010-07-25 19:52 | |
![]() | Men usch vad jobbigt Tvålis :( | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-07-25 20:31 | |
![]() | Jag drömde inatt att jag matade mina hundar med pinnglass, men den stora åt så fort att pappret åkte med, så jag fick liksom dra ut det ur munnen på henne. Slemmigt och äckligt! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-25 20:41 | |
![]() | kommer också ihåg drömmar från att jag var 2-4 år. drömmer 1 till 3 drömmar varje natt. som jag kommer ihåg alltså. har mkt nära relation med mina drömmar. har tänkt livet är eg sömnen/drömen. drömmen eg det "riktiga livet, massor av gånger. både sovandes och "vaken". i natt drömde jag att ett gäng 13 åriga pojkar jagade mig och slog ut mina tänder med en sten när dom hade mig. | |
| Elinvelin | 2010-07-25 20:42 | |
![]() | Jag var med i gladiiatorerna, tv-programet som gick i början av 2000. | |