Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bulll | 2010-12-27 23:06 | |
![]() | Evenemangstips?!? Jag, syster och modern vår planerar att någon gång under våren fara iväg på någon form av evenemang, själv tänker jag musikal, men även andra former av happenings skulle kunna vara av intresse. Någon som har några intressanta tips/rekommendationer/avs kräckande exempel att bjuda på? Plats i landet bör lämpligen vara av karaktären större stad, såvida det inte rör sig om något otroligt spännande som gör det värt att åka till, säg, Säffle för. | |
| bulll | 2011-01-04 21:49 | |
![]() | Nej men snälla nån! Är det verkligen ingen som har nåt skoj planerat för vårkanten? Kanske ska utveckla det här till en allmän stödtråd då, för en roligare fritid.. Nej men, skämt åsido, det står still för mig. Ingen som har gjort nåt kul som ni kan tipsa om? Känns så dödfött att sitta och torrstirra på ticnet helt planlöst! | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-01-04 22:00 | |
![]() | skaffa biljetter till roxette vetja :-) | |
| bulll | 2011-01-04 22:08 | |
![]() | Hmm, Roxette, är de i farten under våren menar du? De är egentligen inte riktigt min påse (kanske inte heller min prisklass, var det inte kring dem det stormade en massa gällande biljetter för ett tag sen??) men å andra sidan är det alltid kul med en schysst nostalgi-chock :-) Tack för tipset och berätta mer om du kan! | |
| delta9 | 2011-01-04 22:11 | |
![]() | Robert Wells show kanske är ett tips? Vet inte vad den heter eller vart den går eller när den går men google är bäst då det gäller att få fram datum för såna saker :) | |
| slånbär | 2011-01-04 22:15 | |
![]() | Har en jobbarkompis som gillar såna där käcka tillställningar som allsång och sån skit och hon brukar gå på såt på sommaren som heter Diggilo och som hon tycker är jättebra. Själv äter jag hellre skit än går på sånt. Själv ska jag med tonåringarna på Metaltown i Göteborg i Juni-där kan man snacka om underhållning! | |
| numsan | 2011-01-05 00:19 | |
![]() | Vilken typ av arrangemang gillar ni/ogillar ni? Lite svårt att tipsa om grejer utan att veta ungefär vad det är ni vill ha. Gillar ni teater? Och i så fall vilken typ av teater? Gillar ni opera? Klassisk musik? Rock? Pop? Perfomanceart? Tatueringsmässor? Nycirkus? Idrott? Konst? Vill ni ha tips på helhetsupplevelser, dvs vad man skulle kunna göra en weekend i en schysst stad eller vill ni bara ha tips på ett enskilt arrangemang? Vilken tidsperiod gäller det? Uppsättningarna är ju tidsbegränsade? | |
| Saberhagen | 2011-01-05 10:11 | |
![]() | Har hört att Blue man group ska vara obeskrivligt :) | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-05 11:05 | |
![]() | www.ticnet.se/catego...v& amp;l=SE Här finns det väl massor med tips vad som händer Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-05 12:48 | |
![]() | antik mässor,tycker jag är lajbans,åker på kanske 7 stycken/år eller fler,kolla mässkalendern knivsta mässor | |
| Sigrids mor | 2011-01-05 13:24 | |
![]() | www.stockholmsmassan...re /program www.knivstamassor.se...le nder.htm | |
| Sigrids mor | 2011-01-05 13:26 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=26104 | |
| Miss_jk | 2011-01-05 13:35 | |
![]() | Jag var på Blue Man Group i Vegas förra sommaren. Det var riktigt bra! Kolla Ticnet annars. Där finns ju massa evenemang. | |
| Quicka | 2011-01-05 13:55 | |
![]() | Stand up är alltid roligt | |
| Saberhagen | 2011-01-11 14:00 | |
![]() | Ja, stand up funkar alltid :P | |
| mrsH | 2011-01-11 14:06 | |
![]() | Åk till Taxinge slott, söder om Sthlm... går under epitet "Kakslott" underbart vacker miljö och gudomliga bakverk. Åk dit hungriga! :) Ni hinner med både det och en tur till huvudstaden om ni vill.. | |
| Pocaloca | 2011-01-11 14:15 | |
![]() | we will rock you =) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-11 15:21 | |
![]() | www.gothiatowers.com...nd inavium/ såg detta på Rondo, och jag gillar inte ens Jerry Williams men blev helt tagen på sängen. Urbra! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-01-11 15:24 | |
![]() | www.gothiatowers.com...la s-vegas/ www.gothiatowers.com...nd o-i-var/ www.gothiatowers.com...ca mpaign-1 | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-01-11 15:27 | |
![]() | Om man uppskattar musik så har Sthlms konserhus mycket att erbjuda. I mars så uppträder Russian Army Choir i Berwaldhallen, spektakulärt uppträdande om man gillar fartfylld ballet | |