Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -sol- | 2011-02-18 21:04 | |
![]() | besviken varför är det så viktigt att se hur många spel man spelat.....jag får förfrågan HUR jag hinner spela så mycket....Vill inte förklara mej med att jag har all tid i världen att spela...ÄR SÄNGLIGGANDE ...måste jag sluta spela betapet???? för att hitta nåt annat trevligt spel??? | |
| gnill | 2011-02-18 21:09 | |
![]() | hm, jag har aldrig fått frågan och jag har ändå spelat många fler matcher än du... låt bli att svara bara. Eller spel bara hets och panik så chattar folk sällan. | |
| Tuting | 2011-02-18 21:09 | |
![]() | Folk ska bara strunta i hur många spel du spelat. Tyvärr är det så att många inte har förmågan att tänka sig att andras livssituation inte liknar deras egen! Skickar stor kram och hoppas att du ändå fortsätter spela! | |
| odin - Administratör | 2011-02-18 21:15 | |
![]() | Du skall vara stolt istället! Ignorera dem... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-18 21:23 | |
![]() | Hm, jag som hade fått för mig att det är en merit att ha spelat många matcher. | |
| Djane | 2011-02-18 21:25 | |
![]() | vem frågar? Dina vänner eller folk på betapet?Ignorera, ignorera, ignorera! Det är ju upp till dig å ingen annan vad du lägger din tid på å varför. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 21:35 | |
![]() | Gör ett nytt konto. Problem solved. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-18 21:55 | |
![]() | en del ser andra genom sig själv,dom kanske jobbar heltid,och har tre barn hund och jordbruk,dom är nog lite avundsjuk på dig som har tid,eftersom dom själva kanske bara kan spela 3 spel i veckan ,dom tror att du är super projfs på att starta mjölk maskinen samtidigt som dur går ut med hunden och lagar mat och tvättar,så dom kan inte för sitt liv förstå hur du får i hop tiden | |
| blue_moon | 2011-02-18 22:01 | |
![]() | Du spelar inte särskilt mycket, inte ens 10 matcher per dag. Jag har sett de som spelar 20-25. Så strunta i dumma frågor och kommentarer. | |
| travmys | 2011-02-18 22:06 | |
![]() | Tror dom är lite imponerade i grunden, blir också mäkta imponerad när jag ser nån som spelat flera tusen matcher, oj tänker jag, hon eller han kan en hel del ord, känner mig plötsligt lite i lä liksom! Ignorera eller ta åt dig, mästare på banan typ! Skulle man haft mera tid över skulle nog alla spelat mycket mera, Beta är och förblir ett gift och mysigt tidsfördriv, hjärngympa! | |
| Sigrids mor | 2011-02-18 22:46 | |
![]() | Strunta i dom! En del blir jag vansinnigt imponerade av att de spelat så mycket. Oftast kollar jag inte ens. Ignorerar såna frågor och spela och ha skoj. | |
| strömavbrott | 2011-02-18 22:53 | |
![]() | -sol- du har tydligen fått kommentarer av någon IDIOT. Bry dig inte! Det är han/hon som har problem - jag menar; varför ska man bry sig om hur många matcher någon annan spelar? | |
| dinodog | 2011-02-19 12:15 | |
![]() | Bara att stunta i, själv hänger jag här så gott som varje dag. En del dagar spelar jag många matcher, en del dagar bara några få. Vet hur det är att vara sängliggande, det är aptrist och man har all tid i världen där man ligger. Själv har jag aldrig fått några frågor om något liknande, så bara ignorera det är också mitt råd till dig. | |
| -sol- | 2011-02-19 13:37 | |
![]() | okey får försöka ignorera dem-Tack för att några bryr sig...kram till Er!!! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-19 14:28 | |
![]() | Jag har fullt upp med att bli förfärad över hur mycket tid jag lägger vid betapet för att bry mig om hur mycket tid andra lägger. | |
| groenmeyer | 2011-02-19 14:59 | |
![]() | Jag förstår inte varför du blir besviken, det är ju bara till att svara på frågan eller låta bli | |
| Lillstölla | 2011-02-19 15:30 | |
![]() | Bry dig inte om det, och anledningen till varför du hinner med att spela mycket ju din ensak! | |
| schmuppisch | 2011-02-19 15:50 | |
![]() | Sedan kan man ju titta på hur länge du varit medlem, från 05-11 liksom. Då hinner man också spela ex antal matcher :) | |
| Gizza Vem - Ej medlem längre | 2011-02-19 16:08 | |
![]() | Stämmer in i vad många andra här har sagt och skrivit: Skit i vad andra tycker! | |
| apajävel | 2011-02-19 19:40 | |
![]() | Jag har varken frågat eller fått frågan, men är du säker på att det inte är ren nyfikenhet? Är det påhopp så är det klart att det inte är OK, men jag vill gärna tro att man menar väl. | |