Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tyllestar | 2011-05-18 12:47 | |
![]() | Rösta och hon får dröm sommarjobbet www.konsernsjefen.no...na -laastad Hon är från Bergen i Norge. Hon är nyexad med en polkand. Hon söker jobb. Ge henne en röst så att hon kan vara bland top 4 den 31 maj. Helt sjukt att man kan få ett jobb på detta sätt. Hon är kvar top 10, från början var dom över 2000 kandidater. Hon har varit igenom flera intervjuer. Kort sagt lämplig till tjänsten. Ge er röst till Christina Laastad: www.konsernsjefen.no...na -laastad | |
| _athena - Ej medlem längre | 2011-05-18 13:12 | |
![]() | Men varför......... de andra är väl lika mycket värda.... | |
| Malreek | 2011-05-18 13:24 | |
![]() | Ge mig en röst =) | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-05-18 13:43 | |
![]() | Verkar helt vrickat. Nej - jag har inte röstat. | |
| sebgra | 2011-05-18 13:47 | |
![]() | Vad gör henne mer lämplig än de andra som fortfarande är aktuella? | |
| slånbär | 2011-05-18 13:53 | |
![]() | Men det är väl bara att röst -folk här röstar ju på alla möjliga fula fotografier,skor, solhattar och jag vet inte allt som det tiggs röster till och som folk klickar och röstar på oavsett om det finns andra bidrag som man personligen tycker är både snyggare och bättre. Eftersom det inte spelar någon roll för en själv så röstar ju dom flesta utan att undra varför. Har jag faktiskt inte sett förut så man undrar ju vad som gör att just den här rösningen ifrågasätts? | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-05-18 13:53 | |
![]() | Jag brukar rösta och stödja många som ber om det men det här var för mycket. Kan inte arbetsgivarna längre bestämma vem som ska få jobbet så kan de väl dra lott istället för att kosta på en "låt-allmänheten-rösta-fr am-vår-personalkampanj". | |
| Tyllestar | 2011-05-18 14:08 | |
![]() | Klart att alla människor är lika mycket värda. Det är ju ett bra sätt för företaget som anställer att göra reklam för sig själva. Dumblondin: Varför tycker du att det verkar vrickat? Alla som är kvar i omröstningen är ju lika kompetenta för ett sommarjobb på 4 veckor. Därför finns det en omröstning. Socker_vadd: Varför tycker du att det blir för mycket? Det fanns fler än 2000 kandidater och efter denna omröstning så är det 4 personer som fortfarande tävlar om jobbet. Tycker man att Christina Laastad ska få jobbet får man rösta på henne, annars kan man låta bli att rösta. Jag respekterar allas åsikter. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-18 14:17 | |
![]() | Personligen anser jag att det är en markant skillnad mellan att rösta fram en muffins i en tävling mot att rösta/fixa så att någon "vinner" (!?) ett jobb. | |
| Tyllestar | 2011-05-18 14:18 | |
![]() | Christina har kommet videre i utvelgelsen til drømme sommerjobben som konsernsjef i Adecco!! Av 2300 søkere er hun blant de 10 som kan nå finalen dersom du bruker ett sekund til å stemme på henne! Du kan stemme her: www.konsernsjefen.no...na -laastad | |
| Tyllestar | 2011-05-18 14:20 | |
![]() | Oversettelse fra norsk (bokmål) til svensk Christina har kommit fram i valet ditt jobb dröm sommaren som VD för Adecco! Av 2300 sökande är hon bland de 10 som kan nå den slutliga Om du använder en sekund för att rösta på henne! | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-05-18 14:34 | |
![]() | Varför jag tycker att det är vrickat? Tja, förmodligen av ungefär samma anledning som du själv berör när du skriver: "Helt sjukt att man kan få ett jobb på detta sätt." Rimligen så. | |
| slånbär | 2011-05-18 16:14 | |
![]() | Men bara låt bli att rösta då om ni tycker det är dumt. Inte hjärnkirurgi direkt eller hur? | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-18 16:21 | |
![]() | Varför rösta just på henne? Känner du jäntan? | |
| AMF | 2011-05-18 16:43 | |
![]() | Fy satan - tänk att ha en chef som fått sitt jobb genom röstning! Har jag fattat rätt eller drömmer jag? | |
| cizma | 2011-05-18 16:47 | |
![]() | Detta var sjukt.. jag mår illa. Röstar inte! | |
| Sote | 2011-05-18 17:48 | |
![]() | Men ärligt-det är ett sommarjobb-ock? Vad är det som är så sjukt med detta? Folk deltar ju i en massa olika tävlingar och vinner dom mest skilda saker så varför inte ett jobb? Tycker ni det är för mycket och konstigt -ja låt bli att rösta då. | |
| Bardagas | 2011-05-18 17:52 | |
![]() | säkert nåt som TV3-4-5 kommit på. Bolag söker chef. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-05-18 18:01 | |
![]() | men hallå? har inte det här redan hänt? förra sommaren, på det här forumet, vi röstade fram nån till ett drömsommarjobb eller va det va och sen blev det lite tidningsrubriker om grejen. Skulle dom inte plocka skräp och blogga om det för en ganska bra lön eller hur var det? Eller har jag bara drömt ihop allt detta? | |
| nettan23 | 2011-05-18 18:15 | |
![]() | Säkert ngt nytt... | |