Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Brytschan | 2013-01-06 17:29 | |
![]() | Stöddiga poliser Vad har ni råkat ut för alla ni där ute? Har ni nån gång blivit dåligt, hånfullt, oproffsigt bemötta av svenska polisen? Dela med er av era erfarenheter! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:34 | |
![]() | Nej, aldrig hånfulla. Men ofta lite småkorkade och söta :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:34 | |
![]() | Är det verkligen givande med en trådstart som uppmanar till bara kritiska röster? Jag har bara goda erfarenheter av poliser, de jag har träffat har varit både proffsiga och medmänskliga - får jag skriva det här? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:35 | |
![]() | Poliser ger aldrig ett lika småkorkat intryck som de som uttrycker polisförakt. | |
| Tommy 1979 | 2013-01-06 17:39 | |
![]() | Personligen har jag aldrig råkat illa ut i de sammanhangen, men det är väl rätt självklart att det finns rötägg såväl inom den branschen som överallt annars. Varför skulle just polisen vara förskonad från sådant? | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:40 | |
![]() | Klart det finns de som har anledning att förakta poliser, även om de flesta som skriker acab bara är skitungar. | |
| Nassin | 2013-01-06 17:46 | |
![]() | Rötägg finns väl inom alla områden. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2013-01-06 17:49 | |
![]() | De poliser jag har träffat på har varit trevliga och bra. | |
| Aquila1 | 2013-01-06 17:55 | |
![]() | Nassin har sagt allt som behövs. | |
| Lill-IT | 2013-01-06 17:55 | |
![]() | Har aldrig träffat på någon polis som varit oproffsig eller otrevlig. Däremot trevliga och hjälpsamma poliser har jag råkat ut för.. flera stycken. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:56 | |
![]() | Alla gånger jag träffat och haft och göra med poliser har dom varit trevliga och tillmötesgående,utom en gång | |
| kajix | 2013-01-06 17:59 | |
![]() | Vad hände den speciella gången, ttiittii? | |
| slånbär | 2013-01-06 18:01 | |
![]() | Jag har träffat okunniga och oförstående poliser i min barn och undom isamband med att min mamma blev misshandlad av sitt fyllo till karl. Jag minns tydligast en gång då jag hade flyttat hemifrån sedan ett bra tag men var o hälsade på i stan och när jag var hemma hos henne så dök han upp full och glad. Problemet med honom var ju det att han aldrig var glad särskilt länge. Man kunde se tecknen på att han började gå över gränsen och hon var riktigt rädd. Jag ringde polisen när han började hota henne på riktigt och mig med men dom kunde ingenting göra eftersom han ju inte hade börjat slå ännu utan bara hotat. Det var en ung kille som var jättetrevlig och bra och en äldre som var ett riktigt svin. Han sa mer eller mindre rätt ut att hon fick väl skylla sig själv som inte slängde ut honom. Det var så jäkla okänsligt för hon hade verkligen försökt göra det men det är inte så enkelt. Att få det kastat i ansiktet när man är rädd och söker polisens hjälp är väldigt svårt att ta, hon skämdes tillräckligt ändå. Den yngre försökte göra sitt bästa för att rädda situationen och det som till fick dom att ta med honom var att han började hota poliserna och bli våldsam även mot dem. Möter man som barn och ungdom den typen av poliser så får man inte en jättebra bild av dem men jag har inte träffat på några såna fler gånger i livet men så har jag överhuvudtaget inte haft någon som helst kontakt med polisen efter det. Men det är ju så att det alltid finns dom som inte passar för sit jobb, se bara på katolska kyrkan........ Jag tror att dom jobbar rätt mycket med just bemötande och att hitta personer som klarar jobbet rent psykologiskt inom dagens polisutbildning. | |
| Aquila1 | 2013-01-06 18:04 | |
![]() | slånis <3 | |
| bobo flux | 2013-01-06 18:04 | |
![]() | Jag har bara bra erfarenheter av fjärdingsmännen jag har mött. | |
| apbur | 2013-01-06 18:12 | |
![]() | De gånger jag varit i kontakt med polisen har de betett sig som slöddret de försöker hålla ordning på. När min cykel blev stulen ringde jag och gjorde en anmälan och poliskvinnan i luren tog trött emot min anmälan och påstod att mina chanser att få tillbaka cykeln var minimala. Ja, det beror ju på att polisen inte gör sitt jobb!!!!! När jag sen hittade min stulna cykel så ringde jag polisen och fick stå och vänta i 45 jävla minuter ute i kylan på att de skulle behaga dyka upp när en medborgare löst brotten åt dem. Till råga på allt så behandlade de mig som en brottsling bara för att jag inte kunde styrka min identitet. Fick svara på diverse närgångna frågor och kände mig djupt kränkt. När min kära ögonsten till bil från 80-talet blev stulen så hånade polisen mig och sa att man kunde göra inbrott och starta bilen med en glasspinne. Jag blev också för en tid sen vittne till ett knivslagsmål och när polisen kom springande med dragna vapen så pekade jag åt vilket håll gärningsmännen hade sprungit och jag fick inte ens något tack av de ouppfostrade poliserna. Nä, samhället vore bättre utan dessa glädjedödare i uniform. | |
| Rapé1 | 2013-01-06 18:16 | |
![]() | Jag har aldrig haft problem med polisen, har alltid blivit bra bemött när jag varit i kontakt med dom. | |
| Gunilla _ | 2013-01-06 18:18 | |
![]() | Jag har bara positiv erfarenhet av de poliser jag träffat på. | |
| BlackMirror | 2013-01-06 18:19 | |
![]() | Jag har inga dåliga erfarenheter av polisen. Jag tycker att de gör ett bra jobb. apbur: Hahaha! Du är rolig. | |
| BlackMirror | 2013-01-06 18:21 | |
![]() | Sedan är det väl väldigt sällan man har med polisen att göra. Eller? Det kanske bara är jag som är konstig... | |