Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 107 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vilja123 | 2013-09-16 02:26 | |
![]() | Vad tränar du? Nu när hösten är här har gymmen späckade scheman på olika träningsalternativ. Finns enormt mycket att välja på men har inte nån bra uppfattning av alla utbud. Vad gör du på gymmet? Berätta hur det funkar o vad för resultat man har att förvänta. Just nu tränar jag Zumba som har blivit så populärt. Det är stegkombinationer o rörelse till musik. Stärker bål - och ryggmuskler. Ökar på flåset. Skonsam mot leder inga hopp förekommer. Garanterad träningsvärk utlovas! | |
| peter | 2013-09-16 03:26 | |
![]() | 10000m roddmaskin + 2 pass friskis medel jympa per vecka | |
| sjöstan | 2013-09-16 07:34 | |
![]() | Motionera för att det är kul och för att må bra. Men man går inte ner i vikt per automatik. Eftersom man i allmänhet äter mer/"unnar sig" mer om man tränar. Att gå ner i vikt kräver att du får i dig mindre energi än du gör av med. Dvs det är viktigare att äta klokt än att träna som en dåre. Själv äter jag lite för gott men håller vikten med promenader, jogging, gym och rodd 4-5 pass i veckan. Men jag tränar för att det är kul och om man ser fräsch ut tycker även ens partner att det är fint, vilket innebär. .........:) | |
| tsarinna | 2013-09-16 07:38 | |
![]() | Jag tränar ingenting. | |
| SirMattBusby | 2013-09-16 08:14 | |
![]() | Tränar på gym i veckorna och på helgerna just nu så döms det en massa träningsmatcher i innebandy... 10 st denna helgen vilket innebär en massa intervallöpningar. Så i dag blir det tex bara en timme motionscykel med lätt belastning och lite lättare styrka på max en halvtimme. | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-09-16 08:25 | |
![]() | Gymträning 5 ggr i veckan Varje pass Max 1h En vecka (lätt) mindre vikt mer repetitioner En vecka (tung) MYCKET vikt mindre reps Varje morgon pw ca 45 min Resultat?!= stora starka uthålliga muskler som inte fyller någon funktion igentligen förutom att det underlättar när man lyfter balk och matkassar Ger dock en inre tillfredsställelse och nån form av hobby/fritidsaktivitet | |
| temperance | 2013-09-16 09:22 | |
![]() | Poweryoga och powerwalks. Härrägud så fräsigt det låter. | |
| le-lou | 2013-09-16 10:04 | |
![]() | crosstrainer pass enbart. skittrist för övrigt. | |
| magnusito | 2013-09-16 10:10 | |
![]() | Crossnature, löpning och ibland gym. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-09-16 10:19 | |
![]() | går och går,nu går jag med den älskade lilla hunden,i början orkade han inte gå långt,men nu har han tränat upp sig,och orkar gå 8 km så om ett par veckor orkar han milen :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-16 10:24 | |
![]() | Sommaren som varit: långa fjällturer och hårt jobb. I stan: crosstrainer & styrka | |
| KjellAnders | 2013-09-16 10:31 | |
![]() | Har inte hunnit med så mycket träning i sommar då jag målat huset, byggt ett stall och ordnat 30 kubik ved,huggit kört hem kapa och kluvit, Sen blir det lite promenader med våra tre hundar. Men snart så blir det skidor | |
| bodycheck | 2013-09-16 10:48 | |
![]() | Styrketräning & Ishockey, bägge aktiviteterna är bra för både kondition & styrka beroende på hur man lägger upp träningen. Kortare vila mellan seten=högre puls.. Finns mängder av varianter man kan köra beroende på vad man tycker om :) | |
| strella70 | 2013-09-16 11:02 | |
![]() | crosstrainer | |
| pabster1 | 2013-09-16 12:36 | |
![]() | Har tränat c:a 12/h per vecka i år. Det har främst blivit lite drygt 500 mil på cykel 130 mil på skidor. Har även simmat lite och ska försöka få till mer löpträning under hösten. | |
| hfranke | 2013-09-16 13:22 | |
![]() | 5 tabatas med kettlebells, 12 och 16 kg (byter beroende på övning) ultimat om jag gör det 3gånger i veckan, oftast blir det 2. (1 tabata: 1övning utföres i 20sekunder, så många repetitioner som möjligt utan att tappa tekniken, vila 10sekunder, upprepa 8 gånger, dvs totalt 4 minuter:1 tabata. Går att göra med vad som helst, hopprep, armhävningar, squats, löpning...) | |
| hfranke | 2013-09-16 13:25 | |
![]() | Ger för övrigt en väldigt allsidig träning, kettlebells. Både hjärta, kondis och olika muskelgrupper. Räknas väl till funktionell träning, dvs du får inte stora biceps, men det är inte böjmusklerna som bär hem maten från Ica, utan sträckmusklerna. (Om du inte cyklar eller åker bil :-D ) | |
| Vilja123 | 2013-09-16 13:35 | |
![]() | Ska tillägga på min träning förutom Zumba så går jag tre promenader med hunden varje dag. Så van att ha dom rundorna så tänker inte på dom som träning/motion. | |
| Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-09-16 18:01 | |
![]() | Minst två PW om dagen med jycken. Gym 2-3 ggn per vecka helst 5 men hinner sällan med. Ben och rumpträning varje kväll. Satsar hårt på Beach 2014;) | |
| corlini | 2013-09-16 18:50 | |
![]() | åker ni iväg för att träna, eller tränar ni hemma eller i direkt anslutning till jobbet? fattar inte att ni orkar och hinner!!??? själv tränar jag 7dgr i veckan sedan tjugoårsåldern eftersom jag jobbar med att träna,tävla,utbilda och rida hopphästar. efter att ha mockat ett gäng boxar och tömt några skottkärror dynga, burit sådär 14st 15liter/15kilos vattenhinkar och hämtat 150 kilo hö varje morgon innan klockan 08:30 så sätter det hårda jobbet fart. vid 20 tiden brukar det vara klart, ibland betydligt längre men aldrig eller ens någon enstaka gång i veckan är det kortare. minns inte när jag hade en "söndag" sist, 7 dgr gäller året om oavsett väder, feber eller omständigheter. så min "träning" får bestå i att stretcha ut ordentligt eftersom hästfolk har en tendens att få väldigt "korta" muskler och bli stela. | |