Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 425 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-25 20:15 | |
![]() | Farligt att vara barn ... =S Sitter framför datorn när min dotter på fyra år kommer med sin tandborste i högsta hugg, jättestolt över att ha fixat tandkrämen själv ... Jag berömmer självklart den lilla och börjar därefter borsta. Det "löddrar/skummar" inte så som det brukar göra när man borstar tänderna .. så jag borstar än mer frenetiskt .. nu börjar det se "grynigt" ut =S Vad har du ätit som har satt sig så i tänderna!? Ingenting säger hon ... jag lutar mig fram och luktar, ser i samma ögonblick tuben med inolyolsalva som ligger på handfatet .. eh!! =S Finns det någon mer som vågar dela med sig ...? | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-25 20:20 | |
![]() | Gosh, är inte den för utvärtes bruk?? ;-) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-25 20:24 | |
![]() | *asg* Jo, typ röda stjärtar och dylikt .... | |
| Jesper M | 2007-08-25 20:25 | |
![]() | hahaha hoppas att stackarn lever och mår bra :D! | |
| Bitte - Administratör | 2007-08-25 20:34 | |
![]() | Och hon lillade det ,,, munsigt ,, Asg,,, krama henne från Bitte | |
| skogstorparn | 2007-08-25 20:43 | |
![]() | jag har en liknande grej ..inga barn inblandade men ändå..nåväl,för ett antal år sen när jag höll tävlade i dart,hade jag bråttom iväg till en tävling.ett vanligt fenomen på dartpilar är att stocken och spetsen skruvar upp sig,detta avhjälps lätt med lite locktite el superlim.superstressad hittade jag till slut en tub och fixade detta snabbt och gav mig i väg.väl framme på tävlinen kvarstod problemet,konstig tyckte jag,så när jag kom hem kollade jag på tuben..lavemang!! som sagt hade ju vart värre om det varit tvärtom.. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-25 20:48 | |
![]() | *inotyol ska det vara* | |
| Klynelish | 2007-08-25 21:17 | |
![]() | Söt historia! För längesen när Konsum hade blåvita varor bytte en kompis lillebror tandkrämstuben i badrummet mot kaviartuben. De var till förväxling lika... Fast kaviar verkar ändå mer ok att borsta med än inotyol, det är ju i allafall "rätt kroppsdel". | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-25 21:21 | |
![]() | *he he* Det tricket körde ju hemlige Arne med också. :-D | |
| passus - Ej medlem längre | 2007-08-26 15:08 | |
![]() | Min dotter skulle istället kunna berätta om sin mammas hjälplöshet i tillvaron: har nu tre gånger på någon månad tagit en rejäl slatt av hennes ansiktsvatten i stället för munvatten och försökt gurgla mig med. Munvattnet är visserligen inte särskilt gott, men jag kan meddela att ansiktsvatten smakar vidrigt. Kan det vara en idé att ha flaskorna på olika ställen, tro? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-26 16:25 | |
![]() | *asg* | |
| maska | 2007-08-26 17:15 | |
![]() | Mammas väninna berättade att sonen typ sex år klagade över att fluortabletterna smakade så konstigt - han hade tagit kattens p-piller... | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-26 17:17 | |
![]() | he he heeee he!! | |
| Syrenflickan - Ej medlem längre | 2007-08-26 19:49 | |
![]() | Jag stod på stan och pratade med en kompis och hade sonen i kärran. Plötsligt fick jag se hur han tuggade frenetiskt och upptäckte att han hittat ett "tuggat" tuggummi på fönsterblecket till skyltfönstret vi stod vid...mår illa än i dag när jag tänker på det :( | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-26 20:17 | |
![]() | Ha ha, bättre begagnat tuggummi... :-D | |
| _Frid_ - Ej medlem längre | 2007-08-26 21:51 | |
![]() | när jag och min pv var på festivalen gick vi förbi en familj med en ledsen flicka som hade snubblat på den gummifarthinder som ligger över kablarna på marken. Pappan böjde sig ner och sa tröstande: -Det var en dum gata som hoppade upp och slog dig på knäet och tog upp ungen som säger att gatorna är dumma *skratt* | |
| pilutta-dej | 2007-08-26 22:11 | |
![]() | när min son var liten hade han fått en sån där glass som hade tuggummi till pinne. Jag skulle få smaka och skulle bita av en bitt tuggummi. Väldigt segt var det och jag förstod inte varför han vrålade förrän jag insåg att det var hans finger jag bet i allt vad jag orkade. Att jag inte fråntogs vårdnaden! Och så skulle ungstackaren tröstas av just mig efteråt. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-26 23:05 | |
![]() | Okej ... =S Då vågar jag berätta följande ... Min äldsta dotter var vid tillfället 1½ år och vi hade varit och handlat. Väl ute på parkeringen med alla varor inlassade i bilen så var det bara "tillbakalämnandet" av kundvagnen som återstod. Jag körde in vagnen och kunde för allt i världen inte begripa varför kedjan var så kort (den man trycker i för att få sitt mynt tillbaka), ett gnyende och två stora mycket frågande ögon fick mig dock att förstå. Det lilla pyret! Hon satt kvar i kundvagnen .... | |
| systerrebell | 2007-08-26 23:10 | |
![]() | Min lillasyster lyckades med konststycket att dricka upp en halv flaska alvedon "det ä ju gott" som liten. Tack och lov blev hon bara trött av det. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-26 23:11 | |
![]() | Okej, här kommer min skräckhistoria. För flera år sedan så var jag ute och gick. Var väl ungefär fem år vid tidpunkten. Helt plötsligt blev jag sex, och genast var barndomen över. Det är farligt att vara barn! Man riskerar att bli vuxen... | |