Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 873 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sigrids mor | 2011-06-06 13:21 | |
![]() | Jag hade tidigare under dagen bakat bullar och detta skedde efter middagen som bestått av hemgjord pizza. 5-åring kompis till barnen kommer till mig och säger "har du tänkt på att jämt när du lagar mat så luktar det illa och när du bakar smakar det inte gott". Eh....och jag svarar på det??? :-D Ps. Detta barn och hennes familj tycker allt jag gör är gott och de äter massor när vi bjuder in dom.....så jag vet inte vad det var för "sanning" hon levererade. :-D | |
| RaEl - Ej medlem längre | 2011-06-06 13:27 | |
![]() | Min son klappade mig på magen och sa att "du är nog lite fetare än de flesta...."...... | |
| Sigrids mor | 2011-06-06 16:43 | |
![]() | Min dotter 4 år tittade på mig när jag duschade och efter en stund sa hon med längtan i rösten "du har så fin mage med ränder och så långa fina bröst - hoppas jag får det när jag blir stor också". | |
| Lillstölla | 2011-06-06 17:01 | |
![]() | När jag en gång i tiden arbetade på förskola så hade jag en piercing i ögonbrynet, ungarna tyckte ju detta var lite skoj, höll gärna på att peta på den. En dag står en 4-åring liten tjej framför mig och bara tittar på min piercing länge och väl och säger sen fundersamt: Fröken, varför har du en spik i pannan. | |
| slånbär | 2011-06-06 17:03 | |
![]() | Behringer-den historien har jag läst om på ett antal andra ställen bla i en annan tråd här på beta så jag undrar om det inte är en skröna. Hur många ungar kan komma på just den repliken alldeles av sig själva? | |
| med | 2011-06-06 19:59 | |
![]() | Mitt lilla barnbarn satt i min famn och strök mig på kinden, när han plötsligt sa: Mormor vad rynkig du är, när ska du dö? Vad säger man:) | |
| malman | 2011-06-06 20:29 | |
![]() | jag har en kompis som är trafiklärare en dag stoppade polisen henne för att hon körde på tok för fort, hennes son tittar då fram från baksätet och säger min mamma är trafiklärare, då ville mamman bara sjunka genom golvet på bilen | |
| tinaol | 2011-06-06 20:32 | |
![]() | Jobbat inom psykvården i många år...vi var på en badutflykt med hela avdelningen..jag la mig tillrätta för att sola..då säger en patient :Titta, en val har strandat! Pang på rödbetan så att säga :) | |
| Liltif_Nomad | 2011-06-06 20:45 | |
![]() | "Varför morrar tanten när hon sover?" Jag minns inte vad vi svarade på det. | |
| Hillegnu | 2011-06-06 21:08 | |
![]() | Jag och min dotter, då ca 4-år, står på en jättetrång innerstadsbuss när hon tittar upp på mannen som är närmast oss och utbrister: mamma titta en apa..... | |
| Janis_123 - Ej medlem längre | 2011-06-06 21:11 | |
![]() | Min mamma på tunnelbanan när hon var liten och inte kunde tala riktigt rent; allt enligt mormor: På sätet mittemot sitter en kvinna med en duffel. Ur rockens ficka tar hon fram en stor bok. Min mamma förundras uppenbart över en ficka som kan rymma den och utbrister: Mamma! Vilken stor fitta tanten har! | |
| Liltif_Nomad | 2011-06-06 21:11 | |
![]() | Min kompis som är över 30, säger saker barn annars bara säger. Av henne får man höra både det ena och det andra... Ofta rätt sårande saker. Kanske är hon att räkna som en dåre då? :) | |
| Zizzi | 2011-06-06 21:12 | |
![]() | Jag stod inne på toa och försökte spegla mig och se om byxorna satt som de borde. Kråmade och vände på mig. Så kom min dotter in (hon var kanske 6-7 år då), satte sig på toalocket och tittade på mig. Jag frågade henne: "-Vad tycker du, hur ser det ut?" "-Stort arsel, liten hjärna" svarade hon då, helt allvarlig....hahaha | |
| Zizzi | 2011-06-06 21:16 | |
![]() | En annan gång tog jag hem en date på fika. Min yngsta dotter (då kanske 4 år) kommer in i köket, är på dåligt humör, går fram till min date och säger: "-Du ser ut som en bajskorv" och går ut igen... | |
| Hillegnu | 2011-06-06 21:17 | |
![]() | underbar tråd för övrigt | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-06 21:19 | |
![]() | Zizzi: Hahaha! Härliga ungar ;) | |
| Zizzi | 2011-06-06 21:22 | |
![]() | Jo, så här efteråt är det ju kul :-), men "bajskorven" blev inte glad haha | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-06 21:51 | |
![]() | Hahaha! Kan tänka mig det... :S | |
| Pocaloca | 2011-06-06 21:57 | |
![]() | dottern läser: cocacola 125år..... :- "pappaaa....fanns det cocacola när du var liten?" =))))) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-06-06 23:19 | |
![]() | Jag har ju fött barn nummer 4 för drygt ett halvår sedan. Min kropp har lite utmaningar i att återgå till den jag har varit. Min äldsta dotter (som är 10 år) såg mig när jag klädde på mig härom dagen och utbrast "whooooaaa, Mamma, vad tjocka lår du har!" . Vad kan man säga, det har jag:) | |