Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 641 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrazyQ | 2008-09-04 21:30 | |
![]() | Kom ihåg när jag var liten och sålde till högsta premien. Vi fick ett TV spel, svartvitt så klart. En pinne som man förde upp och ner längst ut i TV rutan och spelade typ tennis med en boll som for fram och tillbaka! Hahaha! Och vi tyckte det var såååå coooolt! Ett eget TV spel ju! jag var väl 10-11 år skulle jag tro. | |
| Vasterljung | 2008-09-04 21:34 | |
![]() | För fyra år sedan sålde en av mina jultidningar. Han önskade sig en elgitarr i julklapp, och det fanns en som premie men man behövde sälja för ganska mycket för att få den. Då köpte jag grejer från det förlaget för den summan som fattades, och gav bort som julklappar till barnen eller sparade till framtida födelsedagspresenter, och så fick han elgitarren i julklapp. På så vis blev alla blev nöjda och glada :) | |
| -Lala-la | 2008-09-04 22:24 | |
![]() | jag fattar inte det där med jultidningar alls. jag vill välja tidningar själv i affären. jag vill ha dem direkt efter att jag handlat dem. jag vill inte betala dubbla priset heller. jag vill inte ha 91:an eller kronblom. jag skänker hellre pengar till skolresor, sportklubbar och dylikt. | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-09-04 23:36 | |
![]() | Mina föräldrar var maoister, så jag fick bara sälja lilla röda. Den blev aldrig årets julklapp. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-09-04 23:49 | |
![]() | Varför bryr ni er? | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-05 00:01 | |
![]() | Hur fuskar man? Läste i en tråd på första sidan... Nej, det blir nog mest släkten som köper. Jag tycker att det är gott gry i de ungar som orkar springa runt och sälja, därför köper jag åtminstone något litet. 47:an Löken är standard, om jag hittar någon som säljer för rätt förlag! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-05 00:01 | |
![]() | Nej, jag menar: om någon som säljer för rätt förlag hittar mig! | |
| raiker | 2008-09-05 09:48 | |
![]() | jag tycker att jultidningar är bra!!! båda mina döttrar har sålt och har varit riktigt entusiastiska dom har kommit upp till högsta premien varje år dom har sålt.(och vi bor på ett mindre ställe) när julafton kommer och dom kan ge julkappar som dom har tjänat ihop till själv är en stor lycka. ett år fick dom en 37"tv en dvd och en kareokie maskin plus en hel del pengar. och sen är det ju så ett barn får inte jobba under 15 år så var ska dom annars kunna tjäna pengar? tror det är ett bra sätt att lära sig att ju mer man lägger ner ju mer tjänar man och det är inte fel att ha med sig när man sen ska bli vuxen så tycker jag iaf. ha det så gutt idag | |
| StinaD | 2008-09-05 10:29 | |
![]() | Jag tycker också att jultidningar är en bra grej. Själv beställde jag från kompisens dotter igår.. Just för att vara snäll... .-) | |
| bobo flux | 2008-09-05 10:49 | |
![]() | Jag är på Nicktrolls linje...den dagen Buster återuppstår och Fantomen åter är i svartvitt ska jag köpa! Jag lovar! ehhmmm...Scouts heder! | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-09-05 11:02 | |
![]() | -Lala-la "jag vill inte betala dubbla priset heller." Det är ju samma pris som i affären. Inkl hemleverans. | |
| -Lala-la | 2008-09-05 13:25 | |
![]() | jag tycker det verkar dyrare i alla fall. dessutom har alla som tycker jultidningar är bra i den här tråden fel. nu flyttar jag den här tråden till "ordlekar" och säger: Hjultidningar. | |