Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-20 15:59 | |
![]() | Torkar man sig djupt är det lättare att få skavsår och bajs på fingrarna. Förlåt, jag kände ett inre kall. :( | |
| kanamana | 2008-09-20 16:00 | |
![]() | Jag använder alltid toapapper för att rensa avloppet i duschen från hår, hud och annat junk som vill fastna där. Det är mysigt, jämfört med att använda bara händerna, för toapapper är så lent mot huden. Om man använder hushållspapper så blir händerna alldeles skrovliga och man får valkar. Man kan se äldre människor på stan ibland, som varit på sjön i många år och därför inte haft tillgång till toapapper - deras händer blir hårda som gråberget och sträva som kattunga. Jag tror man kan få ersättning från försäkringskassan om man använt för mycket hushållspapper i badrummet. Det kan vara skadligt för hälsan och orsaka prostatacancer. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-20 16:01 | |
![]() | Såklart.. Det var mitt fel :p | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-20 16:02 | |
![]() | Prostatacancer skulle vara ett mindre problem om män gick in lite djupare... | |
| Lisaa | 2008-09-20 16:15 | |
![]() | Men toapapper heter ju olika i olika länder, man är mer eller mindre konkret i beskrivningen i produkten. Här är ett tydligt exempel: engrishfunny.com/200...s- product/ | |
| bländie | 2008-09-20 17:12 | |
![]() | Haha, jag älskar Scrabblemänniskor! Jag mejlade ICA om detta redan för ett år eller två sedan! "Badpapprets gåta" kallade jag texten....ska se om jag hittar den i nån gammal dator. | |
| bländie | 2008-09-20 17:18 | |
![]() | Här är texten: Bästa Ica Kundkontakt! Jag har idag inhandlat 6 stycken rullar av Ert papper ”Bad och Toalett”. Jag har installerat en rulle i hållaren intill min toalett och jag känner mig ganska säker på hur jag ska hantera papperet vid toalettbesök. Men av namnet framgår ju att detta papper har ännu ett användningsområde, och det är med anledning härav jag tillskriver er, då jag självfallet vill utnyttja papperets fulla potential. Vad gäller papperets användning i badet har jag misslyckats kapitalt! Först tänkte jag att papperet skulle användas efter själva badet, att torka sig med – men jag tycker inte det fungerade bra alls! Det gick åt en och en halv rulle och sedan blev det stopp i toaletten när jag försökte spola ned papperet! Så numera använder jag faktiskt min badhandduk igen. Jag provade då att i stället helt enkel lägga rullen i badkaret medan det fylldes, och så väntade jag på någon sorts badbombsreaktion….men, nej, det blev inget lyckat resultat den här gången heller. Så nu hoppas jag att jag kan få ett svar från er – hur är det meningen att papperet ska användas i badet? Med vänlig hälsning Birgitta Ländin | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-20 17:19 | |
![]() | Fick du aldrig något svar? | |
| bländie | 2008-09-20 17:23 | |
![]() | Jo, jag fick ett gravallvarligt kort svar i stil med: "Bad och toalett är bara ett namn på papperet. Det är inte meningen att det ska användas i badet eller för att torka sig på efter bad." | |
| Billan_85 | 2008-09-20 17:24 | |
![]() | Hahahahahahahahhaa... Fan vilket roligt brev! | |
| Billan_85 | 2008-09-20 17:26 | |
![]() | Hahahahahahaha!!!! | |
| bobo flux | 2008-09-20 17:31 | |
![]() | Den dag jag ger mig in i toapappersbranschen ska jag döpa min produkt till "Piss Off!" | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-20 17:32 | |
![]() | Shit, vad smart! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-20 17:34 | |
![]() | bländi, vilket intelligensbefriat men roligt svar :) Natt, skitsmart. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-20 17:38 | |
![]() | Hehe. :) | |
| ELiN1991 - Ej medlem längre | 2008-09-20 17:39 | |
![]() | HAHA! | |
| bobo flux | 2008-09-20 17:54 | |
![]() | Dessutom ska rullen automatiskt spela ABBAs "Knowing me, knowing you" när man torkar sig i röven..."In these so familiar rooms, children would play...now there´s only emptiness, nothing to say...knowing me knowing you!" Muhahaha! När man tror att humorn har nått botten, så kommer jag med en spade... | |
| Kirkelina | 2008-09-26 15:38 | |
![]() | Nu har jag fått svar på min fråga till ICA: "Tack för att du har hört av dig till oss! Ordet "bad" i ICA Bad och toalettpapper syftar på ordet badrum. Har du fler frågor eller synpunkter är du välkommen att höra av dig till oss igen. Vi hjälper gärna till!" | |
| Tiara12000 - Ej medlem längre | 2008-09-26 16:14 | |
![]() | Ica är tråkiga. Ingen humor alls... Alla andra hade väldigt roliga och fantasifulla idéer till svar. Najs :P | |
| -Lala-la | 2008-09-26 16:25 | |
![]() | undrar om Ica packar om och sätter ny datum på badrumspappret när det blir dåligt. kan du inte kolla det för säkerhets skull Kirkelina? Du känner ju ändå nästan dem vi det här laget :) | |