Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rufs | 2008-10-19 19:29 | |
![]() | ja du vet sjuk feber o frossa då vill man ha värme:) o badkar har vi alltid haft utom där vi bor nu så va gör man inte för o hitta bra lösningar:) | |
| Tess 08 | 2008-10-19 19:32 | |
![]() | Va ska ta ut vårt badkar och stoppa in en dusch.. däremot hade vi tänkt fixa ett relaxrum i källaren där vi ska ha bastu (huuu!) och ev en bubbelpool (alternativt vanligt badkar) och lite sittmöbler och så.... | |
| Kirkelina | 2008-10-19 19:42 | |
![]() | Hur stort badrum har ni? Passar kanske någon av de här? www.poolstar.se/uppl...sb ara.html | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-10-19 21:23 | |
![]() | Det sägs att Majakovskij alltid reste med ett ihopvikbart badkar i bagaget eftersom han led av bacillskräck. Vilken modell och eventuellt andrahandspris sägs inte mycket om dock. | |
| huldo | 2008-10-19 21:31 | |
![]() | Du annar inte vad jag skratta..... Jag o min gubbe har gjort likadant....renoverat och kastat ut badkaret..... varje höst de senaste åren har jag gnällt på att jag saknar badkaret........ började för en vecka sen igen ...hihi....... hade ingen aning om att det fanns uppblåsbara........ nu kommer tjatet ändra riktning............ eller vad tror ni =) | |
| Mimikryp | 2008-10-19 21:41 | |
![]() | Kirkelina; Tja, jag bor i en 1:a på knappt 40 kvm, så du kanske kan gissa att någon utomhuspool inte får plats i mitt så kallade badrum. :-P | |
| Mixiplus | 2008-10-19 22:02 | |
![]() | Hmmm Jag fattar inte vad som är fel med en 120 liters sopsäck. Bara ställa sig i den och dra upp. Och sen fylla på med vatten. Ett dyrare alternativ är att köpa en våtdräkt och hälla varmvatten innanför... JAG skulle själv inte få plats i en sån liten sopsäck. | |
| Kal-El-Shejk | 2008-10-19 22:05 | |
![]() | För några år sedan såg jag en prototyp av ett svenskt uppblåsbart badkar. Det var ovalt i formen och smalt nedtill samt bredare upptill, genomskinligt. Det stod av sig själv när man hällde vatten i det. Av någon anledning kom det aldrig i produktion, men kolla med designtorget som brukar ha bra koll på roliga idéer. | |
| Mimikryp | 2008-10-19 22:10 | |
![]() | *susar direkt in på Designtorgets hemsida, söker på badkar och får error* | |
| Zizzi | 2008-10-19 22:21 | |
![]() | Tycker Ewaleenas förslag var riktigt bra :-). | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-19 22:25 | |
![]() | Jag tycker du skulle kunna köpa en sån där badtunna av trä istället. De är väl mer höga på höjden? Det skulle jag gjort. Sen skulle jag sagt till min man att nu ska den stå här hela tiden förstår du. Man får ju kompromissa lite.(dusch eller badkar = både och) Jag tycker för övrigt att nån kan uppfinna ett tält där man kan basta. Ett bärbart bastutält alltså. Apropå pooler och badkar. Då skulle jag kunna basta här i min lägenhet. | |
| Kal-El-Shejk | 2008-10-19 22:54 | |
![]() | Mimikryp: Gå till Designtorget. Med hjälp av fötter och ben. Prata med dem. Via mun, tunga, strupe och stämband. Så där som vi gjorde förra årtusendet. | |
| feken | 2008-10-20 16:48 | |
![]() | Vad härligt att se att andra har samma drömmar som jag själv=). Synd bara att något så enkelt som detta inte finns att hitta någonstans=(. Belugavis, tack för tipset, men återigen: Vill ha det VÄLDIGT mobilt och icke skrymmande. | |
| Jackpumpa | 2008-10-20 17:36 | |
![]() | får du plats i det här? www.onetex.se/Shop/I...ra l=Kelkoo | |
| feken | 2008-10-20 18:57 | |
![]() | *asg* Tackar Jackpumpa för ett gott skratt! | |
| mrperfect | 2008-10-20 19:05 | |
![]() | För det första såg jag att länken som förekom tidigare i tråden: www.poolstar.se/uppl...sb ara.html ..var felstavad, Upplåsbart badkar, vem låser sitt badkar efter användning ? =) Sedan tycker jag at man skall utnyttja höjden, ha ett vanligt badkar som står på 4 lejontassar eller et tträbadkar, hissa sedan upp det i taket efter användning ( men inte under användning, vattnet väger för mycket :D ) | |
| feken | 2008-10-20 19:25 | |
![]() | tt perfect. Problem dock: Har duschväggar. VILL ha ett uppblåsbart badkar. Om det inte finns: Vem tar snabbpatent på det å fixar ett AB å kör igång tillverkningen? Så kreativa alla är här så borde väl nån kunna ta tag i problemet;) | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 19:45 | |
![]() | feken//// hoppas o håller tumarna på att du hittar det rätta uppblåsbara för just dig... Själv har jag oxå ´bara dusch o saknar badkar som fan.. *ledsen i ögat* Löser detta med att se till att minst 75 procent av mina vänner har badkar , är ganska så smart liksom .. *asg* Så mina polare vet att kommer jag förbi o hälsar på slutar det alltid naket i badet... Gäller ju att passa på liskom .. Håller tummar o tår att du finner det du söker.. Kram | |
| LadyZara | 2008-10-20 20:45 | |
![]() | En stor jäkla tunna då? Eller måste det gå att ligga i? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-20 23:39 | |
![]() | Ihopfällbart badkar då..som på Kalle Ankafilmen på julen. Det känns som det kommer en bra uppfinning snart med sån här brainstorm. | |