Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:15 | |
![]() | Har vunnit första pris i maskerad(häst)hoppning en gång. Klädde ut mig till Iprenmannen: knallblå tight och tröja och sedan ett vitt linne över en säkerhetsväst så jag fick sådant där "skal". Målade om hästen till tablett och skrev Ipren 500 mg på henne med vattenfärg, klippte till en gitarr i kartong och red in sjungandes (riktigt piiiinsam) på banan. Gitarren var rätt så ivägen över hindren, men vi tog oss runt i alla fall. | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:15 | |
![]() | tightS ska det vara... | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:22 | |
![]() | haha Beardo "så oväntat" :) Ja verkligen!.... Pyroman känns också som ett alternativ. Man kan annars kombinera mäklare och pyroman. Det blir verkligen svårt att gissa då! Man transformeras till det under kvällen s.a.s | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:39 | |
![]() | ett vitt lakan, sandaler och en liten guldfärgad krona..då är du cesar:) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:40 | |
![]() | hade en gång en fest med tema "avvikande beteende". Det var mycket lyckat. Jag var doktor och diagnostiserade alla gäster. Just pyromanen missade jag och hon eldade upp min bordsduk. Jag forstår nu verkligen hur det är att vara psykiatriker. Roligast annars var nog alla knasiga OCD:are. | |
| jossananna | 2008-10-24 01:38 | |
![]() | dude: berätta mer, låter som en jättekul fest! imsavimsa: hade du alltså huvudet inne i dasset? Tittade du ut genom hjärtat? Var du på dass hela kvällen? | |
| Giddy | 2009-10-27 20:47 | |
![]() | Jag ska på halloweenfest på lördag. Har absolut ingen aning om vad jag ska klä ut mig till! De ska helst vara nått som är enkelt att fixa, som man inte behöver sy o så. Ska helst inte vara så dyrt heller. Dessutom ska man helst våga gå ut i utklädnaden på krogen efteråt. :) | |
| 24an | 2009-10-27 20:49 | |
![]() | va svininfluensan! piece a cake: klipp till en tom toarulle och måla den lite rosa, och VIPS! en knorr är ju alltid kul också.. | |
| Pseudonymf | 2009-10-27 20:54 | |
![]() | Favoriten: Smutsigt djur. Går alltid hem. | |
| nettan23 | 2009-10-27 20:54 | |
![]() | Jag ska vara katt på lördag, ska på halloweenfest! Tänkte bara ha svarta "festkläder" och så har jag luddiga kattöron och svans sen innan. Får se om jag fixar nos och sånt med smink, får se, vi ska på ett uteställe efteråt och då vill man ju se lite normal ut :D Ett billigt tips annars är att göra som en kille på en annan halloweenfest gjorde, han hade bara tajta kläder på sig och så frågade man honom vad han va? -Tjock! haha | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-27 21:43 | |
![]() | Jag var dunkningsoffer en gång på maskerad (halloween). Dra isönder en gammal klänning, sminka ansiktet med sånt som gör att det ser ut som att huden trillar av. Måla dig kritblek och ta massor av vax i håret. Jag hade en död fisk och havstång som assecoar, bara en sko och en tyngd runt andra foten. Jag var inte snygg, luktade pyton, men jag vann! | |
| mrperfect | 2009-10-27 21:44 | |
![]() | Vattenmolekyl: En STOR boll runt kroppen och två mindre runt överarmarna Alkoholhaltigt alternativ: Etanolmolekyl C2H5OH Två stora svarta bollar kring bålen och 5 mindre på armar, ben och huvud, OH molekylen som svans :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-27 21:47 | |
![]() | Det är ju nästan irriterande att man inte kommit på den själv. För avancerade kan man klä ut sig till stearinsyra (C17H35COOH) om jag inte minns fel. | |
| mrperfect | 2009-10-27 21:49 | |
![]() | haha, då ser man ju ut som en muterad kålmask :) | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-27 21:51 | |
![]() | Guld... Man kan ha som tävling att någon ska komma på vad man är utklädd till. Gissar dom rätt så får dom ett liljeholmens... | |
| mrperfect | 2009-10-27 21:56 | |
![]() | kul idé :) | |
| puremongo | 2009-10-27 21:56 | |
![]() | siamesisk tvilling | |
| zoof | 2009-10-27 21:59 | |
![]() | Marge simpson! porkandbeans.relentl...29 5-20.jpg | |
| Giddy | 2009-10-28 00:33 | |
![]() | Haha! Ja, ett svin skulle ju vara aktuellt iaf. :) Kanske ska fundera på nått som har med svininfluensan att göra då. :) Har även funderat lite på vampyr, men de är ganska tråkigt. | |
| Peachflower | 2009-10-28 11:38 | |
![]() | Passande såhär i Halloweeen tider är att klä ut sig till Mortianna, häxan i filmen Robin Hood (Prince Of Thieves). Smink: En mkt ljus täckande underlagscreme även över läpparna. Brun kajalpenna till att göra rynkor ( gör egna grimaser och måla i där dina egna "rynkor" uppstår )och sudda lite lätt. Håret fixar du lätt vitt genom att använda vit hårspray som kan inhandlas på Butterick´s, leksaksbutiken eller annan liknande butik.Har du inte långt hår, köp en peruk =).Vanliga lösnaglar utan lack. Kläder hittar du hemma i garderoden eller inhandla på Myrorna. Kruxet är att få till ögat men det finns säkert linser att inhandla för den som vill.Glöm inte en sammetspåse eller liknande med stenar, potatismjöl o en liten bricka som du kan sia den hemska framtiden i ;o). Taa daa FÄRDIG,hehe!! | |