Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 93 |
Mobilspel
| Pågående | 19 443 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2006-03-11 13:03 | |
![]() | programmet har fått sig en rejäl uppfräschning tycker jag. både vad gäller programledaren och pianisterna! heja heja jag hade nog inte orkat med en säsong till med föregångaren... | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2006-03-11 13:33 | |
![]() | dom har börjat sjunga dansbandsmusik också... sista ljuva åren och två mörka ögon i samma program... det blir till att titta med spypåse i knät i fortsättningen | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-11 15:53 | |
![]() | nää, birgerkung, man skiter helt enkelt i att titta på det. Det VAR bättre förr | |
| JAgULareN | 2006-03-11 16:07 | |
![]() | Så ska det låta är nog inget jag skulle se på bästa sändningstid. Däremot kan det vara mysigt att se på när man ligger bakis i soffan. Just när det är dansbandsmusik får man ju en extra morot att släpa sig upp och gå på muggen.. | |
| kajix | 2006-03-11 16:29 | |
![]() | elitister... | |
| word_clone - Ej medlem längre | 2006-03-11 18:24 | |
![]() | Peter Pösmunk Harryson *asg* Råkade kolla in ett avsnitt av förnyade Så ska det låta och tyckte att förvandlingen fört med sig att man t o m kan överväga att checka efter i programtablån när det skall sändas... MYCKET fräschare och The New Guy som programledare kommer att bli dubbelt bättre än hans företrädare nånsin var. Samma gäller pianisterna - helt rätt att smörighetsfaktorn åtgärdats till en uthärdlig nivå! | |
| bobo flux | 2014-07-19 09:04 | |
![]() | Han är ju mäktig när han gör rösten till Miles Mayhem i M.A.S.K.! | |