Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 948 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amandarin | 2006-03-10 23:05 | |
![]() | Gud på tal om tankefel. I ett sammanhang kom jag att träffa en kille vars far är bög och lite halvt fjollig osv. Så tänkte jag "han är ju mycket mer maskulin än sin pappa, måste bero på att han har två pappor". Efter en stunds funderande insåg jag att han förmodligen hade en biologisk mor. | |
| Spyan | 2006-03-11 00:50 | |
![]() | Jonatoon - detdär var nåt av det roligaste jag hört på länge!!! Tack för att du gav solsken i min dag=) | |
| anatilde - Ej medlem längre | 2006-03-12 02:45 | |
![]() | Jonatoon - sa du "tack för matchen" eller sa du verkligen "tfm"? | |
| anatilde - Ej medlem längre | 2006-03-12 02:46 | |
![]() | Isåfall bör du nästan skriva i den andra tråden om "tecken på att du hängt för mycket på betapet" :-D | |
| jinx8 | 2006-03-12 08:48 | |
![]() | Jag har gjort jättemånga missar, en från tiden då mobil var nytt och mest hittades i bilar "hur kan du prata i mobil, du cyklar ju" (jag trodde mobil hörde ihop med bil) | |
| jinx8 | 2006-03-12 08:53 | |
![]() | Jag har verkligen garvat åt era inlägg! Trodde det bara var jag som var såhär pinsam! | |
| jinx8 | 2006-03-12 08:59 | |
![]() | Jag har svarat "Falukorv" en gång när det ringde i telefonen. Höll på och lagade mat. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-12 09:13 | |
![]() | jag har, när jag började på taxi svarat "Välkommen till sjukhuset"(satt och läste tidningen om nedläggning av sjukhuset).. Kunden blev tyst och sa "då har jag kommit fel" varvid det tog en stund att övertyga kunden om att man faktiskt kunde beställa en taxi av mig. Har svarat fel ett antal gånger i telefonen, jag är nog mästare på det.. Har svarat "ja, Ewa" på taxi oxå, som man gör hemma...Ibland har jag till och med svarat med tidigare kundens gatuadress!! tänk att ringa till taxi och någon svarar "Esplanaden".... | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-03-13 01:00 | |
![]() | anatilde: Jag sa tfm :-P | |
| Froad | 2006-03-13 01:56 | |
![]() | Min son var hungrig men det var en stund kvar till maten. För att stilla hans värsta hunger tänkte jag säga till honom att han kunde ta en mandarin så länge. Istället blev det "Ta en Japan". Freudiansk felsägning? | |
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-03-13 14:50 | |
![]() | *skrattar* | |
| Pekkis | 2006-03-13 22:35 | |
![]() | Hahahahhahaha Jonatoon. Det bästa jag hört... i kanske hela mitt liv. | |
| LasseBjörn | 2006-03-15 23:25 | |
![]() | Ett befäl sade nyligen som följer till mig och resten av min pluton: "Jag skulle gärna byta däck på en formel 1-bil, men inte på jobbet och definitivt inte på min fritid." | |
| SandraNo | 2006-03-16 22:03 | |
![]() | en kompis till mig jobbade i sjukhusväxeln och satt samtidigt och läste en tidning så när hon svarade i telefonen svarade hon sjukhuset i fängelset den som ringde la på och hon kom på vad hon sagt när den senare ringde om igen bad den att bli kopplad till psyk! men hon slutade itne att läsa krimnoveller för det =) | |
| pilutta-dej | 2006-03-16 22:19 | |
![]() | Jag jobbade på Systembolaget en tid och stod och sa artighetsfraser hela dagen. På lunchrasten en dag gick jag iväg till en tygaffär och handlade och när jag stod i kassan och skulle betala sa jag:Var det bra så? Expediten såg något förbryllad ut. | |
| pilutta-dej | 2006-03-16 22:24 | |
![]() | Min son skulle åka pendeltåg till Södertälje. När han skulle få biljettremsan stämplad i spärren och skulle säga Södertälje sa han i stället SL (=bolaget som sköter kollektivtrafiken i Stockholm) | |
| Björne Brygg | 2006-03-17 18:41 | |
![]() | En vän till mig i Fiskeklubben berättade för några år sen, hur mycket vatten det var i Ätran, när det var "värsta" vårfloden. - Det var så jävla mycket vatten! Det gick ända upp till strandkanten. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-17 19:10 | |
![]() | Alldeles nyss sa jag till mig kompis, som har väldigt ont i ryggen, kolla i skåpet vid spisen, jag tror det finns en betapet där.. Min kompis såg himla förvånad ut innan jag brast ut i asgarv och sa att jag menade värktabletter naturligtvis ( fast den här kanske hör hemma i tråden "hur du märker att du sitter för mycket vid Betapet, eller vad den heter) | |
| metmasken | 2006-03-17 20:17 | |
![]() | Jag gick in till köttaffären en dag (för många år sen, så kanske de har glömt bort mig ren) och skulle köpa nöt-grismalet kött (heter så i Finland). Jag sa: Kan jag få ett kilo grös-nit? En annan gång svarade jag i hemtelefonen så som jag brukade svara på jobbet.. tur så var det visst bara min syster som ringde :-D | |
| anatilde - Ej medlem längre | 2006-03-18 17:39 | |
![]() | Men Jonatoon: Menar du att du ibland säger det högt för dig själv eller kopplar du ihop skrift och tal så starkt? Själv skulle jag säkert kunna skriva tfm, men aldrig säga det. :-) | |