Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:36 | |
![]() | Nä nåt sånt uttag har jag inte... då har jag nog inget sånt.. nåja ja får fortsätta sitta vid datorn o glo på film då :) tack för hjälpen alla | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:36 | |
![]() | Kolla också om det finns ett sådant på TV:n. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:36 | |
![]() | Ger du upp så lätt? ;D | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:39 | |
![]() | du råkar inte ha en tv med dvi-ingång? Många av de nya tv-apparaterna har det. men det gäller typ bara plasma och lcd. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:40 | |
![]() | men om ja inte har nåt sånt uttag..så e de la rätt kört?? haha... hm.. eh.. eh.. ja har inget uttag ibak på tvn alls... jo..till antennen..har ja ...bara..så nu e de VÄLDIGT kört *s* | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:41 | |
![]() | ja har en tv... som de går 5-6 vita streck däruppe på bilden på... köpte den för 2 år sen..begagnad..så.. nej den e nog inte modern..o inte e den platt heller *s* | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:42 | |
![]() | Man kan koppla via VGA med tror jag, men det har jag aldrig gjort själv, så det kan jag inte garantera att det funkar. Dessutom blir det inte så bra bildöverföring på det viset heller. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:43 | |
![]() | Okej... de får duga att sitta vid datorn tills vidare :) men tack tack.. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-06 00:44 | |
![]() | Jangster, ditt inlägg var absolut bäst. Den med länken menar jag. Tänk er, här sitter någon i Haparanda och undrar hur man gör, och så finns det fina människor som sitter i Skåne, Stockholm och Canarieöarna och visar bilder på kablar och gjejer. Helt otroligt! Länge leve internet!!! Skål! | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:46 | |
![]() | skål och godnatt =) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:46 | |
![]() | kafountine: Haha. | |
| MrTurbo - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:46 | |
![]() | goto.glocalnet.net/g...ce /#cables | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-06 00:48 | |
![]() | Se där ja. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-06 00:56 | |
![]() | Ni ser. Helt sjukt. God Natt! :-) | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-06 01:00 | |
![]() | Har du en Cdbrännarem så kan du ju bränna divx eller xvidformat på en cdr... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-06 09:22 | |
![]() | Kolbxbo jo ja vet.. men vet inte hur man byter format i brännaren.. jag har kastat åtskilliga skivor för att min dvd inte kan läsa dom *s* *gammal dvd* | |
| annastasia | 2009-01-06 09:42 | |
![]() | det spelar inte så stor roll hur gammal tv:n är. Jag har en som jag minns från min barndom :-). Jag köpte en S-videokabel på Claes Ohlsson, satte den i datorn och i scart-uttaget i tv:n. Funkar hur bra som helst! | |
| Kirkelina | 2009-01-06 10:34 | |
![]() | men hon hade väl ingen S-videokontakt på datorn om jag förstod rätt. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2009-01-06 11:10 | |
![]() | Varken din tv eller dator behöver vara särskilt ny för att det ska fungera. Alternativ 1: Gör så att du tar en bild på baksidan av datorn och sen en bild på baksidan av TVn där alla in/utgångar syns. Sen tar du med kameran (antar att du har en digitalkamera) till Kjell & Co och visar bilderna för dem så kan dem säkert hjälpa dig. Alternativ 2: Ragga upp en kompis som vet lite mer och be henne/honom hjälpa dig. Alternativt kan du ju blanda 1an och 2an så blir det kanske ännu smidigare. | |
| Kirkelina | 2009-01-06 11:13 | |
![]() | Tror det blir svårt att koppla ihop datorn med tv:n eftersom datorn tydligen saknar nödvändiga utgångar och tv:n är gammal och saknar modernare ingångar. Det enklaste och billigaste tror jag är att du skaffar en dvd-brännare och monterar in i datorn. Du kan säkert hitta en för en hundring eller två. Det är inte svårt att sätta in den i datorn. Vill du inte öppna datorn kan du ju köpa en extern dvd-brännare, fast de är lite dyrare. Du kanske kan hitta en begagnad som du kan koppla till usb-porten. | |