Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 104 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ceckes | 2009-04-26 16:08 | |
![]() | Många tycker det är kul med Twitter o skriver om vad de gör just nu. Jag twittrar dock inte men min kompis som gör det tycker jag ska börja. Jag kan tänka mig att det kan va en bra start om man inte gillar att blogga långt o mycket o ändå vill skriva nåt om sig. Jag bloggar inte alls. Men nån sa till mig att jag har så mkt o berätta o att det kan kännas mkt bra att skriva av sig, oavsett ifall nån läser eller inte. Det kan gagna en om man till ex behöver skriva av sig o gå igenom trauman i sitt liv mm | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-26 17:00 | |
![]() | För tillfället är jag en passiv kvittrare. Den enda som följer mig på twitter nu är någon okänd man så jag känner ingen glädje i att skriva. Men om det blev en okänd man eller två till så kanske det vore en idé att börja ventilera sina vardagliga göromål och observationer. Tills vidare nöjer jag mig med att glädja vänner och familj med långa statusuppdateringar på facebook. | |
| uberbacon | 2009-04-26 17:08 | |
![]() | jag ryser av obehag när jag hör om twitter. vad blir nästa steg egentligen? koppla in vår kropp i datorn så att vi automatiskt kan uppdatera våra vänner om när det klias på ryggen? nuförtiden ringer jag hellre mamma än nån kompis för att allmänt fråga "vad gör du?" eftersom hon inte har twitter, msn-status eller facebook-status som avslöjar det. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-26 17:15 | |
![]() | Intressant, finns det fortfarande människor som kommunicerar via så obcena kroppdelar som munnen. Jag ryser av obehag. I vår familj firar vi till och med jul via nätet. Alla sitter hemma var för sig och när farbror blir för berusad är det bara att stänga av honom. Jag tycker det är härligt med utveckling. Mixern ersatte alla knivar, kassetten tog helt död på musikindustrin och vem vill ta i deg när det finns bakmaskin liksom. | |
| emmylicious | 2009-05-02 00:39 | |
![]() | bump. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-02 00:46 | |
![]() | * Bumpa. Bumpa en tråd gör man genom att svara på den själv för att trycka upp den till förstasidan igen. Bumpade trådar kommer att låsas. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-02 01:08 | |
![]() | Bompers stompers. | |
| mrperfect | 2009-05-02 11:02 | |
![]() | unbump | |
| emmylicious | 2009-05-02 11:05 | |
![]() | www.twitter.com/emmylish Det är jag på twitter iaf. | |
| stormig | 2009-05-29 10:01 | |
![]() | Kan tala om för mig utförligt vad tvitter är? och hur man gör? Har frågat runt bland kompisar...men ingen vet.. Vi hänger väl inte med riktigt... | |
| emmylish | 2009-05-29 10:03 | |
![]() | Det finns en länk bland de första inläggen i den här tråden... | |
| mackz_ | 2009-05-29 10:41 | |
![]() | www.intetnytt.se/hum...gs -twitter | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-19 20:19 | |
![]() | Dammar av denna tråd igen eftersom jag precis har börjat att twittra igen efter ett halvårs uppehåll... Jag är "Tornvy" på Twitter... Någon annan som jag kan följa? | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-19 20:38 | |
![]() | Extremt ful layout. Nix, blir ingen twittrare av mig. | |
| Dooley | 2010-06-19 21:50 | |
![]() | Jag tycker det verkar rätt jobbigt med twitter. Då ska du först skriva statusuppdatering på facebook, sen blogga kort om din dag och sen dess utom twittra mellan varven... det orkar man väll inte om man inte för betalt för det? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-19 21:53 | |
![]() | Njae, jag arbeter i och för sig det mycket i just arbetssyfte... | |
| Dooley | 2010-06-19 21:55 | |
![]() | vad jobbar du med då? (om jag får fråga =) ) | |
| ger055 | 2010-06-19 22:22 | |
![]() | Jag nöjer mig me facebook. Twitter har jag inte testat | |
| mrsmaggart | 2010-06-20 00:37 | |
![]() | Håller mig oxå till Facebook, det räcker. Sen undrar jag varför alla verkar tro att just deras liv är så intressant att omvärlden måste få veta om precis allt de gör. | |
| OneW | 2011-07-08 18:11 | |
![]() | Ett år senare: Någon förändring? Några nya twittrare? Skaffade twitter när det kom men fick aldrig till det.. kontot har funnits där men så för.. ja när det nu vår så testade jag. Och fasen det är ju kul! Roligaste tweeten idag står @carlbildt för! www.aftonbladet.se/s...32 97789.ab Man kan ju alltid ge det en liten tid innan man dömer ut det. Jag gillar twitter och slänger ibland hellre upp en tweet än en status på fejjan.. när jag vill att vissa inte ska veta :) | |