Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kallpi | 2009-08-21 16:25 | |
![]() | min katt tog en guldfisk ur grannarnas damm en gång! hur fan han fiska upp den är ju en annan fråga dock. | |
| SamiEmelie | 2009-08-21 16:49 | |
![]() | katter är luriga, för att inte tala om att de är duktiga på att fånga fiskar, fåglar, flugor osv. min stora katt kom in med en halvdöd fågel en gång, den var full med äckliga flugor på. killen min fick bryta nacken på stackarn så han inte skulle lida längre. sen tappade jag matlusten & fick slänga den goda tacosen som vi skulle äta.. | |
| krutmarie | 2009-08-21 16:54 | |
![]() | Salix, din hund som rullar sig i rutten svamp kanske du ska lära upp att hitta gula kantareller och inte rulla sig i utan ge skall när han hittar. En sån hund skulle jag isf vilja ha. :) | |
| SaraAras | 2009-08-21 17:06 | |
![]() | När jag sätter på ena min katt sele för att gå ut och gå så lägger hon sig och spelar död... Jag har därför slutat försöka, lönlöst liksom.. | |
| bobo flux | 2009-08-21 17:41 | |
![]() | när jag kliar min katt på ryggen så lägger den sig ner och boxas med tassarna i luften i takt med hur jag klappar den :) | |
| Skugga | 2009-08-21 18:14 | |
![]() | Vår gamla hund plockade maskrosor. Hon tog försiktigt om själva blomman med framtänderna och drog tills den lossnade från stjälken, sedan spottade hon ut den och tog nästa, och nästa, och nästa... Vi funderade på om hon gillade det där "poppande" ljudet som blir när stjälken går av... :) Hon åt även rödvinbär från busken, såg att det var en annan som skrivit om det här. :) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:24 | |
![]() | Den ena är tokig i gummisnoddar och presentsnören så de får man hålla väl instängda. Den andra älskar vatten från nån gammal kruka på balkongen som helst stått ute och samlat regn, snö, löv och annat yuck ett par säsonger. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:25 | |
![]() | De är kattor den ena och den andra. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:46 | |
![]() | Min katt Chatte som jag hade nån gång på mitten av 80-talet brukade ibland få race. Han sprang runt i hela lägenheten och såg helgalen ut. Racet slutade alltid med att han hoppade upp och gömde sig i diskhon. Där gjorde han kroppen låg,så man såg bara ögonen och öronen sticka upp. Helspeedad blick hade han. Jag blev så rädd för honom att jag gick baklänges ut ur köket varje gång det hände. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-08-21 20:50 | |
![]() | Haha, det gör min ena varje kväll vid 22.30-tiden med undantag för diskhon då. Men speedad och galen blick är bara förnamnet :) | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-08-22 07:49 | |
![]() | anneli72 och Gunilla No: Jag har märkt att de brukar göra sådär innan dom går på lådan. Springet kanske får igång tarmarna lite? ;-) | |
| stålis75 | 2009-08-22 09:28 | |
![]() | HAHA vilken rolig tråd! | |
| rockshit | 2009-08-22 10:12 | |
![]() | Min hund Assar (av rasen puli) låter som en gris när han hälsar. Han kan för övrigt spela död när man siktar fingret mot honom och låtsas skuta honom. Han gillar också att bajsa mot träd (inte lika uppskattat av matte och husse). Han är leker gärna ensam med bollar :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-22 13:03 | |
![]() | Katter är sprinters i motsats till hundar, som är långdistanslöpare. En jagande katt har stort tålamod och kan ligga stilla och lurpassa länge tills bytet kommer så pass nära, att man med en samlad blixtattack kan kasta sig över det. Korta, intensiva träningspass ligger nog för de flesta katter. Den "galna" blicken är nog bara ren koncentration. De kan se besatta och stränga ut, när de har ett byte på gång också. Med fascinerande precission balanserar de och avväger sina hopp exakt. Får de inte leka, röra sig och jaga naturligt simulerar de. | |
| sina_shataz | 2009-08-22 13:05 | |
![]() | min katt äter lakritsfudge | |
| nettan23 | 2009-08-22 13:47 | |
![]() | Min katt Ludde ligger ofta som en bebis i famnen på rygg o vill bli klappad på magen. Hans favoritplats är en fotölj med pläd i källaren. Han brukar ligga o lurpassa och springa in i källaren. Sen så dricker han vatten i diskhon ur kranen eller ett glas. Han och sambon har ett speciellt förhållande, de kan ligga och sova ihop flera timmar eller leka att Ludde e spiderpig. Sedan brukar vi sätta Ludde på en hög byrå och han väntar på kommandot att komma ner, först då hoppar han, typ som ett litet cirkustrick Våran gamla katt Melvin åt ballonger pfeferoni stjälkar torkade aprikoser ja ALLT! :D | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-08-22 13:49 | |
![]() | Påminner mig om: katt åt lampa - lös i magen. | |
| nettan23 | 2009-08-22 13:52 | |
![]() | Mommes: Höhööö ;D | |
| Päronmüsli | 2009-08-22 13:55 | |
![]() | haha xd uno bajsar i sängen :) | |
| nettan23 | 2009-08-22 14:00 | |
![]() | Hmm illa :O Djur som bajsar i sängen gör det av en anledning, smutsig låda, låda för nära mat, stress orsaker m.m. | |