Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 262 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-04-06 15:32 | |
![]() | Nej Tvålis, tyvärr är jag för gammal för att tycka mig vilja bli småbarnsmor igen, (fast karln har försökt övertala mig, det har han, hehe), men bonusbarn har jag - om än stora sådana. :-) Och det är ju berikande, absolut. Och som tur är tycks jag och min mansfigur haft ungefär samma syn/sätt angående uppfostran, så hans "barn" är precis lika välartade som mina egna! ;-) | |
| ArgsintEva | 2010-04-06 21:42 | |
![]() | Efter 4 barn med exakt 6 år mellan varje barn så uppmanar jag dom som kan bli gravida att skaffa gärna barnen tätt... Här har jag den yngsta som är 11 år och den äldsta 29 år...plus dom andra 2.... Men jag Älskar som alla :) Tvålis ....jag har mina barn och min sambo en son som alltid bott hos honom...och nu så klart hos oss... Mina 2 stora bor inte hemma.... Ja...livet kan va precis hur som helst nu för tiden .....både på gott & ont.. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-04-06 21:49 | |
![]() | Då har jag det lite tätare med 6,7,8 och 9 åringar i huset just nu. Min äldsta fyller 10 år i september och bebisen kommer i november. Men just nu så är det den där perioden med frågeställningar. Hoppas att jag får se ett ultraljud i morgon vid inskrivningen så att jag kan relatera bättre till vad som komma skall. Hela familjen behöver ju göra det... | |
| ArgsintEva | 2010-04-06 22:14 | |
![]() | det måste va jobbigt när alla var små ? fast tror att barnen har roligare ihop med liten åldersskillnad.. Jag har iof sig haft mer tid för varje barn.... Själv hade jag en lillasyster som var 8 år yngre...tyvärr bortgången när hon var 23 år....så mina barn kan inte få kusiner på mitt håll... MEN......jag ska bli Mor-Mor i sommar :) Det ska bli skoj....min äldsta dotter och hennes sambo ska ha barn då... Synd bara att jag har ca 4 timmar´s bilfärd till Kalmar... Ångrar lite att vi flyttade , men det löser sig....man får pendla lite :) | |
| nystan1 | 2010-07-29 21:05 | |
![]() | Fruktsoda - när var det du skulle ha? | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-07 21:39 | |
![]() | Det bästa som finns är att vara förälder. Jag och min sambo har en dotter tillsammans. Vi är lyckligast på jorden och klarar vad som helst, bara man får tjaffsa lite emellan :) | |
| Snowlion | 2010-08-09 14:54 | |
![]() | Är pappa till en snart 11 månaders plutt... =) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-09 23:18 | |
![]() | barn är livet ,det är fantastiskt med barn skulle vilja ha fler,men är kanske för gammal,jag blir ledsen när föräldrar skriker på sina barn,och drar barnen hårt i armarna ,att förnedra barn finns det dom som gör offentligt och är det är fruktansvärtt,älska ungarna gränslöst ,man får skörda det man sår | |