Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Peachflower | 2010-06-11 16:21 | |
![]() | Du kan med fördel vispa upp lite grädde och dekorera med bär el strössel. Lagom portions bitar =).... men räkna med att det går åt fler än en ... Här kommer receptet: KLADDKAKEMUFFINS 12-15st 200grader ca 10 min 100g margarin 2 ägg 2 1/2 dl socker 2 tsk vaniljsocker 1 krm salt 4 rågade msk kakao 2 dl mjöl 1/2 tsk bakpulver Smält smör, låt svalna. Vispa ägg och socker poröst. Rör i de torra ingredienserna och sist smör. Fyll formarna till hälften med smet. Grädda i mitten av ugnen ca 10 min... Låt svalna under bakduk. Dekorera....och MUMSA :-P. Hoppas du gillar dom....Du får skvallra sen =). | |
| Peachflower | 2010-06-11 16:23 | |
![]() | Glöm inte att servera dom medans dom fortfarande är något ljumna... Då är dom som godast =). Lycka till! | |
| eeistan | 2010-06-11 16:32 | |
![]() | Ta en räkmacka och titta på en clintan | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-11 17:35 | |
![]() | sex sex sex | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-11 17:35 | |
![]() | och vm | |
| Dooley | 2010-06-11 18:58 | |
![]() | det är härligt att springa när det regnar. eller bädda ner sig i soffan men lite choklad och titta på en rolig film =) | |
| Drejo | 2010-06-11 19:07 | |
![]() | Med 5 säsonger av "The Wire" på DVD längtar man efter regniga dagar. :-D | |
| Quicka | 2010-06-11 19:17 | |
![]() | Kolla fotbolls VM | |
| bulll | 2010-06-13 11:26 | |
![]() | Jag tycker man gott kan använda tråkdagar till att ta hand om tråkgrejer, sånt där som blir liggande utan att man nånsin orkar göra något åt dem. Så - när jag är hemma och vabbar eller regnet öser ner och man inte har nåt för sig - då brukar jag passa på att städa garderoben, rensa bland papper, fixa med foton som ska in i album (inte scrapbook-varianten här dock, det är jag för slö och icke-kreativ för), ja, allmänt tråk. Men ACK så skönt när det är gjort sen! | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-06-13 11:34 | |
![]() | Göra rabarberpaj med vaniljsås | |
| Tess 08 | 2010-06-13 11:37 | |
![]() | Jag älskar att ligga på altanen och lyssna på regnet som smattrar på taket :) Blir det kallt kan man ha en filt. Annars är tipset bakning mycket bra. Tråkiga tips är städa, plocka osv, men roligare är om man gör om något hemma, målar eller så :) | |
| Haslo - Ej medlem längre | 2010-06-13 12:05 | |
![]() | sitta framför datorn med gott samvete | |
| Tince | 2010-06-13 12:12 | |
![]() | Skriv ett brev till någon och gör denne glad.....ett riktigt brev, inte mail... | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-06-13 12:13 | |
![]() | Oj oj, idag när det regnar har du mycket att göra! Du bör fundera över sommarens resa, vart ska den gå? Borde du boka nu? Pistagebullar är en annan sak det är dags att ta itu med. Du har tänkt baka sådana en längre tid men bara skjutit upp det, nu är det dags! Ringa folktandvården och beställa tid till tandhygienist! Om du bara visste vad hemskt det kan bli med tandsten, väntar du en minut till kanske hörntanden ramlar av! Och sist men inte minst, förrådet! Hur snyggt och städat är det där, egentligen? Det finns en hel del som borde åkt till tippen för längesen... rätta mig om jag har fel! | |
| Giddy | 2010-06-14 03:57 | |
![]() | Läs en bok/tidning Se på film/tv Spela betapet eller andra spel på datorn Spela sällskapsspel Lös korsord Baka/laga mat Ring såna som du inte hört av dig till på länge Skriv brev o gör någon glad (inte mail alltså) Shoppa Sortera papper Rensa i garderoben Storstäda Sova Mysa Lägga pussel En del av förslagen finns säkert redan här. :) | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2010-06-14 10:10 | |
![]() | Läs en bok eller se en film,sen finns det ju alltid saker att ta rätt på eller nån garderob som behöver städas ...... | |