Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade56
Mobilspel
Pågående19 213

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tvålis - Ej medlem längre2010-08-02 22:22
Antal inlägg: 4429

Sen gillar jag att se reklam till och från. Får massor av bra info och ideér där faktiskt. Den mesta reklamen är bra också... Och sen är det kul att reta ihjäl sig på de dåliga. Men å andra sidan blir jag glad av flygplans mat också....

chuchford2010-08-02 22:23
Antal inlägg: 80

Tycker det kan vara bra med 1 max 2 reklampausser i ett entimmes program. Men vad jag förstår ska det bli fler och ev. också kortare reklampauser. Förmodligen för att man inte skall hinna med toalettbesök/cigg/beta/fb utan att man skall sitta kvar i soffan.

Det i kombination med att reklamfilmer bara blir dummare och dummare kommer göra mig galen. Tur man har datorn.

anneli72 - Ej medlem längre2010-08-02 22:25
Antal inlägg: 11612

Jag kollade på svt:s Pusselbitar tidigare.

ska nog hänga mer där för att bli nikotinfri.

Ezzal2010-08-02 22:39
Antal inlägg: 127

Det finns ju gränser när det gäller reklam och gränsen går t.ex som i hockey-vm där det är ett antal break per period. I detta fall påverkar reklamen matchen.
Jag tror inte att man går och skaffar sectoralarm eller vad det nu kan vara när det är dom som avbryter matchen stup i ett.

Sen tycker jag det är för mycket om man ska se en långfilm i fyran som börjar kl. 20.00 så slutar den23.55 ungefär sen lägger dom in nyheter. tipextra helgmålsringing och allt möjligt emellan

Snowlion2010-08-03 15:58
Antal inlägg: 273

FY FÖR MASSA REKLAM !!!... Det är redan tillräckligt som det är..

Sten Saxpåse - Ej medlem längre2010-08-03 16:44
Antal inlägg: 163

man märker ju på en del program hur reklampauser är inräknade redan när de skriver manus, och de flesta amerikanska program har i regel dubbelt så många reklampauser som svenska. Kanske inte lika långa, det vet jag inget om.

Hursomhelst så är det nog snarare åt det hållet det går, än att reklampauserna blir längre. Just för att de som sänder skiten vet att reklamfilmen i mitten av en reklampaus har grymt låga tittarsiffror, medans den första och den sista har bättre statistik och kostar fett mycket mer.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?