Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-08-27 23:22 | |
![]() | jag är skitsnygg varje dag. | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:29 | |
![]() | Hur mäter man snygghet? | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:32 | |
![]() | I %:) | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:34 | |
![]() | Träning ger resultat: www.noob.us/humor/so...bo y-smile/ | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:35 | |
![]() | Jag tillhör lätt dom 80% som överskattar mitt utseende. Får en smärre chock varenda gång jag ser min oförberedda spegelbild. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:38 | |
![]() | Jag underskattar mitt.. för så fort jag går ut på krogen får jag komplimanger. med eller utan smink. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:40 | |
![]() | Man är precis så vacker som man känner sig. Jag känner mig helt OK, men alla har vi skavanker och komplex... Idag känner jag mig mindre vacker, men vissa dagar kan man tänka " jag är bra som jag är" | |
| mishizaki | 2010-08-27 23:52 | |
![]() | "om man går snabbt och ler mycket så ser ingen att man är ful" | |
| kolbjörn | 2010-08-27 23:57 | |
![]() | smaken är ju individuell, så därmed man kan ju knappast överskatta sitt eget utseende. Tycker man nåt är roligt är det roligt. Tycker man nåt är snyggt är det snyggt. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-08-27 23:59 | |
![]() | Du är så klok kolbjörn!! | |
| Subutai | 2010-08-28 00:25 | |
![]() | Ja ibland blir man ju faktiskt lite tevksam över sitt utseende när man blir tagen i någon hemskt ljussätning eller vinkel. Men sen så lugnar man sig själv givetvis att det är därför :D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-28 00:33 | |
![]() | Jag underskattar förhoppningsvis mitt utseende, för jag tycker allt som oftast att jag ser förjävlig ut, både på fotografier och i verkligheten. Att jag har framgång hos det motsatta könet kopplar jag till min oerhörda charm och matlagningskonst. :) | |
| pion ekrot | 2010-08-28 09:37 | |
![]() | Kolbjörn - har man en bild av hur man ser ut som man föredrar framför hur man faktiskt ser ut (utan snyggminen, på foton, oförberett, tidigt på morgonen o.s.v) så kan man väl säga att man åtminstone delvis överskattar sitt utseende. Sen kommer man säkert se kort på sig själv om tio år och tycka att man underskattade sitt utseende. ;) Men det är ju inför en själv det handlar om förstås. | |
| Prioritaire - Ej medlem längre | 2010-08-28 10:28 | |
![]() | ...hörde nåt citat nån gång som jag brukar skratta åt lite..."om man går fort och stirrar ned i marken är det ingen som upptäcker hur ful man är". Men, man får hoppas att folk inte anammar det, utan att vi istället vänder våra blickar uppåt och ler mot dem vi ser, för leenden är väl alltid vackert? | |
| Mammaoxå | 2010-08-28 10:48 | |
![]() | Håller med. Ett leende gör de flesta människor vackra. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-28 13:38 | |
![]() | är väl lite som självförtroende/självkäns la. en kopplad till "prestation" - hur andra upfattar en en till självvärde- hur man upfattar sig själv. det går inte alltid hand i hand. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-28 13:42 | |
![]() | ot. i skolan gjorde vi en spegelgrej där vi skapade ett ansikte av vänstersidan och ett av högersidan. det ena var vackert som en dag och det andra ugly! ändå är jag väldigt symetrisk. mkt konstigt. | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-28 13:43 | |
![]() | Om du går fort och ler mycket är det ingen som lägger märke till hur ful du är... har jag hört ... men Prioritaires var inte dum den heller :) Själv går jag alltid långsamt och ser sur ut, allt för att folk ska få bättre självförtroende när de ser någon som är så ful som jag :D Jag går alltid i vägen också, allt för att folk verkligen ska se mig.. och de flesta ryggar tillbaka och backar undan.. Ingen bråkar med en ful en :D | |
| Loppan65 | 2010-08-28 14:11 | |
![]() | Vad betyder det då att någon är "ful". Vi har alla ha en säker uppfattning om den här "fulhetens" existerande, men vad är den och det som gör någon "ful" egentligen? | |
| Maja G | 2010-08-28 14:15 | |
![]() | Jag tycker att det är insidan som räknas...Och det är väl tur för mig eftersom jag är så snäll o rar:) Eller som min kompis man sa om henne till sina kompisar då de hade börjat dejta för många år sedan: "Hon é ente vacker, men ho é rejäl"! ( enl. min åsikt är hon både vacker o rejäl) Tror ni att han har fått äta upp det eller?:)) | |