Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2010-09-03 17:21 | |
![]() | Jag försökte ju vara lite rolig. Jag väntade på att nån skulle fråga vem jag skulle ringa, så jag kunde svara med följande spotify-länk: open.spotify.com/tra...mH CTPNKhkX | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-09-03 17:25 | |
![]() | Den lätta gick vi inte på. | |
| bobo flux | 2010-09-03 17:27 | |
![]() | Det är kanske dags att kamma sig och åka dit, Bobo? kverulanten: open.spotify.com/tra...ks rXFRrU7J | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-03 17:27 | |
![]() | Ring Poolia! | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-09-03 17:33 | |
![]() | ;) | |
| le-lou | 2010-09-03 17:48 | |
![]() | wow electric, läste om den på IMDb nu, säg att den är jätteruskig så beställer jag den bums! | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-03 18:02 | |
![]() | Jag var i och för sig inte så gammal när jag såg den, men då tyckte jag att den var jätteläbbig! Den brukar väl anses som en skräckfilmsklassiker. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-03 18:11 | |
![]() | Om nån har vägarna förbi San José (USA) någon gång, kan jag förresten rekommendera ett besök här: en.wikipedia.org/wik...te ry_House | |
| Tess 08 | 2010-09-03 19:33 | |
![]() | Jag har sovit över där!!! Men jag bor ju inte toklångt bort.. Hon visade inte alla rum i klippen på hemsidan (har iofs bara kollat 2 av 3 klipp). | |
| le-lou | 2010-09-03 19:34 | |
![]() | o herregud, en överlevande! Hur var det tess? hände det nåt skumt ? | |
| Tess 08 | 2010-09-03 19:35 | |
![]() | Det var för länge sedan! Kommer inte riktigt ihåg (vi var på klassresa) då vi var så många... Kul hade vi i alla fall!! | |
| M_knight | 2010-09-04 08:30 | |
![]() | Haha jag e spöknörd av störa mått.. Har alla säsonger av "ghost hunters", "ghost hunters international", "most haunted", "paranormal stat"e o tonvis med frtistående dokumentärer om ämnet.. nån som vill starta en spökjägargrupp med mig..? vi behöver ett bra medium.. någon som e polare med Terry Evans :P? | |
| le-lou | 2010-09-04 10:57 | |
![]() | spökjägargrupp låter skoj, men jag börjar backa för Borgvattnet efter att ha hamnat på en sida om upplevelserna där :(. Känns som att jag är den första att kuta ut från kåken mitt i natten. Allt låter skoj innan man sitter där menar jag, man är så kaxig här framför datorn. Glömmer aldrig när vi var ett gäng som skulle göra Anden i glaset, vi var tuffingar som planerade, men det blev en vidrig upplevelse och jag lämnade lägenheten och cyklade hem, inte så tuff längre. | |
| bobo flux | 2010-09-04 11:06 | |
![]() | Jag för min del kommer säkert att lämna in följande lista med klagomål till ägarna dagen efter: * Knarrande sängar * Folk som springer uppe och stör sömnen om nätterna * Dragiga rum * Irriterande ljud från golv, tak och väggar (antagligen möss eller annnan ohyra) | |
| maran9 | 2010-09-04 11:11 | |
![]() | Jag har sovit där en natt. Vi var ett gäng som åkte dit på spökjakt för en massa år sedan, men vi hittade inga spöken. Jag sov ensam i ett rum nere utan problem. Det var ett gammat hus och det brukar knarra och låta i gamla hus, ja, även nya ibland, så jag och mina vänner märkte inget konstigare än så. Även om vi ville bli lite uppskrämda :D Men - säger väl den som förstår sig på - jag kanske ville för mycket och spöken visar sig inte för vem som helst...? | |