Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _Vildängel_ | 2010-10-14 11:06 | |
![]() | Kan inte annat än hålla med Pekkis :) | |
| fräulein | 2010-10-14 11:26 | |
![]() | nej jag tycker att vi skrotar den rostiga traditionen att pojkar inte kan bära "flickkläder", rosa, rosetter, eller vad det nu kan vara och tar bloggen minabestyr.blogspot.com/ som inspiration. (: | |
| Savi | 2010-10-14 12:26 | |
![]() | Hello Kitty är gullig.Jag gillar dom.Men jag har ju pojkar så här är det med Cars & crossmärken typ Fox/UFO/Monster som gäller på allt. | |
| Sote | 2010-10-14 13:11 | |
![]() | pekkis-Nej faktiskt är jag oerhört glad för att jag fick pojkar. Det blev inte fler äntvå då jag inte ville riskera att få en tjej nästa gång. Och det är ju självklart inte för att jag hatar rosa utan det ligger annat bakom. Ta nu inte åt er alla som har flickor och börja inte diskuttera detta istället för det är inte min mening. Det är inget fel på flickor det är bara det att jag aldrig har drömt om att få en tjej och således är mycket nöjd med att jag fick pojkar istället. | |
| nystan1 | 2010-10-14 13:17 | |
![]() | Gött för er som gillar Kitty, det måste vara rena drömmen att handla kläder. Tycker det är svårt att hitta något till flickor som INTE har den där förbannade katten på sig! ;) Jag är glad så länge jag får lov att bestämma vad Freja ska ha på sig, tids nog är väl hon fast i den där rosa plastvärlden hon med. Ni får ursäkta, men jag har så svårt för Hello Kitty. Kanske inte borde skrivit här när jag tänker efter.. =) | |
| Sussmimmi | 2010-10-14 13:48 | |
![]() | Gullig tycker jag.. i måttliga mängder | |
| nissen1 | 2010-10-14 14:33 | |
![]() | Jag har 2 barnbarn tjejer 19 och 15 månader och det är som nån skriver här svårt att hitta kläder utan denna katt ( som jag egentligen inte har nått emot). Det blev ju så att utan att man tänkte på det så fanns Hello Kitty i dessa små barns tillvaro. Före vi fick barnbarn så visste jag inte vad Hello Kitty var för något, nu ser jag den överallt. =) | |
| Aurora Aurum | 2010-10-15 18:29 | |
![]() | Jag var o köpte kläder till mitt barnbarn på Noa Noa nu senast, inte en katt så långt ögat kunde se, och inte dyrare än på t ex H&M Iofs har jag inget emot Hello Kitty, men ALLA har sånt på sig så det är roligare att hitta det som inte alla andra har | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-15 18:36 | |
![]() | Barnen börjar tröttna på Hello Kitty... Den HK grej som slog hårdast var det kam etuiet med spegel från fööra gången katten var framme och jag var flicka själv...Top Model är ju poppis, men det finns ju inte i kläder... Sen spelar det väl ingen roll om ungarna blir galna i märken till och från. Det går över. | |
| Rapé1 | 2010-10-15 18:37 | |
![]() | Dom mesta klädesplaggen jag köper till min dotter är med Hello Kitty eller barbapappa. Det är helt enkelt för hon gillar dessa figurer. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-15 18:54 | |
![]() | Sorry, men jag hoppas Kitty hinner dö ut innan jag får barn. Läskig :( Alla figurer utan mun och uttryck i ansiktet skrämmer mig | |
| Springpojke | 2010-10-15 19:09 | |
![]() | Jag tyker den der katten e jettesöt och hopas hitta en heldress med bajslucka i bak i stl L, platsar jag i ert tuffa, intelligenta gäng av 30+ som fassineras av tecknade katter? Vad fan... | |
| beta_queen | 2010-10-15 19:19 | |
![]() | Jag gillar oxå Hello Kitty! Min dotter (7år) gillar det dock inte! Och blir lite sur om jag köper något med HK på... Häromdan köpte jag dock ändå en svart tunika med HK och den gick hem! =) Kommer oxå ihåg HK från förr... Var det på 70-talet eller 80-talet? Det kommer jag inte ihåg... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-15 19:21 | |
![]() | VA!? Jag trodde hk kom på 90-talet med Pokemon typ..? Pika pika! | |
| Kirgizistan | 2010-10-15 19:21 | |
![]() | Ful, genomlöjlig och överskattad. | |
| bobo flux | 2010-10-15 19:25 | |
![]() | Den här HK-hypen känner jag igen. När jag var liten flux och fick en reflex med Skeletor på så var jag i sjunde himlen. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-17 16:43 | |
![]() | HK är så underbart gullig, sjukt egentligen att det finna ALLT att köpa med HK - tom bindor finns nu med HK på förpackningen.....det kanske känns lite överdrivet men men.............;D | |
| alexon | 2010-10-17 16:46 | |
![]() | jag trodde att katten redan dött. den är ju lite väl 2001. | |
| nettan23 | 2010-10-17 16:58 | |
![]() | lite trött på det nu, men har ngn t-shirt och plåster....aha ni pratade om era barn, äsch det e bra att ha barnasinnet kvar. | |
| Cover Me | 2010-10-17 16:58 | |
![]() | Fanns "hon" verkligen redan på 70-talet? | |