Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| numsan | 2010-10-25 18:11 | |
![]() | Jo, jag var bara långsam.. Satyra hade redan nämnt det juh. =) | |
| Minta | 2010-10-25 18:12 | |
![]() | Jag har inte läst några andra. Vad är det för mönster? Men detta måste vara ett skämt. Annars omedelbar omplacering till källaren av Tavi. | |
| Mouche - Administratör | 2010-10-25 18:14 | |
![]() | Först: Jodå numsan, jag ser allt =) Rent allmänt kan jag säga: Hade ni två arbetat åt mig så hade jag med den allra största glädje gett dig sparken och betalat de pengar som det numera kostar att få okunnig eller icke anpassningsbara anställda ut ur ens företag när man inte har regelmässig grund att stå på vad gällande uppsägning. Häva ur sig skit som du inte har det minsta med att göra och skämma ut en kollega på det viset inför en massa andra? Nej fy f-n rent ut sagt! Du hade fått packa ner dina prylar och sedan fått eskort ut till ytterdörren med omedelbar verkan. Mouche | |
| YamahaJet | 2010-10-25 18:28 | |
![]() | Du gav alltså en medarbetare hygientips avseende munskrapa med hela företaget närvarande? Nåväl, jag vet inte om detta inlägg är sant, men om en kollega till mig hade problem med andedräkten (som kan vara medicinskt betingat) så hade jag hellre stått ut med det tills pension än påpekat det, i synnerhet om fler personer närvarade. Nu hatar alla på företaget dig och det är väl tråkigt. Men jag ifrågasätter fortfarande sanningshalten i historien så jag ämnar inte avdela mer energi till att redogöra för olämpligheten i det påstådda agerandet. | |
| Araknoidea | 2010-10-25 18:28 | |
![]() | Ts Att påpeka det faktum att din kollega har dålig andedräkt tycker jag inte är något fel. Men på det sättet som du gjorde det är fruktansvärt tycker jag. Var du tvungen att göra det inför så många kollegor? Han kanske har dålig andedräkt av någon mycket privat anledning. Exempelvis någon sjukdom eller pga. mediciner för någon sjukdom. Slog den tanken aldrig dig? Utan du tog för givet att hans andedräkt beror på en dålig munhygien? | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-10-25 18:32 | |
![]() | Du får vad du förtjänar, Tavi. Kanske du som ska söka annat jobb? | |
| mishizaki | 2010-10-25 18:38 | |
![]() | jobbar du på Mattisborgen? | |
| LaCrüll | 2010-10-25 18:40 | |
![]() | Gravöppning? Hm... jag tror också du skämtar. I annat fall är det klart att kollegan känner sig sårad/ förbannad över att du var så osmidig och tog upp det inför alla. Ingen riktig "kompis" gör så. Fråga inte din chef om snubben ska omplaceras, fråga om du kan få gå en chamrkurs, el typ vett o ettikett eller nåt. | |
| YamahaJet | 2010-10-25 18:47 | |
![]() | I övrigt skrev trådskaparen bara någon dag sen att han inte jobbat sen 2006, så vi ska nog inte hetsa upp oss alltför mycket över denna "nära vän tillika kollega" som han "träffar dagligdags". | |
| Minta | 2010-10-25 18:49 | |
![]() | haha, och handläggare på kickoff i Skövde. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-10-25 18:49 | |
![]() | Hjalmar Söderberg: "Man vill bli älskad i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människor någon slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst." | |
| bujum | 2010-10-25 18:53 | |
![]() | förhoppningsvis är detta ett skämt ja. Dålig humor tycker jag i så fall. Är det däremot sant så är det fruktansvärt . ja rent av ondskefullt tycker jag. Att säga något sånt kan fullständigt sänka en människa. | |
| Lyckobaronen | 2010-10-25 19:01 | |
![]() | haha humor =) | |
| Dyslekso | 2010-10-25 19:21 | |
![]() | Låter som typiskt efterblivet landsortsbeteende. | |
| Tobbelurken | 2010-10-25 19:58 | |
![]() | Gravöppning lät det... du kanske skulle köpt SB12 tabletter och tagit en när ni satt och jobbade och då kunde du fråga om det fick lov att vara en.... | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2010-10-25 20:11 | |
![]() | Om du inte är ett troll är du en idiot. | |
| Behringer | 2010-10-25 20:16 | |
![]() | Endera försöker TS lura oss eller så är han själv lurad av sina kollegor | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-25 20:18 | |
![]() | Troll. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-10-25 20:23 | |
![]() | Luktar troll! Men om det är sant - simpelt I-landsproblem... | |
| Wilmar | 2010-10-25 20:23 | |
![]() | Förmodligen har Tavi aspergers syndrom och har ingen aning om vari hans tavla bestod. | |