Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Naity_ | 2010-11-06 02:28 | |
![]() | Jag har inte vart otrogen.. men.. Jag tror att det handlar om nyfikenhet, om den förbjudna exalterande känslan man får när man gör något olagligt och skönt.. Kärleken... | |
| peter | 2010-11-06 02:57 | |
![]() | jo...det hände för längesen...80-talet nånstans........det kändes...tomt | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2010-11-06 08:53 | |
![]() | när jag gjorde kändes det snarare som jag fyllde upp ett tomrum. | |
| Huzan | 2010-11-06 09:05 | |
![]() | jag har varit otrogen mot nästan alla mina tidigare pojkvänner, å vet att för mig har det handlat om dåligt självförtroende, och ett trotsigt sätt att paja innan han gör det. om ni förstår vad jag menar? | |
| le-lou | 2010-11-06 09:09 | |
![]() | anneli: jo massor, det var ju det jag skrev ? | |
| blankomblank | 2010-11-06 21:39 | |
![]() | jo jag var det en gång. Hade en kille som det inte fanns någon bra anledning att göra slut med, så jag gav honom en bra. Visste nog inte på den tiden att man bara kunde vara "inte kär", jag tyckte jag var skyldig honom att stanna kvar och vara kär efter att han hjälpt mig genom en riktigt jobbig period. Vi pratar fortfarande emellanåt och jag mår fortfarande skit över detta 14 år senare. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 22:44 | |
![]() | tja saxon. dom agerar nog under satans ljus. otrogna människor är djävulsdyrkare helt enkelt. håller svarta sabbater i smyg. dom tänker satans tankar. obegripligt! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 22:46 | |
![]() | rättelse... vi agerar nog under satans ljus. otrogna människor är djävulsdyrkare helt enkelt. håller svarta sabbater i smyg. vi tänker satans tankar. yeah! | |
| vindsus86 | 2010-11-06 22:49 | |
![]() | Förresten, det är ju trots allt en språk-/ordsida, så... "försiggår"... | |
| mishizaki | 2010-11-07 08:27 | |
![]() | Ett forhallande (ursakta skriver pa ett italienskt tangentbord) som gar langre an foralskelsefasen bygger pa en omsesidig logn; "Om du latsas att jag ar allt for dig, sa ska jag latsas att du ar allt for mig" . Jag tror och har den erfarenheten av 25 ar tillsammans att om bada parter i forhallandet vet att det handlar om en logn, far forhallandet battre forutsattningar att klara sig. Det ar absurt att tro att man bara har en person i tankarna hela tiden. Sedan ar det en annan sak hur man gor med sina tankar- om de gar till handling eller ej. Det kan man prata om och satta de granser som bada mar bra av. | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-07 09:42 | |
![]() | Hehhe mishi Enligt den beskrivningen du ger drar jag slutsatsen att du - helt klart - lever i en karmarelation. Sådana relationer känns nämligen på det där sättet. Du nämner ordet lögn. Men snanare handlar det om att folk i sådana relationer känner att det finns en del som fattas - och precis så är det också. Det finns ingående förklaringar till fenomenet karmarelationer, men en tvivlare som du skulle ändå inte tro på några sådana förklaringar. ;) Men hur som...hav tröst, karmarelationer är (också) viktiga, och fyller många funktioner. :) | |
| Bettanse | 2010-11-07 10:13 | |
![]() | Hämd kanske? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-07 20:52 | |
![]() | Framförallt så undrar jag vem Saxon är att döma folks beteende? | |
| Loppan65 | 2010-11-07 21:08 | |
![]() | Jag har bedragit när jag var yngre. För mig handlade det nog om bekräftelse. Jag vill känna mig åtråvärd och attraktiv. Sedan var det en hel del alkohol och fester med i spelet. Idag med "ålder och mognad'" så skulle det inte falla mig in. Skulle jag träffa någon som jag hellre vill ha än min man så skulle jag avsluta förhållandet först. | |
| Satyra | 2010-11-08 11:17 | |
![]() | "... ni kan väl inte vara sådana fegisar att ni inte vågar skriva om era tankar när ni gjort fel?" Hahaha, du inbillar dig väl inte att man faktiskt på allvar skulle ha lust att anförtro dig några otrohetstankar (om nu sådana funnits med) med det upplägget på fråga? :-o Du måste skämta?! Tror dock inte att otrohet har att göra med att man inte skulle "vara nöjd" med den partner man har. Det handlar nog om något helt annat. | |
| Saxon_x | 2010-11-08 13:58 | |
![]() | Tvålis? LÄS ordentligt vad jag skrev, jag vill veta hur andra människor fungerar. Och vem jag är ska du skita i om man säger så. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-11-08 14:03 | |
![]() | Om vi säger som så Saxon... Du "beordrar" folk att öppna sina hjärtan för dig. Det ska du ta och skita i, om man säger som så. | |
| bodycheck | 2010-11-08 14:10 | |
![]() | ja va otrogen mot mitt ex när vi varit tsm ca ett halvår, trodde inte han tyckte om mig och sökte väl tröst eller något, mådde jätttedåligt av det och till slut tog det slut pga av min svartsjuka mot min kille. det var förra året, nu i somras började vi ses igen men återigen samma problem med svartsjuka och nu utan förtroende för varandra, till slut gick de lite för långt å jag tog sönder en ruta pga av min misstänkssamhet mot hans ex som han dansar med hela tiden. Så tog det slut igen, vi pratar ännu.. saknar varandra och jag blir bara mer säker på att det verkligen är han jag älskar och att det kommer bli oerhört svårt att släppa han helt om det aldrig kommer att funka igen...tråkigt! | |
| wildcard | 2010-11-08 16:32 | |
![]() | Jag har varit otrogen i ett par förhållanden för mycket länge sedan, precis i slutet av förhållandet. Jag har aldrig smygit omkring och ljugit, den jag har varit otrogen emot har fått veta det omgående (taskigt nog?). Det handlade enbart om att jag sökte en bekräftelse och att jag hade dålig självkänsla, det skulle inte kunna hända idag. Svartsjuka är den andra sidan av samma mynt, självkänslemyntet, tror jag... | |
| lycopersicon | 2010-11-08 16:40 | |
![]() | Tror otrohet många gånger beror på slump och tillfälle och inte något som är planerat. Plötsligt hamnar man i en situation som man inte klarar av att stå emot och som man bara låter sig svepas med i utan att tänka. Tror inte tanken att "jag ska bara hem och be mannen skriva på skilsmässopappret, sätta in huset till försäljning, skaffa ny lägenhet, meddela barnen att mamma och pappa ska dela på sig osv innan vi hånglar loss här" är den första som dyker i huvudet när man plötsligt har läge med Brad Pitt eller någon nästan lika snygg... | |