Spelrum
Giraffen27
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade60
Mobilspel
Pågående20 514

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Elsa_89 - Ej medlem längre2011-02-11 19:15
Antal inlägg: 45

Ni får ju länka till era bloggar om ni skriver :)

Jag skriver en blogg på: elsa89.blogg.se/

Kirgizistan: Technicolor-bloggen var väldigt intressant. Lite för tunga bloggar annars för min smak, men definitivt intressanta.

Bakfnatt-bloggen var också väldigt mysig!

Prositi2011-02-11 19:54
Antal inlägg: 539

Får ju inte missa www.dunderbar.com

birkan962011-02-11 20:49
Antal inlägg: 101

Jag skulle aldrig lägga ut länk till min blogg här, den handlar ju om alla galningar (och de få trevliga) som man träffar på här!!

Jag följer ingen, utom Majans då, på heltid.. men kan klicka upp någon sporadiskt någon gång.. Har dock inte förstått vad charmen är med att läsa om helt främmande människors liv!

Tvålis - Ej medlem längre2011-02-21 12:08
Antal inlägg: 4429

tornvy.wordpress.com/

LadySol - Ej medlem längre2011-02-21 12:18
Antal inlägg: 33199

Jag följer ett gäng bloggar och detta är en av de bästa av dem.

blogg.aftonbladet.se...en arkastad

Humor, självinsikt, funderingar och en hel eftertänksamhet.

Tess 082011-02-21 12:20
Antal inlägg: 18003

Min blogg är låst så även om jag länkar till den så kan ingen läsa...

Valkyria80 - Ej medlem längre2011-02-21 14:39
Antal inlägg: 766

Upptäckte en tjej som kallar sig Kissie,läste om henne i någon tidning.Men va fasiken!!vart är hennes föräldrar!?
Hur kan men få skriva som hon gör??hon har små tjejer som läser & hon skriver om hennes barnmatsdiet & hur hon svälter sig själv (vilket hon egentligen inte gör)utan hon gör det för hon tycker det är kul men skiter i att faktiskt så finns de dom som apar efter henne!Det är bantningspiller som gör så hon blir mätt på vatten & sallad osv
Nja,det där med bloggar borde vara mer under kontroll!!att ens någon vill sponsra henne!?

Flanellograf - Ej medlem längre2011-02-24 11:14
Antal inlägg: 58

vad är det som gör att folk ens vill läsa skiten från henne? (kissie). en blåst och felinjicerad brud med en mille läsare per vecka? hur i helvete är det ens möjligt??

Valkyria80 - Ej medlem längre2011-02-24 11:21

jamen nu jädrar är hon i blåsvädret i alla fall^^

viejafea2011-02-24 11:50
Antal inlägg: 35

Vad är det som gör folk intresserade av att läsa bloggar? Vad är det för spännande att läsa vad dom ätit, hur mycket dom har supit eller vad dom har shoppat för nått??!! Och sen en till sjuk sak tycker jag är att om man kan försörja sig på det om det går bra för ens blogg.

Valkyria80 - Ej medlem längre2011-02-24 11:52

Ja jag fattar inte heller..höll på att svimma då jag kollade upp hennes oxå
De räcker väl ändå med att man har FB,så får man uppdateringar om vad folk gör, & dom känner man ju i alla fall på ett eller annat sätt

Men där med kan jag reta mig på om någon bara skriver" nu har jag ätit, det var gott" haha

fiffirajtan2011-03-25 22:31
Antal inlägg: 131

Tycker man om att skriva är det väl bra att det finns bloggar. Vill man inte läsa om skitsaker så är det ingen som tvingar en att läsa, dessutom finns det en hel del nischade bloggar som kan vara kul och läsa om man delar intresset personen skriver om.

Jag skriver mest om skitsaker, musik och mitt liv, enjoy!

saaandraaas.blogg.se/

Lolle-2011-03-25 23:33
Antal inlägg: 100

blogg.veckorevyn.com...as ersmile/

firedancer2011-03-26 16:55
Antal inlägg: 101

www.ladylovelylocks.blogg platsen.se
min blogg...

Dumblondin - Ej medlem längre2011-05-27 12:35
Antal inlägg: 236

Nu ska jag leta vidare i den här tråden efter bra bloggar! Hade nämligen tänkt starta en tråd om bloggtips men så sökte jag och fann denna. Älskar att läsa bloggar men har hittat alldeles för få bra.

lollipopkorv2011-05-27 13:06
Antal inlägg: 27

Följer ett tiotal bloggar av både kända och okända människor. Tycker det är ett bra sätt för människor att få ut sina tankar och åsikter.

Läckeroll2011-06-12 22:57
Antal inlägg: 28

Jag har tidigare aldrig följt någon "känd" persons blogg, men nu måste jag tipsa om en sådan.

Kristian Gidlund är (eller var för nu är han allvarligt sjuk) trummis i Sugarplum Fairy. Oavsett vad ni tycker om gruppen så är hans blogg väldigt välskriven om ett angeläget ämne. Hur det är att så ung drabbas av magsäckscancer.

Kristian är en otroligt bra stilist och beskriver saker så väldigt bra.

ikroppenmin.blogspot...ch ive.html

blåögd2011-07-09 23:01
Antal inlägg: 6

fredrik.cafe.se/pers...de lande-2/

Läsvärt inlägg och en rolig blogg i övrigt :)

Carolajnen2011-07-11 22:08
Antal inlägg: 458

Läser bloggar dagligen, både storbloggarna och de mindre bloggarna. Tycker det är roligt faktiskt, det kan vara riktigt underhållande. Dessutom tycker jag att man kan hålla sig ganska uppdaterad, i alla fall om man är intresserad av mode, skönhet och inredning.

Dessutom bloggar jag själv. Tycker det är roligt, dels att blogga och dels att ha kontakt med andra bloggare. Mycket roligare att läsa andras bloggar och kommentera om man själv har en aktiv blogg också!

Min blogg: marycaroline.blogg.se

Tess 082011-07-16 22:33
Antal inlägg: 18003

www.veckorevyn.com/B...lo g-Awards

Här kan man gå in och nominera en bra blogg!
Jag (och fler med mig på FB) har nominerat Fredriks blogg i kategorin "guldpennan" och jag vill nu uppmana er andra att göra detsamma!
Har du inte läst Fredriks blogg? Du vet inte vad du missat!!
fredrik.cafe.se/

läs flera inlägg! hans fru och vännen N är underbara!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?