Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 18 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| numsan | 2011-04-21 11:40 | |
![]() | Till jobbet tar jag inte särskilt lång tid på mig. Lite mascara och ett par minuter på att välja kläder och skor. Lite mer om jag kör ett arr under arbetsdagen/kvällen. När jag ska gå ut tycker jag om att ha tid på mig.. Det tar nog ofta iaf en halvtimme eller mer att välja kläder eftersom jag oftast byter ett par gånger.. Likaså smink tar längre tid. Och hår såklart. Ska jag på dejt är det samma sak som att gå ut oftast. Beroende av vilken typ av dejt det är. Ska man åka skidor, göra lermasker eller spela paintball på sin dejt kanske jag inte gör mig i ordning så värst mycket.. Lägger nästan aldrig fram kläder kvällen innan. Det händer bara om jag ska upp supertidigt för att resa någonstans eller dylikt. Och ja, jag brukar försöka undvika att ha samma kläder på mig som sist jag träffade någon eller var i ett speciellt sammanhang. När jag läser det här inser jag att jag nog är ganska fåfäng trots allt.. | |
| wildman | 2011-04-21 11:45 | |
![]() | Nej jag är inte fåfäng. Jag har inget stort klädintresse (I dejtingsammanhang ska dom ju ändå av ;-) ) Men hel ren och fin är ändå ett motto. Som kille är det ju ändå skjorta, kavaj/kostym och eventuellt slips som gäller. Det ger inte så mycket utrymme för tolkning. Så jag tar inte lång tid på mig. | |
| le-lou | 2011-04-21 12:04 | |
![]() | Helt absurt lite tid lägger jag på kläder vardagsmässig. Jag är en total modekatastrof för de flesta. Sminkar mig sällan, går mest omkring i jeans och linne alt morgonrock och skrotar en hel dag om något inte tvingar mig ut. Ska jag ut och svira någon gång per år nuförtiden.....blir jag helt manisk däremot och kan stå och plocka kläder i flera timmar, helst klänning och höga klackar. Älskar superkvinnliga kläder, kjol/klänning är ett måste, kikar helst mot 50 talets mode än på nutiden dock. Förstår inte vitsen med alla dessa byxor hit och dit som täcker kvinnliga ben. | |
| Sensationell | 2011-04-21 12:18 | |
![]() | Lägger inte särsklit mycket tid innan jag går hemifrån. 10 minuter utan smink och 20 med. Jag lägger aldrig fram kläder heller. Ska jag på fest eller så lägger jag kanske lite extra tid och då blir det kanske 30 minuter. | |
| Quicka | 2011-04-21 12:26 | |
![]() | Jobbar på operation, där går man i grön pyjamas hela dagen + operationsmössa så jag brukar ta på mig ett par mjukis och en luvtröja till jobbet... sätta upp håret i en slarvig tofs för det är ju ändå ingen som ser... tar några minuter. Mascara + läppglans slänger fixas på vägen. Ska man på fest blir det väl lite annat... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-21 12:35 | |
![]() | Eftersom jag heter Flegma i efternamn lägger jag oftast mycket tid på att göra väldigt lite. Jag kan lägga 10 minuter på att leta efter hela sockar eller 10 minuter på att umgås med min egen spegelbild bara för att försäkra mig om att jag verkligen har byxor på mig. Sover ofta påklädd och behöver bara ta på mig jacka och skor om jag ska göra ett lantisärende. Ska jag klä upp mig så kan det sluta med att jag i sann Project Runway-anda syr in mig i mina egna kreationer vilket kan ta lite tid. Har på senare år börjat lägga fram kläder precis som jag använder handlingslista numera. | |
| Pseudonymf | 2011-04-21 12:57 | |
![]() | Är fåfäng som bara den. Men ibland önskar jag att jag bara var en såndär naturlig skönhet som ALDRIG behöver fixa sig ;) Fick faktiskt en komplimang för några år sedan att jag var fin osminkad. I mitt huvud började jag räkna upp vad jag faktiskt kletat på mig; mascara, foundation, puder, rouge, ögonskugga, kajal, ögonbrynspenna a.s.o... Den sminkade sanningen :P Det krävs ju mer för att se naturlig ut än tvärtom ;) | |
| apajävel | 2011-04-21 21:05 | |
![]() | Jag har inte tillräckligt med kläder för att ha klädkriser, så jag tager vad jag haver :) | |
| lolacola | 2011-04-21 21:13 | |
![]() | har inget jobb o går mest omkring i myskläder. Ostrukturerad som fan. Slänger av mig kläderna på golvet på kvällen o sätter på mig dem på morgonen igen. Duschar sällan o sminkar mig aldrig. De är glamoröst att gå på aktivitetsersättning ;) | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-04-21 21:17 | |
![]() | Att välja tar 3 sekunder, har bara 2 par jeans som passar. Tar första bästa tröja. Gillar dock kläder, men allt är så överdrivet idag. Tänk på miljön och slit upp det du har eller köp second hand! | |
| ElsasMatte | 2011-04-21 21:20 | |
![]() | Har uniformsyrke, men vill vara fin på väg dit. Så jag piffar ganska mycket. | |
| morsans syrr | 2011-04-21 21:48 | |
![]() | Lägger ner mindre tid än vad jag borde på att fixa till mej.. Vardag 10 min. Fest 30 min, kläder efter humör! | |
| mrperfect | 2011-04-21 21:49 | |
![]() | Om man ser mig orakad så får man en tia :) | |
| mrperfect | 2011-04-21 21:51 | |
![]() | förresten sa en kvinnlig bekant till mig igår att jag såg sexig ut, jag är orolig för att hon har fått starr eller nån annan ögonåkomma :-/ | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-04-22 11:19 | |
![]() | jag tar stolthet i min fåfänga. lägger fram kläder så vardagarna går mkt snabbt. dock mkt jobb m förberedelser och planering för att få allt att funka. tvätt, strykning etc. | |
| Bulimiker | 2011-04-25 10:40 | |
![]() | Tummen upp för folk som är snabba iväg iallafall :) Själv är jag långsam .. | |
| AMF | 2011-04-25 10:56 | |
![]() | Skäms inte att berätta att jag går i en vinterjacka som är 18 år gammal. Det säjer väl allt vad gäller min syn på vad som är viktigt i tillvaron. Inte är det då det yttre:-) | |
| paddan94 | 2011-04-25 11:09 | |
![]() | lägger fram kläder kvällen innan! och vill absolut inte ha samma kläder som föregående gång jag umgåtts med någon. lägger ca.e 30 min att ställa mig på mornarna. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-04-25 11:29 | |
![]() | mellan 75-90 minuter... | |
| Bulimiker | 2011-04-25 11:46 | |
![]() | 90 min ? Vad i h*lvete ? | |