Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade9
Mobilspel
Pågående18 920

Forumkategorier

Användare Inlägg  
JefautjOuer2011-05-16 22:36
Antal inlägg: 373

Tack, jättebra förslag, fotvård och bokhandel alltså. Förutom de glada tillropen finns många trötta, sega människor här btw, för mycket tid vid datorn tror jag...

Och som alltid, så många som inte kan hålla sig till tråden, detta eviga uttryckande av åsikter, att ni orkar.

Men STORT tack till alla som faktiskt svarade.

annakvack2011-05-16 22:52
Antal inlägg: 76

Ja du..det som är mest synd är att du inte själv kan hitta på något som känner din mamma utan och innan. Lägger man upp ett sådant här inlägg får du väl räkna med att få svar som du inte önskar. Ta hjälp av dina släktingar till nästa gång så slipper du onödiga svar. En trött betapetberoende slöfock

Gitarrmagnus2011-05-16 22:53
Antal inlägg: 5045

Ta med henne till travbanan. Det brukar min Mamma gilla.

talvala2011-05-16 22:55
Antal inlägg: 127

Min mamma fyller 70 i höst och ska bland annat få ett vargbesök på Kolmården. Kan lugnt säga att hon skulle orka med programmet och mer till!

Fotvård och bokhandel är bra tips. Eller en ansiktsbehandling, manikyr eller massage.

JefautjOuer2011-05-16 22:58
Antal inlägg: 373

Bra förslag båda, tar det på 70-årsdagen ;)

Tvålis - Ej medlem längre2011-05-17 09:23
Antal inlägg: 4429

annakvack. Vilket sunkigt inlägg av dig. Vad är det för fel på att fråga om tips just denna gång på Betapet? Och vem är du att bestämma dig för att TS inte känner sin mamma på grund av det? Jisses.

Jag tycker också om när dagar är fullproppade, kommer nog alltid att göra. Kul grej är att gå på museeum. En helt underbar "mittpådagen aktivitet". Speciellt om staden är Göteborg och museét är Röhsska.

Eller kolla om någon kyrka har någon musikaktivitet, eller kanske något konsert.

Jag ser att ni har färgterapi på kvällen, antar att kvällsbesök på restaurang är borta?

Picnic i en park med färska jordgubbar och champange om det är fint väder och något gott till barnbarnen om dom är under 18.

Ha det så trevligt på er välplanerade dag!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?