Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| perero - Ej medlem längre | 2011-05-18 19:06 | |
![]() | Då sitter jag på hawai och sippar drinkar med paraplyer i och spanar in snygga ...sorry gosar med sambon och njuter av livet :) har bara ett hinder kvar...jag spelar aldrig så det är hög tid om det ska slå in :) | |
| Aviator | 2011-05-18 19:17 | |
![]() | Då har jag ett garage fullt med amerikanska 50 och 60tals v8 vilar :) *önsketänkand* | |
| eeistan | 2011-05-18 19:35 | |
![]() | Då är jag 57 hmm, har säkert 20 år kvar till pensionen i alliansens svedala, jobbar som vanligt men i ett allt kallare Svedala tyvärr. | |
| Nemesis_87 | 2011-05-18 19:37 | |
![]() | Lead Game Designer på ett större spelföretag i USA eller Kanada, nån miljon på banken och en Chevy Impala -67 i garaget. Optimistiskt, men inte orealistiskt. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-18 19:42 | |
![]() | Då är jag 50 min yngste är 10 och min äldsta är 20. Förhoppningsvis så har jag lyckats kapitalisera på den kunskap jag har och klarat av att skaffa ett jobb där jag på riktigt kan bidra till det företag jag jobbar på. Men mest av allt så hoppas jag att jag får fylla mina kvällar och helger med våra 5 underbara barn och deras eventuella respektive de kvällar jag inte pluggar katalanska eller jag och mannen tar en långhelg i vårt lilla hus i norra Katalonien vid havet. Jag har gett ut en första bok och påbörjat det som kommer att ta mer och mer tid. Om 25 år så kommer jag INTE att pensionera mig utan kommer att fortsätta att skriva tills den dagen jag plockar ner skylten vid 98 år. | |
| Svedboy | 2011-05-18 20:01 | |
![]() | Har sannolikt lagt mig till vila för sista gången. Skulle helst vilja att det blev i Göteborg men tror att det blir i Stockholm.. och för mig gör det egentligen detsamma... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-05-18 20:15 | |
![]() | jag röstar på Thailand | |
| bobo flux | 2011-05-18 21:30 | |
![]() | Hatad av vissa. Älskad av några få. Ganska tillfreds med min tillvaro. | |
| talvala | 2011-05-18 21:40 | |
![]() | Bor i Uppsala, i något trevligt område, med tonårsdotter och en partner. Och kanske ett barn till... Jobbar som lärare på universitetet, har precis doktorerat i litteraturvetenskap och skriver på en populärvetenskaplig bok om den författare jag skrev min avhandling om. Är ohemult lycklig. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 21:42 | |
![]() | Om tio år är jag en firad ungdomsboksförfattare som jobbar deltid för att jag vill det, inte för att jag behöver det. Jag har två boenden, vart vet jag inte riktigt ännu. Möjligen en stuga vid västkusten och en lägenhet i en större stad, men stugan skulle eventuellt kunna vara i utlandet. Självklart har jag träffat på den Mr Right jag ska spendera resten av livet med och vi har ett stimulerande, roligt och bra förhållande fullt med kärlek. Jag kommer att besöka mina framtida barnbarn och komma väl överens med sonens flickvän/hustru. Tja, kort sagt kan man väl säga att livet kommer att vara lite annorlunda än vad det är idag. :) | |
| bruttan60 | 2011-05-18 21:46 | |
![]() | Vilket bra initiativ till ett intressant forumämne. Jag har inte funderat speciellt mycket på hur mitt liv kommer se ut om 10 år. Men jag är då 31 och har förhoppningsvis en trivsam tillvaro :) VAD denna trivsamma tillvaro kommer bestå av återstår att se.. Hoppas du är nöjd med mitt svar! P.s är det du som har elefantmedaljen? | |
| Tyllestar | 2011-05-18 21:57 | |
![]() | Om tio år har jag inga mål hur mitt liv kommer att se ut. Mina drömmar behåller jag för mig själv. | |
| MissVe | 2011-05-18 22:27 | |
![]() | Jag har ett eget torp, försörjer mig som sömmerska och har blivit farmor flera gånger om... Bor med min älskade man som då är pensionär och vi bara njuter av att leva och må bra tillsammans. | |
| _campus | 2011-05-18 23:37 | |
![]() | Jag har blivit beriad från Kolmården, fått en enkelbiljett till Serenget och trivs på savannen med alla mina fruar | |
| _campus | 2011-05-18 23:38 | |
![]() | *befriad | |
| _campus | 2011-05-18 23:39 | |
![]() | hahahaha kan inte stava Serengeti ska det ju va | |
| alphapetig | 2011-05-19 00:31 | |
![]() | och vilket djur menar du att du är? :) | |
| _nelliee - Ej medlem längre | 2011-05-19 00:31 | |
![]() | Ser du inte att jag är en giraff????? | |
| _nelliee - Ej medlem längre | 2011-05-19 00:32 | |
![]() | Nej jag skojade jag kunde inte låta bli Jag kommer att vara trebarnsmor och vara nöjd med det | |
| _campus | 2011-05-19 00:35 | |
![]() | Men _nellie....... jag är ju giraff..... men kan bli en prins om du kysser mig.... Ajaja feeeel tråd | |