Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| diffdiff | 2012-04-22 10:28 | |
![]() | Tufft att få tillbaka tilliten men nog går det om man bara vill men riktigt jävla tufft | |
| AMF | 2012-04-22 10:47 | |
![]() | Perero - ta inte fasta på Bittes kommentar! Bra att du ventilerar dina problem här tillsammans med oss. Inte lätt när sånt här händer att ta upp det i bekantskapskretsen. Man måste få lätta på "trycket". För min del finns det ingen pardon vad gäller otrohet. När vi gifte oss lovade vi inte att älska varandra i nöd och lust för det skulle vi inte kunna hålla vad gäller otrohet. | |
| PowerYoga | 2012-04-22 11:00 | |
![]() | Äh, klart att du får diskutera vilka frågor du vill - med namn och bild - så det så! Otrohet - är knepigt!...tror det blir svårt att reparera tilliten till den som har bedragit vare sig det handlar om ett one-night eller ngt längre pågående. Det handlar ju i bägge fallen om att välja någon annan för att man inte kan/vill stå emot. | |
| Lillstölla | 2012-04-22 11:14 | |
![]() | Personligen skulle jag aldrig kunna lita på en person som varit otrogen mot mig igen. Men det måste ju vara från person till person det beslutet. Jag vet folk som har hittat tillbaka till varandra och där den som blivit bedragen gett sin partner en chans till. | |
| Loppan65 | 2012-04-22 11:27 | |
![]() | Visst kan man förlåta och gå vidare. Det går att få tillbaka förtroendet men....otrohet=dålig relation........ | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-04-22 11:55 | |
![]() | Skulle aldrig kunna fortsätta efter ett sådant svek. Håller absolut inte med Loppan65! Att skylla otrohet på en dålig relation är inget annat än feghet och ett dubbelt svek. Man kan göra slut på en dålig relation i n n a n man hoppar i säng med en ny partner... | |
| PeterV-ås | 2012-04-22 12:10 | |
![]() | Delar man livet med nån så blir det ju även ens bästa vän. Vem sviker sin bästa vän? Klart man inte förlåter det. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-04-22 12:22 | |
![]() | Jag tror att det är oerhört svårt, om ens möjligt, att lita helt på en person som bedragit en. Handlar det dessutom om något som pågått ett tag och/eller upprepats flera gånger är det definitivt kört. I de fall jag sett på nära håll då den förfelade valt att ge förfelaren en ny chans har det visat sig att detta kommit på tapeten varje gång de haft meningsskiljaktigheter. Det är ohållbart i längden. | |
| rockangel93 | 2012-04-22 12:28 | |
![]() | Jag fattar inte hur personer bara kan vara otrogna när man redan har ett förhållande.Rnligt mig så tror jag den personen inte är mogen för ett förhållnade ännu,som sakt perosnen måste leka ut lite med andra innan man kan starta något. | |
| Yamma | 2012-04-22 13:40 | |
![]() | Säger som gnill - om det inte rörde sig om upprepade lögner utan det var ett "misstag" som erkänns direkt... då hade jag troligen förlåtit. Sen hade jag nog varit misstänksam ett bra tag efteråt, men jag tror att man kan ta sig ut sånt om det som sagt rör sig om ett enstaka tillfälle. | |
| diffdiff | 2012-04-22 13:47 | |
![]() | Oavsett v ad så gör det ont och det tar tid att komma över men vi alla begår misstag det enda man kan hoppas på är att det va ett misstag som inte upprepas. Men ge upp sin kärlek kanske man inte alltid borde göra. Önskar dig lycka till <3 <3 <3 | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-04-22 13:51 | |
![]() | den som gör så mot sin partner, kärlek, man eller dam, verkar ju inte vara speciellt kär är eller förälskad i personen i fråga. därför kanske inte värt att kämpa för. | |
| Don Fabrizio - Ej medlem längre | 2012-04-22 14:07 | |
![]() | Beror på om man är laggd åt rättshaveristhållet eller inte. Den normala glömmer skiten ocg går vidare. Den onormale lider helveteskval resten av livet. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-04-22 14:23 | |
![]() | vad menar du? det handlade väl om man skulle stanna kvar eller inte. | |
| Träsmak | 2012-04-22 14:38 | |
![]() | Varför moraliserar folk utan att ha en klar bild om det finns något värt att moralisera över? Det går inte att ge ett generellt svar. Alla relationer ser olika ut. Alla ser olika på otrohet. Kan man leva med att känna att den andra är smutsig? Att ständigt bli påmind om att hen har varit intim med nån annan? Å andra sidan - hur ser äktenskapet eller samboförhållandet ut? Vissa slutar med all fysisk kontakt och nästan slutar umgås med varandra efter 5-7 år. Finns det någon trohet eller ett "riktigt" förhållande kvar att bryta? Finns det kvar i den enes hjärna men inte i den andres? Är förhållandet värt att fortsätta kämpa för? Finns det barn med i bilden? osv osv osv... | |
| Salsby | 2012-04-22 15:06 | |
![]() | Don fabricio har en poäng | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2012-04-22 15:09 | |
![]() | Enkelt, anser jag - gå din väg. Den som verkligen älskar dig kommer aldrig att vara otrogen. Fyllesex och allt vad konstigt folk pratar om är ju bara skitsnack. Antingen är en person så full att den inte klarar att ha medvetet sex (i så fall handlar det ju om en våldtäkt, om det är en tjej, och en våldtäkt är knappast något man måste förlåta) eller så vet man mycket väl vad man gör om man har sex med andra än sin partner. Enkelt - och allt dravel om att det inte "betydde något" och allt vad jag hört är förstås bara exempel på det gamla vanliga - att vi så gärna vill lura oss själva ibland. | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2012-04-22 16:37 | |
![]() | vad innebär det för det första att bli bedragen- kan vara ganska individuellt eller? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-04-22 16:58 | |
![]() | Jag antar att man har en överenskommelse inom sitt förhållande och vet var gränserna går... | |
| le-lou | 2012-04-22 18:33 | |
![]() | Jag håller med Träsmak. Det Ahnad skriver om, jag ogillar otrohet men jag tror inte all otrohet handlar om att kärleken är slut tex. | |