Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2012-04-27 13:52 | |
![]() | Fast hon vill ju ha förslag på vad hon kan göra för att få tiden att gå? Jag har också skittråkigt på mitt jobb emellanåt men jag har fullt upp att göra så sysslolös är jag ju aldrig. Om det däremot hade handlat om hur man tex kan tänka eller radioprogram man kan lyssna på eller musik eller annat för att tiden ska kännas som att den går fortare under tiden man jobbar på så hade jag inte skrivit som jag gjorde men så uppfattade inte jag det hela. | |
| vigren | 2012-04-27 15:01 | |
![]() | åsapåsaa: här på beta är allt endast svart eller vitt... ;) | |
| åsapåsaa - Ej medlem längre | 2012-04-27 15:05 | |
![]() | Jaja hade jag vetat att det var så känsligt att säga att den här dagen är seg tråkig och knappt genomlidbar så hade jag valt att skriva om väder och vind istället.. Humor är en tolkningsfråga och inte nåt man kan räkna med. Over and out. | |
| åsapåsaa - Ej medlem längre | 2012-04-27 15:20 | |
![]() | Vigren...ja uppenbarligen..svårt för en sån med brett gråspektra... :-) | |
| åsapåsaa - Ej medlem längre | 2012-04-27 15:20 | |
![]() | Vigren...ja uppenbarligen..svårt för en sån med brett gråspektra... :-) | |
| JefautjOuer | 2012-04-27 16:20 | |
![]() | åsapåsa, strunta i alla surisar som inte kan bjuda till. Har varit med om det i forumet också, det verkar vara lite ömsom vin ömsom vatten hur en tråd utvecklar sig; det kan bli jätteskoj eller allvarligt alltefter fråga men också spåra ut på ett märkligt sätt. Folk talar till andra som de aldrig skulle göra om de träffades och kände varandras identiteter. Hoppas du genomled dagen och får en toppenhelg!!!!! | |
| slånbär | 2012-04-27 16:41 | |
![]() | Åsa - du bad om tips för att få tiden att gå tills arbetsdagen var slut. Jag var inte ensam om att tycka att du verkade lida brist på arbete eftersom du hade så tråkigt. Det var långt ifrån tydligt att du startade tråden "på skoj" och därför tog illa vid dig för att vi var några som undrade över problemet. Dom flesta här har inga problem med humor men det förutsätter ju att det faktiskt finns nånting som ÄR roligt med en tråd. Var tydlig med vad du är ute efter när du startar en tråd så får du säkert dom svar du hoppas på och slipper känna dig påhoppad. | |
| Måns_E | 2012-04-27 16:45 | |
![]() | :) Men har du läst det första inlägget slånbär? Tror du verkligen att åsapåsaa på riktigt tänkte gömma sig och låta som en trasig kopieringsmaskin? Jag tyckte att det var väldigt tydligt att den här tråden som ligger i snack inte är så allvarligt menad. | |
| slånbär | 2012-04-27 16:54 | |
![]() | Nej Måns-jag trodde faktiskt inte att hon menade att hon skulle göra det heller men hon framställer faktisk sin fråga på ett sånt sätt att man tror att hon verkligen inte har nåt att göra. Dessutom så var jag liksom inte ensam om att tycka just det eller hur så då är det väl fler än jag som har svårt att se den skämtsamma vinklingen med trådstarten. Det fanns ju någon som föreslog att hon kanske kunde utföra just sitt arbete...... Dessutom så passar väl detta i så fall i någon av dom andra trams och chattrådarna om det nu var menat bara som en skojtråd. | |
| corlini | 2012-04-27 19:02 | |
![]() | man skaffar ett jobb som är så kul så dagen inte räcker till och man har aldrig mer sådana problem. :) | |