Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 579 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-25 09:23 | |
![]() | min hund är inte i sovrummet ,hon snarkar som en motorsåg,hon får ligga i källaren och"såga"där trivs hon bäst det är svat där | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-25 09:25 | |
![]() | jag fryser när jag lägger mig och fryser när jag går upp men det kommer säkert ut 2 dl där i mellan | |
| schmuppisch | 2012-06-25 09:25 | |
![]() | 1 gång i veckan, +/- två dagar. | |
| le-lou | 2012-06-25 09:26 | |
![]() | mm.. tänk vad skönt att ha det i sängkläderna. vidrigt faktiskt. folk byter kläder och skulle ha svårt att tänka sig att INTE byta, men sängkläderna verkar de flesta inte räkna in i den personliga hygienen... | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-06-25 09:29 | |
![]() | jag ställer klockan och byter efter halva natten. äh, skämt åsido, nån gång i veckan men ibland går det nog två. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-25 09:30 | |
![]() | le-lou jag är ganska skitaktig av mig,jag hatar att duscha,pga av att jag fryser och hackar tänder i en halvtimme efteråt ,jag fryser inte som vanliga människor och stör inte av att sitta i bilen en varm sommardag med stängda föster,något är fel som ingen läkare tar på allvar | |
| le-lou | 2012-06-25 09:34 | |
![]() | haha ursäkta, men läkaren tar inte det på allvar? det kan jag inte förstå. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-25 09:37 | |
![]() | precis han garvar också :) | |
| slånbär | 2012-06-25 09:58 | |
![]() | Det onaturliga med att ha sin hund i sängen är att man ser på hunden som en människa och ger den mänskliga egenskaper. En hund är en hund och ska ha sin sovplats. Min hund och alla hundar före den har aldrig kommit på tanken att ens gå in i våra sovrum eller upp i sofforna. Det ohygieniska med att ha sin hund i sängen är väl ganska självklart? Du kanske tycker att din hund är ren men jisses vad mycket grejer som bor i hundens päls. Att ha det i sängen är ju snuskigt. Fatta vad småkvalster som man får in i sängen helt i onödan. Eller badar ni era hundar varje dag? | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-06-25 10:10 | |
![]() | Asch, mänskliga egenskaper behöver man inte ge hund och katt för att låta dem sova i sängen. Påslakan och örngott brukar få sitta på ca två veckor hos mig men underlakanet blir fort orent och bytes vid behov. | |
| Lill-IT | 2012-06-25 11:08 | |
![]() | Byter varje vecka. Mina katter sover alltid på egen kudde i sängen. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-25 11:10 | |
![]() | Varje vecka, det har mor min tryckt i mig. Förstår inte hur man kan byta mer sällan heller, känslan av nya rena lakan är ju världsbäst. | |
| MissTeacher1 | 2012-06-25 11:34 | |
![]() | En gång i veckan - minst. Katterna som sussar där tillsammans med mig hårar nämligen rejält. Dessutom: nymanglade eller nystrukna lakan är något av det underbaraste som finns...Vardagslyx! :) | |
| mz_lzrd | 2012-06-25 11:38 | |
![]() | Slånbär: För en hund är det väldigt naturligt att sova ihop med flocken. Faran är kanske snarare att vi människor låter oss hundifieras om vi sover med våra hundar. Det kommer smygande, förstås, men det får tillslut ödesdigra konsekvenser så som att vi börjar jaga sork i vägkanterna, skälla på katter och främlingar och fälla hår i soffor och bilar. Tillslut tillbakabildas våra tummar och då är vi bortom räddning. | |
| Amelidah | 2012-06-25 11:47 | |
![]() | Jag byter när det behövs och annars typ varannan vecka. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-06-25 12:00 | |
![]() | Ungefär en gång i veckan. Ibland går det åtta-nio dagar, men det är ovanligt. Jag håller med MissTeacher1 och CR. Det är otroligt skönt att lägga sig i rena lakan, speciellt efter en kvällsdusch. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-25 12:03 | |
![]() | "något är fel som ingen läkare tar på allvar" japp | |
| smulgubbe | 2012-06-25 12:11 | |
![]() | Katten får sov i vår säng och det är inget märkvärdigt med det. Sen kan det ju bero lite på storlek hos hunden, men det är ju var och ens ensak att göra som de vill. Jag byter var fjortonde dag, däremellan skakar jag underlakandet, för det blir ju alltid lite hår efter katten. Om det är varmt, så blir bytt oftare. | |
| temperance | 2012-06-25 12:18 | |
![]() | Renlighetshysteri är iofs sunkigare än att ha djur i sängen eller att ha samma strumpor två dar i rad. Tycker jag då. Att bli tillsammans med en person och upptäcka att hen är pedant, oh lord, fram med repet. -_- | |
| meramera | 2012-06-25 12:23 | |
![]() | Man har byte av tvätt o sängkläder i det militära en gång i veckan. Eller hade då jag gjorde lumpen. Detta för att ett lusägg kräver en vecka på sig att kläckas. Därmed undveks löss. | |