Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:01 | |
![]() | Jag tittar just nu. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:02 | |
![]() | Vilken kanal? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:05 | |
![]() | Haha | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:05 | |
![]() | www.tv3.se/paradise-...el -sverige | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:07 | |
![]() | "Jag har aldrig haft sex med en trekant"................O MG | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:08 | |
![]() | Jag tycker Allt för Sverige är mkt värre. Stötande, på samma sätt som de obligatoriska "Bossen: I love Sweden"-löpen i juli. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-11-20 00:09 | |
![]() | Ser fan aldrig på TV........... | |
| Virkkalantie | 2013-11-20 01:40 | |
![]() | Jag är en riktig mansgris och tycker att tatuerade tjejer är heta. Förbryllande, inte sant? Eller får man tycka att tjejer med tatueringar är heta? Maila mig gärna med högljudda synpunkter på min person. | |
| jellyflower | 2013-11-20 08:54 | |
![]() | När skinnet blir slappare ska man alltså ångra sina tatueringar. Men slappt skinn är inte snyggt vare sig det är tatuerat eller ej, så varför bry sig? Jag har själv inga tatueringar, känner inte att det skulle tillföra mitt liv något. I viss mån känner jag att omfattningen av folks tatueringar står i omvänd proportion till omfattningen av deras intellekt, men jag är väl medveten om att det är en regel med många undantag. Paradise Hotel orkar jag inte se, av samma skäl som jag inte har tatueringar. Det finns så många dumheter i vardagen som man är tvungen att tampas med, varför aktivt söka upp dumheter på sin fritid? | |
| Snällheten - Ej medlem längre | 2013-11-20 09:28 | |
![]() | Tittade en stund igår kväll....jösses vilken j-a skit! Skulle inte bli särskilt stolt om min dotter eller son, skulle vara med, dricka stora mängder alkohol och ligga så mycket som möjligt....=S Vissqa gör vad som helst för att bli en "snackis" och känd dokusåpaprofil. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-11-20 11:18 | |
![]() | Tittar inte på såna idiotprogram. Detta är överlägset! Ca 7.58 in i klippet kommer det enda "Paradig Hotell" som jag vill se! :) www.youtube.com/watc...nv 7Rm2YmIo | |
| xxEyexx - Ej medlem längre | 2013-11-20 11:44 | |
![]() | Gunilla? Har personligen aldrig sett detta program, mer än att jag sett reklamen av detta program? Jag skulle aldrig stötta sådana program bland flera andra riktigt inteligensbefriade program.. Och så länge det finns 0:or som jag iaf. vill kalla det, som då sitter och ser dessa program och liknande.. dessa personer är ju också de som stöttar detta..och får producenterna och ägarna av detta program och liknande att också fortsätta att producera nya program så länge det finns efterfrågan?? Och så är det ju med allt i samhället? Så länge det finns nog med 0:or som nappar på än de ena än de andra intelligensbefriande produktioner av program, eller som jag tidigare nämnt i en annan tråd om artister som åmar sig, och slickar och suger på nåt som ska föreställa nåt annat!!? Och som i detta fall? Ännu en fortsättning och produktion av dessa program..?? så finns det också pengar att tjäna för producenter och ägare av detta!!?? Jag menar att det finns såå..mkt. viktigare och dessutom intelligentare saker att satsa sina pengar och energi på? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-20 11:50 | |
![]() | Är du inte lite hård nu xxEyexx? | |
| Fjällan_ | 2013-11-20 23:00 | |
![]() | Såg just ett avsnitt, ska detta vara underhållning? Haha! Alltså!! Pinsamt är ju ordet! | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-11-20 23:38 | |
![]() | Det enda vi vet är att en person som rasar över Paradise Hotel har (a) sett ett avsnitt och därmed bidragit till produktionen eller (b) med emfas dömt ut en produkt enbart baserat på sekundärkällor. | |
| Gautama | 2013-11-20 23:51 | |
![]() | Jag drev med min son och sa att jag skulle bli stolt om hans lillasyster skulle vara med i programmet. Så kul å se min son blick, han trodde jag blivit komplett galen ;) | |
| magnusito | 2013-11-21 08:50 | |
![]() | När det gäller den här typen av program så har jag en väldigt nyanserad uppfattning: Äcklande och spekulativt! | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-11-21 08:52 | |
![]() | ''Spekulativt''? :-) | |
| temperance | 2013-11-21 10:35 | |
![]() | Paradise Hotel är ju ganska 2003, inget nytt att förfasas över. Låt histrionerna ha sitt roliga nu, bland palmer, i pooler, i sängar, på toaletter, på discon, med producenter, på golv, i garderober, på köksbord, ovanpå, under, bakom... Helvete så roligt de har't! | |
| bobo flux | 2013-11-21 11:09 | |
![]() | Det var tur att du skrev 2003, annars hade jag trott att det var ett program Bengt Öste var programledare för. | |