Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 500 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kaninflugan - Ej medlem längre | 2015-01-05 13:29 | |
![]() | Är helt besatt av Body Shops produkter! Deras duschcremer och lotions gör mig lycklig på riktigt! :) I övrigt typ "allätare" och blandar friskt mellan dyrt och billigt. T.ex. HM's nagellack för 30-40 kr funkar minst lika bra som OPI om man har ett schysst överlack. :) | |
Stellina | 2015-01-05 15:48 | |
![]() | Jag brukar använda foundation under vintermånaderna. Hittade en väldigt bra i år från YSL nya serie, Encre de Peu, foundation&puder i ett. Avrundar med en trea (pannan, kindbenet&käken) YSL Terre Saharienne bronzing powder istället för rouge. Inget favvo märke på mascara, just nu L'Oréal brun/svart. Hudvårdsprodukter använder jag helst Louis Widmer. I deras ansiktskräm finns formeln OM24, ett grönte extrakt. | |
blåhund - Ej medlem längre | 2015-01-05 15:55 | |
![]() | Max Factor mascara,använt i 25 år...sitter som berg,men kan tvättas av med ljummet vatten! | |
kiwiskal | 2015-01-05 16:02 | |
![]() | Gillar Weledas produkter men tyvärr känns de allt för odryga för sitt pris. Då gillar jag Dr hauscka (stavning..) mer för att deras grejer jag testat varit mkt drygare. Rosenkrämen hade jag i flera månader tex. Till ögonbrynen är det bästa jag testat Anastasia Beverly hills dipbrow pomade. Dyr liten sak men otroligt dryg. Snedställd pensel behövs till och man får inte ta för mycket, då ser man ut som en clown. Krävs lite träning för att få det snyggt. Brukar ta lite på penseln och blanda ut det i locket på burken, på handryggen sitter det nämligen som berget. Har kommit nya färger men tror inte Kicks fysiska butiker fått in de nya ännu. Finns däremot på hemsidan men tar slut titt som tätt. Köpte min på Cult Beauty, en engelsk sminksida, något billigare där. | |
MiaFredrika | 2015-01-05 16:12 | |
![]() | Min favorit body butter är Body Shops Moringa. Den doftar helt gudomligt! | |
magnusito | 2015-01-05 16:13 | |
![]() | En lång löprunda, sedan är hy och rubbet ordnat! | |
anneriiiiiii | 2015-01-05 16:17 | |
![]() | Använder Estée Lauders BB-kräm på vintern. Annars ser jag ut som ett lik... | |
Sote | 2015-01-05 16:25 | |
![]() | Kör au naturell. Använder inga krämer eller smink öht. Har inte målat mig mer än någon enstaka gång sedan jag var i tonåren. Borde finnas engångsmascara för såna som jag för det är att slänga pengarna i sjön att köpa en för den hinner torka till nästa gång jag ska ha den några år senare. Parfym använder jag dock ibland. Annars är det dom vanliga hygienprodukterna för att duscha och så. Det enda jag lägger pengar på är hårprodukter för jag köper Moroccan oils olja och inpackning till håret. Eftersom jag inte tvättar håret mer än kanske tre gånger i månaden och aldrig använder Schampo så vill jag ha en riktigt bra inpackning och oljan är fantastisk för frissigt hår. Så bästa produkten för min del är Moroccan oils inpackning och olja. | |
kiwiskal | 2015-01-05 16:47 | |
![]() | Hur tvättar du håret när du väl tvättar det, Sote? Har försökt med olika typer av "no-poo" men nej jag vill ha silikoner och lödder ^^ använder dock Maria Nilas hårgrejer som är sulfat och parabenfria. Men Morrocan oils hårinpackning är bäst. | |
mz_lzrd | 2015-01-05 16:54 | |
![]() | Jag älskar BB och CC cream. Och mascara som är vattenfast men som tvättas av med 37-gradigt vatten. | |
faryngal | 2015-01-05 16:59 | |
![]() | +1 på löprunda. | |
Sote | 2015-01-05 17:25 | |
![]() | Kiwi- jag tvättar det bara med vatten och inpackning som får sitta en stund. Det blir rent och fräscht ändå. Schampo är onödigt. Min tjugoårige son gör likadant och använder bara doves hårinpackning. Han har rätt långt och frissigt hår så ibland tar han också moroccan oljan efter dusch. | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-01-05 17:44 | |
![]() | Olivolja. Det är fina grejer! ACO har ett lättbalsam som är helt underbart, 29 spänn tror jag det kostar. Läpparna håller sig mjuka och får en rosenröd ton. Lätt värt! Maroccon oil är toppen, Sote! | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-01-05 17:45 | |
![]() | Marrocanoil* Här är läppbalsamet www.aconordic.se/pro...-b alm.aspx | |
88tinste | 2015-01-05 17:45 | |
![]() | En enda produkt är mitt beroende baserat på, vaselin. Läpparna kan inte bli vackrare än när man håller efter dom med vaselin :) | |
mollee - Ej medlem längre | 2015-01-05 17:46 | |
![]() | wtf, moroccanoil* | |
tanja77 | 2015-01-06 10:52 | |
![]() | Clarins "baume corps super hydratant " hudkräm för torr hud - funkar både i ansiktet och kropp. Ett måste på vinterhalvåret. Biotherm's "beurre de levres" -läppbalsam | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-01-06 10:56 | |
![]() | Bastu ett par ggr i veckan så behöver man sällan kräm på kroppen. Det "torra" är oftast döda hudceller. | |
kryddeluntan | 2015-01-06 11:49 | |
![]() | Den som ändå hade en riktig bast ( suckar) | |
kryddeluntan | 2015-01-06 11:50 | |
![]() | Bastu och inget annat | |