Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mimikryp | 2011-01-13 11:21 | |
![]() | Jag är skapt som kvinna och har inget som sticker ut. :-P | |
| Megaherz | 2011-01-13 11:25 | |
![]() | Håller med Mimikryp, det funkar inte så bra för mig. Kan dessutom inte typ kissa i skogen utan att det kommer på ben och fötter. När jag är nykter brukar jag lägga papper på ringen eller sitta på händerna (de tvättar jag ju ändå sen), när jag är full sitter jag om det ser okej ut. Här finns det ju dessutom toatanter som "städar" toaletterna efter varje besök, så de flesta är okej. | |
| Megaherz | 2011-01-13 11:26 | |
![]() | Gör dessutom som Dino och öppnar dörren med armbågen sen :) | |
| bulll | 2011-01-13 20:44 | |
![]() | Eftersom den här tråden redan känns skapligt urspårad så kan väl jag, precis som Mimikryp, önska en redogörelse för hur det där stå-grensle-över-toan-kis sandet går till? När jag målar upp bilden av det i huvudet ser jag mig själv med jeansen nedhasade (men bara lite då de inte får nudda något äckligt och nedkissat ställe på den offentliga toaletten) tappandes balansen och fortsättningen vill jag inte ens tänka på, men den har inte mycket med hygien att göra i alla fall. | |
| Grynkorv | 2011-01-14 00:40 | |
![]() | Man kan ju knappast ha jeans eller andra byxor på sig om man ska gränsla en toalett...? Har ni kjol då, eller tar ni av er byxorna och hänger upp på ngn krok? :-) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-14 00:56 | |
![]() | Ja, jag tycker att det låter himla jobbigt och opraktiskt. Stänker det inte då? Killars urinrör är ju lite mer styrbara, om man säger så. | |
| Grynkorv | 2011-01-14 01:22 | |
![]() | Vad jag kan förstå så kan man inte ha någonting annat än skor och kortstrumpor på sig utöver det man har på överkroppen. Du måste alltså ta av både trosor och ev strumpbyxor samt brallor eller kjol...? Låter ju överjävligt omständigt! | |
| bodilkodil | 2011-01-14 01:27 | |
![]() | vet inte om de menar grensla grensla eller om de gör som jag.. jag sitter utan att röra ringen.. typ halvstå, huk.. men endast på offentliga toaletter som e skitiga. annars slår jag ner häcken lite varstans. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-01-14 01:30 | |
![]() | alltid pappar, 30år utan aids säger allt | |
| Leopardhonan | 2011-01-14 03:31 | |
![]() | Det är SKITbra där dom har handsprit, då tar jag sånt på pappret å torkar av.. sen blir toaletten som mums. | |
| hannu30 | 2011-01-14 07:11 | |
![]() | HA HA HA Yonderboy, klockrent.. Medicinstuderande? ;-) | |
| onyxea | 2011-01-14 08:14 | |
![]() | Vad är det du tror dig kunna ådra där inte smittorisken är 100 ggr högre genom att hantera pengar? eller är det bara tanken? Själv skulle jag aldrig komma på tanken att sätta ner röven på sitsen annat än hemma, så jag tycker ju att du är jätteäcklig ;). Jag använder dessutom inte pappret på offentliga toaletter då folk tar i hållaren och rullen utan att först ha tvättad händerna. | |
| AMF | 2011-01-14 08:36 | |
![]() | Grenslar, stänger kranen med papper och tar i dörrhandtaget med papper. F.ö; i dessa vinterkräksjuketider tar jag inte i ledstänger och det första jag gör när jag kommer in så tvättar jag händerna vilket jag ALLTID gör. Kanske därför jag klarar mej så bra från att bli sjuk? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-14 09:14 | |
![]() | Jag är inte alls särskilt orolig att bli smittad av diverse saker. Därför tvättar jag inte händerna "efter att ha varit på stan en hel dag", jag använder offentliga toaletter (torkar dock ringen innan) men tar i handtaget efter att ha tvättat händerna. Sen har jag aldrig sköljt varken frukt eller grönsaker. Sen är jag aldrig sjuk heller. | |
| Mimikryp | 2011-01-14 09:43 | |
![]() | Jag håller med Hoodman till viss del. En viss mängd av bakterier härdar ju kroppen, men man kan ju välja varifrån man vill ha dem. Jag vet att man absolut borde tvätta händerna så fort man kommer hem/in, men jag är tyvärr dålig på det. Jag brukar inte heller skölja frukt eller grönsaker. Det är väldigt OT, men jag köper bara de finaste äpplena och tomaterna, och varför skulle någon annan med äckliga bakteriehänder ha tagit i de finaste exemplaren utan att köpa dem? Jag tror alltså att det jag köper från gröntavdelningen är relativt orört. :-) | |
| Skugga | 2011-01-14 09:46 | |
![]() | Mimi; tänkt på praktikanten på fruktavdelningen som inte tvättat händerna innan h*n packade upp frukten? Eller som snöt sig precis innan... *retas* | |
| Irkko_Pirkko | 2011-01-14 09:49 | |
![]() | Jag lägger alltid papper, äckligt annars...... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-14 09:49 | |
![]() | Ja, man kan ju dra det hur långt som helst och gå runt och noja sig över precis allting. Jag tror på kroppens självläkande. Såklart bekräftas ''de nojiga'' när de någon gång missar att tvätta sig och blir sjuka på grund av det, för att deras immunförsvar är helt skeva. | |
| Mimikryp | 2011-01-14 14:43 | |
![]() | Skugga; Jodå, jag har tänkt på det, men de brukar oftast ha handskar på sig. :-) | |
| apbur | 2011-01-14 15:16 | |
![]() | Det verkar vara nåt nytt det där med att ha handskar när man hantera livsmedel när någon ser på. Helt i onödan då de verkar byta handskarna på rasten eller kanske nästa dag. Jag förstår inte grejen alls. | |