Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 297 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maja G | 2010-04-13 19:52 | |
![]() | Kommer från Ge-kås för en stund sedan. Köa behöver man väl inte göra nuförtiden? Det är ju så enormt stort nu så det sväljer ju hur mycket folk som helst.. Slog rekordet att handla för...jättelite faktiskt. Det finns ju allt mellan himmel och jord där, men jag tänker mig noga för och köper det jag precis behöver tex en fin skjorta för 149 kr, en röd topp för 99 kr, Clearasil schampoo och balsam för 17.95 vardera,200 gr kallrökt lax för 32.50, västkustsallad, kräftstjärtar, dubbeldusch, diskbänkspropp för endast 3.95...Ja,som sagt var, det finns allt mellan himmel och jord! Och sedan att vi gjorde en liten utflykt med personalklubben dit med buss. Det var trevligt och lättsamt! | |
Lillstölla | 2010-04-13 19:57 | |
![]() | Äääälskar Ge-Kås men hatar det alltid när vi kommer dit är kö. Och att det är så mycket folk gör mig trött som fan. Men det är ju lite det som är en del av själv Ullaredsupplevelsen med. | |
ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-04-13 23:11 | |
![]() | De gånger jag har varit där har det inte varit någon kö alls, samt ganska lite folk i själva butiken. Det gäller att åka rätt dag och rätt tid i månaden! Har jag hört.. :) | |
Babylon | 2010-04-13 23:32 | |
![]() | Ullared är ju fantastisk med sitt utbud | |
Lillstölla | 2010-04-14 12:44 | |
![]() | ewokerna74: ja men när fasen är rätt dag och tid i månaden då?? | |
ankabarn | 2010-04-14 12:51 | |
![]() | Det är faktisk mindre folk generllt efter löning, alla besöks och försäljningsrekod görs i mitten av månaden och runt storhelger | |
ankabarn | 2010-04-14 12:52 | |
![]() | Det är ett grymt varuhus och nu ska dom bygag ut me biljard o grejjer så man kan lämpa av gubben sin där! | |
ankabarn | 2010-04-14 12:52 | |
![]() | hurra för gekås | |
ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-04-14 16:40 | |
![]() | De gånger jag har varit där är runt den 12-14:e i månaden, före pension och barnbidrag, en vanligt vardag i början av veckan.. vi var där en tisdag förra gången och det var inga problem. Definitivt inte i semestermånaderna eller december. Vi har varit där på hösten tidigare och så nu då, häromdagen. | |
Mållan | 2010-05-07 23:35 | |
![]() | Varit i Ullared idag. Inga köer, allt flöt på hur lätt som helst. Några tusen fattigare men mycket kläder i garderoben till hela familjen. | |
ger055 | 2010-05-07 23:56 | |
![]() | Åker dit en gång per år, mitt i semestertider, och har faktiskt aldrig stått i kö. | |
Bim1964 | 2010-05-08 11:37 | |
![]() | Ullared är toppen är där ett par gånger varje år. Senast en söndag för tre veckor sedan. Jag är där när de öppnar på morgonen så det är bara att gå rätt in. Men för några år sedan fick man köa även då, men nu när de har byggt ut så mycket är det inte några direkta köer. Jag tycker det inte spelar ingen roll längre när i månaden man åker. Förr var det så att man undvek löning och barnbidrags dagarna. Men det är många som handlar med Gekåskortet har jag sett. Eller gör som jag sparar och åker när det behövs. Ska ner nu i mitten på maj igen ska shoppa lite duschhandukar gardiner, och en ny gardinstång. Sedan blir det alltid mera givetvis än det man tänkt sig. Det har blivit några vändor dit ner första gången jag var där var 1977 eller 1978 så det är några år sedan. Och det har blivit så ofantligt stort emot då. | |
pläp | 2010-05-13 21:02 | |
![]() | Jag åker dit 1-2 ggr per år. Handlar inte så himla mycket varje gång. Kanske runt 2500 spänn. Ibland gör man en del fynd. I samband med besöket brukar jag och den som hänger med sova över på en jättemysig herrgård i närheten. Så vi har närmare till Ullared, kan gå upp tidigt och äta en rejäl frukost innan vi åker :-) | |
gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-28 11:55 | |
![]() | nu är det dax igen.. Åker ner till Ullared den 19:e september ett gäng. Ska handla julklappar och lite grejor till min dotter som envisas med att vilja flytta hemifrån så fort hon bara kan.. Vi bilar ner i år istället för att åka tåg och hyra bil. Det blir ungefär samma kostnad för att bila 5 pers och då kan man åka, och stanna, som man vill på vägen. Kul blir det säkert, som vanligt. :) | |
Snowlion | 2010-08-28 12:26 | |
![]() | Har vart där ngn gång, längesedan nu men vad jag minns så gör man en hel del klipp där, när man väl kommer in.. ;) Sist jag vär där fick jag vänta 1,5 timme i ösregn, fast jag var där innan dom öppnade.. Men som sagt, vill gärna åka dit igen. Tror man kan fynda en hel del till växande barn... =) | |
schmuppisch | 2010-08-28 12:45 | |
![]() | ÅÅ ångest. Så otroligt mycket människor på ett och samma ställe. Inomhus. Gekås stavas Å-N-G-E-S-T | |
Maja G | 2010-08-28 12:57 | |
![]() | Och jag åker den 5 okt med personalklubben. Smidigt som attan, bara hoppa på bussen o följa med! En rolig utflykt o hittar man nåt så är det bara en bonus ( har ju inte kommit hem tomhänt nångång hittills iallafall o tror inte jag gör det nu heller) | |
Jorick | 2010-08-28 13:16 | |
![]() | Var där en gång i våras, hittade ingenting av värde. Ungefär samma sortiment som ÖB, Rusta och liknande butiker som enbart säljer skräp fast allt samlat på en stor yta. Kläderna går väl att jämföra med det som säljs på t.ex. City Gross, Ica och Coop. Ingenting som jag eller min familj skulle klä oss i även om det var gratis. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-28 14:48 | |
![]() | tack Jorick! jag har misstänkt att det var Öb stuk på ullared ,men nu fick jag det klart för mej ,alla har sagt åk,åk bara för att vi är så många ,men sopaffärer fins det hemma om jag skulle behöva | |
gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-28 15:08 | |
![]() | Det är ju bra att du lyssnar vad EN person skriver när det är FLERA som säger att det är prisvärt på GEKÅs.. Sopor är det definitivt inte de säljer och nog fasen har det mesta mycket bättre kvalite än de kläder som finns på ÖB och Rusta. | |