Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sote | 2011-02-18 14:45 | |
![]() | kolb-jag fattar inte varför det ens är nödvändigt att pratom hur dom är eller klär sig eftersom det liksom deras sexuella preferenser är ointressant. Det ju huruvida dom lagar intressant och spännande mat som är det intressanta. Det är ju ingen som har diskutterat hur dom såg ut i programmen dom övriga veckorna. Jag tycker också det är ganska nedvärderande att använda uttryck som fjollor bara för att dom är gay-det är så himla uttjatat. Folk är som dom är bara-det är väl inget konstigt med det? Varför har vi inte alls pratat om maten dom lagade? Eller var den bara en bisak och själva gaygrejen tog över? | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-18 14:45 | |
![]() | Gayskinsvecka, ha ha. Ja, då kommer jag att kolla. :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-18 14:45 | |
![]() | eller parafilisternas rop skalla- en egen halv åtta hos mig vecka åt alla!:) | |
| Sote | 2011-02-18 14:47 | |
![]() | Bästa är väl att inte ha några temaveckor alls utan blanda och ge i varje program. Då behöver man inte hänga upp sig på något. | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-18 14:48 | |
![]() | Va? Filatelistvecka? Neee, boring. | |
| Lill-IT | 2011-02-18 14:50 | |
![]() | Måste testa att göra en sån där smält-socker-på-kall-slev -grej.. Det såg kul ut:) | |
| Lill-IT | 2011-02-18 14:54 | |
![]() | Det där han hade över bären i heaven and hell-efterrätten ni vet: www.recept.nu/1.3170...la dlasagne | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-18 14:55 | |
![]() | äppelpaj i dentrofiliveckan? värsta cumpaj orgien. | |
| Kolb | 2011-02-18 15:02 | |
![]() | Om det är gayvecka i halv åtta hos mig intresserar det mig att se vilken del av HBT-världen som representeras. Och det tråkiga är att majoriteten är antingen folk som lever i samkönade par utanför subkulturen, eller så är det medel till överklassmän som fyller upp den gamla stereotypa fjollbilden. Jag använder yxiga termer för att jag är upprörd, inte för att måla människor i dålig dager. Jag tycker att folk har rätt att representeras som de människor de är. Problemet är att TV4 har aldrig tidigare visat intresse på att visa upp HBT-världen som den ser ut, och de verkar inte visa något som helst intresse att bryta mot det. | |
| Kolb | 2011-02-18 15:03 | |
![]() | (Så jag grundar det på att jag hade inga som helst förväntningar på att TV4 skulle släppa loss den här gången heller. Det skulle förvåna mig) | |
| Huzan | 2011-02-20 15:14 | |
![]() | kolb.. nu får du väl ge dig??!?! du har ju inte ens sett programmet men ändå uttalar du dig om huruvida ena killen var en fjolla eller inte!??! och var han inte det så var han en svenne, enligt dig?? på riktigt?!? så, om man är bög är man antingen schlagerfjolla eller svennebanan?? min bästa kompis är bög, hans favoritband är Maiden.. vilken kategori tillhör han då?? måste du kategorisera bögar? räcker det inte bara att dom är? att alla, oavsett sexuell läggning bara kan få vara den dom är?!? tycker du ska ta dina fördommar å stoppa upp dom nånstans! | |
| Laxkungen | 2011-02-20 15:24 | |
![]() | Tycker inte man skall ha olika teman i detta program. Det är för bra för det. Kanske skulle ett tema kunna vara blindvecka??? | |
| stol | 2011-02-20 15:29 | |
![]() | Tänk att bögar och lesbiska kvinnor kan laga mat, helt otroligt det hae jag ingen aning om. | |
| stol | 2011-02-20 16:01 | |
![]() | Matlagningsvecka för enarmade, enbenta, förståndshandikappade, ej läskunniga osv. Att det ska vara så speciellt med att vara gay, har man en avikande sexuell läggning så är allting fantastiskt. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-20 16:04 | |
![]() | Fjäder goes höna goes kalkon goes struts. | |
| MammaNilli - Ej medlem längre | 2011-02-20 16:26 | |
![]() | Kul med gayvecka, hade det varit barn som lagade mat så hade det väl kallats barnvecka. Tycker inte man ska hänga upp sig på det, dom är ju stolta bögar och lesbianer och då tycker dom säkert bara det är kul att påvisa lite extra att dom är gay. Däremot undrar jag varför första tjejen och äldre killen slickade så himla mycket på allt, tex fingrarna och stoppade ner i maten och verktyg. Det var riktigt snuskigt. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 16:32 | |
![]() | Dom har blivit påverkad av Moberg! Om några veckor kommer alla stå med bar överkropp,de har kollat på Plura! | |
| magnusito | 2011-02-20 16:39 | |
![]() | Antingen så är man bättre eller sämre. Nyanserna är svåra. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-04-13 19:34 | |
![]() | Nu blir jag så förvirrad att jag var tvungen att kolla i almanackan. Veckans sista halv 8 hos mig på en onsdag????? Nu har jag inte tittat i veckan men något måste ha hänt. | |
| Miss_jk | 2011-04-13 19:35 | |
![]() | Det är ju repriser som sänds nu, men jag vart också lite konfunderad... | |