Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gutterflower | 2008-09-25 17:38 | |
![]() | jag stör mig på alla på betapet som blottar sina innersta tankar och liv i "seriöst" | |
StinaD | 2008-09-25 17:47 | |
![]() | Jag retar mig på arbetskamrater som inte gör sitt jobb, utan gärna låter andra göra det åt dom.... | |
Minta | 2008-09-25 17:47 | |
![]() | Men ditt nick då? | |
temperance | 2008-09-25 17:56 | |
![]() | Människor som går omkring med snor i fickan. Ja, jag talar givetvis om de äckliga, snuskiga näsdukarna. Jag har aldrig förstått grejen. Scenariot: Man sitter på tunnelbanan och läser en riktigt bra bok, man drömmer sig bort till en vackrare plats och mår för en stund riktigt bra. Dagdrömmen får dock ett abrubt slut av ett trumpetande, fräsande ljud från tanten mittemot. Nej, hon håller inte på att dö - hon snyter sig i sin hemmagjorda, puttinuttblommiga näsduk. Och varför, varför, måste hon alltid hålla för ena näsborren, och snyt-snyta stötvis tills halva maginnehållet tömts genom näsan? SEDAN kommer det mest äckliga - tanten tittar förtjust på innehållet, noterar färgen och stoppar TILLBAKA snorduken i fickan, tillsammans med kort på barnbarnen, halstabletter och portmonnä. Otroligt äckligt! Jag vill skjuta människan som uppfann detta extremt motbjudande snytdon. Vad är det för fel på toapapper?? | |
argtbi | 2008-09-25 18:05 | |
![]() | jag retar mig på att jag inte alltid kan hålla inne mina kännslor visa mig kall och oberörd. ps temp jag använder näsdukar som trasor alternativt smådukar.... har heller aldrig förstått vitsen med att snyta sig i dem som är gjorda av tyg | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:11 | |
![]() | Gamla tanter är klimatsmarta :) | |
hemliga anna | 2008-09-25 18:17 | |
![]() | sylvia: åh va bra svar på tal du gav carlmartin förut idag. det var precis det jag hade velat säga! allt som är hysteriskt på det sättet som extreme home makover är, är fruktansvärt irriterande. | |
argtbi | 2008-09-25 18:17 | |
![]() | ehh? | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:18 | |
![]() | Alla wannabevärdar. *magont* | |
hemliga anna | 2008-09-25 18:21 | |
![]() | jag stör mig på folk som inte kan hålla en jämn ballans mellan seriositet och lättsamhet. de som är totala glädjedödare när man har roligt eller de som skämtar bort något viktigt. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:23 | |
![]() | Du kanske tolkar in lite för mkt? | |
argtbi | 2008-09-25 18:24 | |
![]() | trashone faktiskt jag med... | |
argtbi | 2008-09-25 18:25 | |
![]() | hmm i samband med wannabevardar dåda.. (och ja det kommer från en som absolut aldrig någonsin nånsin vill vara det igen) | |
Baxz | 2008-09-25 18:31 | |
![]() | apan bollo: Även om man står upp och tappar mackan så lyckas man ju få den uppochner. Min teori är ungefär att pålägget väger såpass mycket att mackan vänder sig i luften och alltid hamnar uppochner :P | |
Baxz | 2008-09-25 18:32 | |
![]() | Minta: Det är väl bra att cyklisterna plingar? Så att man inte blir överkörd | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:33 | |
![]() | Får väl påpeka att det gäller vad de än kallas på sidorna, opar, moderatorer eller muppgudar. | |
Minta | 2008-09-25 18:39 | |
![]() | Inte en halv eller en meter bakom en. Det går väl bra att göra lite innan så att man inte behöver flyga i luften av rädsla. | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-25 18:46 | |
![]() | Baxz: Det var ngn i programmet som hade samma ide om pålägget som du, minns inte riktigt men tror inte det påverkade så mycket. Du får experimentera själv och se från vilken hand-höjd din macka landar rätt så kan du äta dom från bara den höjden sen. Testa med olika pålägg också. | |
argtbi | 2008-09-25 19:00 | |
![]() | apan jag tror det räcker med bara smör. de är konstruktrerade så smörgåsarna. de ska landa på fel sida. så du har helt rätt och ja det är ytterst irriterande att det är så:D | |
Baxz | 2008-09-25 19:16 | |
![]() | hahaha, ja. Nästa gång jag gör mackor ska jag testa alla olika pålägg och alla olika höjder! Det svåra blir ju att komma ihåg vilken höjd som fungerade! Och det dumma är ju att om det fungerar högt upp så kan man ju inte äta mackan. Eftersom att munnen sitter där den gör;) | |