Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mimikryp | 2008-10-21 06:07 | |
![]() | Jackpumpa; Lite litet, men framför allt: "Fyll inte badkaret med mer än 2,5 cm vatten". Då blir man ju fan inte ens blöt om fötterna... belugavis; Jaaa! Jag vill ha ett Kalle Anka-badkar!!! Och självklart en väckarklocka som drar av mig täcket och piskar mig på fötterna! | |
| feken | 2008-10-21 09:02 | |
![]() | Tunna? nej. Vill i a f kunna sitta. OCH det ska vara uppblåsbart. Typ som barnpooler men ngn decimeter djupare. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-21 22:30 | |
![]() | Ja en regntunna som du kan STÅ upp o bada i. Härligt och avslappnat :) Det är det du ska ha helt enkelt mimi..Jag behöver också en sån väckarklocka! En säng som ställer sig upp på morgonen skulle annars vara bra, så man ramlar ner | |
| Sotfinger | 2008-10-22 19:55 | |
![]() | I nya numret av Vi i Villa finns en notis om ett ihopfällbart badkar, som är avsett just för inomhusbruk, lätt att ställa undan och ta fram vid behov. | |
| feken | 2008-10-22 22:55 | |
![]() | Låter kanon sotis....om jag nu kan hitta senaste numret....den har nog redan åkt till kyrkogården för gamla tidningar=( | |
| Sotfinger | 2008-10-22 23:23 | |
![]() | Men se jag hade kvar den här bredvid... men jag ser att badkaret är ganska litet .... max 90x90 och 45 cm hög bara. Men den heter BiBiBadet och kan köpas från Trollungarna för 1495 kr. Dom kanske har fler modeller? | |
| feken | 2008-10-23 16:08 | |
![]() | Trollungarna, hmm. Låter som badkar för mindre modeller av människor än jag. | |
| feken | 2008-10-24 18:31 | |
![]() | MÅste bara lägga denna sidan på startsidan....därav detta inlägg...en dag kanske människan med lösningen tittar in och då måste man ju synas=) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 19:14 | |
![]() | Fyll hela badrummet med vatten! Det blir ju som ett badkar och du behöver varken köpa något eller vika undan det när du är klar. Jag har aldrig fått en vattenräkning, så det är bara att slösa på! Glöm inte att proppa igen håligheten under dörren bara, så att vattnet inte läcker ut. | |
| feken | 2008-10-24 19:57 | |
![]() | HAha | |
| feken | 2008-10-26 17:26 | |
![]() | Hur har ni det med badandet idag? Jag saknar svar på min fråga;) Såååå: är det någon här som har svaret på min bön? Puss (obs fjäsk) | |
| Kirkelina | 2008-10-26 18:10 | |
![]() | Här är BiBibadet: www.blocket.se/vi/13...tm ?ca=11_s Lite litet kanske, men borde det inte gå att tillverka ett sådant av ramen till något annat som är hopfällbart - t.ex. torkställning, campingbord, vilstol. Sedan syr du en passande påse av en pressening. Det borde i allafall att gå att få till en sittmodell. | |
| Ceckes | 2008-10-26 18:29 | |
![]() | Ja det skulle jag tro vara det allra enklaste som Kirkelina föreslår... Man kan ju alltid anlita folk annars som kan bygga det åt en... Eller tillverka själv o sök patent, eftersom det inte går att hitta för storlek större utan för bara småfolk så kan du ju också bli miljonär.. Så många som har dusch idag.. som vill ha badkar ju... ser ju efterfrågan direkt i denna tråd. Vem vill bli miljonär? Ja det ska ju inte va helt lätt o bli det.. Men rätt lätt är det ju ändå. Jag kanske tar patent på det själv... vem vet.. Ska skynda mig att skicka in förslaget o sen vänta på att nån tillverkar detta så det sen kommer ut i handlen! | |
| Ceckes | 2008-10-26 18:45 | |
![]() | Ok, förslaget är inskickat! Nu återstår det och se om det kommer ut på marknaden! Hehe... | |
| Kirkelina | 2008-10-26 18:49 | |
![]() | men det var ju mitt förslag ... | |
| Ceckes | 2008-10-26 18:56 | |
![]() | Varför skickade du inte in det då? Man måste vara produktiv.. Feken talade ju klart o tydligt om att hon tillät nån vara kreativ nog att skaffa fram ett sådant badkar som hon önskade, hon kunde ju själv skickat in sin förfrågan från början. Vi ska väl inte bli ovänner nu? Jag får väl dela med mig om det blir nån vinst av detta.. till både dig och upphovsmannen =) | |
| Ceckes | 2008-10-26 18:58 | |
![]() | Men jag skickade inte in just ditt förslag, jag konstuerade en modell större.. inte sittmodellen. Så du kan kanske skicka in ditt förslag? | |
| Kirkelina | 2008-10-26 18:59 | |
![]() | okey | |
| Ceckes | 2008-10-26 19:07 | |
![]() | Man vet ju dessutom inte om det redan är nån som skickat in ett förslag tidigare än mig... | |
| feken | 2008-10-26 19:10 | |
![]() | Nu börjar det hända saker=) Heja Ceckes! | |