Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-22 17:44 | |
![]() | Menar du på fullaste allvar att du ljög Boyakasha!? Att jag har gått runt här hemma hela dagen i ett förtvivlat upprört tillstånd. Att jag utan nytta gjort upp stora planer på hur jag ska kunna lösa denna uppenbart traumatiska trakasering dessa tuttblondiner utsätter stackars IKEA-besökande män för. Och för det andra. Vi kvinnor då!? Var är männen när vi kommer till IKEA? Jag vill få min vindruta polerad! Jämlikhet säger jag bara, jämlikhet... | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 17:47 | |
![]() | Boyakasha: Du hade väl inga pengar i plånboken på tisdagen och onsdagen? Hade du det är du lite korkad, tycker jag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:00 | |
![]() | Vet inte om ts någonsin kommit med något "roligt" skämt. Jag är mest glad att jag inte delar dennes humor och undrar lite hur värdarna tänker som dödar liknande trådar men låter denna leva. | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:01 | |
![]() | Mouche är sjuk. Det kanske är därför, jag vet inte... | |
| boyakasha | 2008-11-22 18:02 | |
![]() | För bövelen vanliga människor!! Inlägget var menat som ett skämt om än dock kanske lite för sofistikerat för somliga. Det ska inte upprepas. Härefter kommer humornivån dras ner på Bellmanplanet. Tur att det i alla fall snart är jul. För då ska jag hänga kulorna i granen och visa staken i fönstret | |
| Minta | 2008-11-22 18:14 | |
![]() | Ja sådan humor är oerhört rolig. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:35 | |
![]() | Det är så härligt att se männens reaktioner på en arg kvinna som jag:) "Afrobeat kommer inte kunna sova inatt!". Nä, för jag är så himla UPPRÖRD, wowowowowow!! Jag har gått i samma klass som killar som dig Mr Trådstartare, och de heter oftast Björn eller Conny, är idag olyckligt gifta med Carina eller Linda, bor i ett rosa radhus från 1980 i Rågsved/Tullinge/Kungsäng en, lyssnar på alla IDOLvinnare på högsta volym i bilen, har alla dvd:s med Robert Gustavsson (den där han står med två tjejer med stora tuttar står längst fram i samlingen förstås, den är lite fransig i kanterna) och Stefan och Christers GREATEST HITS. Känner du igen dig??? ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:38 | |
![]() | Men Afrobeat, lugna ner sig. Han försökte vara lite rolig, ge honom en rast är du snäll. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:38 | |
![]() | Och så angående humor. Jag skrattade ihjäl mig (tårarna rann och jag frustade ut snor på skärmen) åt tråden som hette "SÅ GÖR JAG MIG OATTRAKTIV". Det var roligt. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:38 | |
![]() | Rast! Jag har ju precis börjat................. :o) | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:40 | |
![]() | Jo, men för Ronny och Jonny gick det ännu värre. | |
| bobo flux | 2008-11-22 18:41 | |
![]() | grönöga, jag vet inte om du förstår innebörden av att få en ruta "polerad" av en kille? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:42 | |
![]() | Ja, de sitter ju inne. Hehe. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:42 | |
![]() | Afrobeat, att folk har olika humor - och somliga ingen alls - är inget någon av oss kan göra något åt. Vad är det som gör dig så upprörd med just det här skämtet? Jag tycker att det roliga med det är att det bemöttes på allvar av vissa. | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:42 | |
![]() | Nej, de lever inte längre, tyvärr. | |
| Nunnelunan | 2008-11-22 18:44 | |
![]() | Jag vill gifta mig med Conny och bo i ett rosa radhus från 1980 i Rågsved. Kan du hjälpa mig att hitta honom Afro? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:44 | |
![]() | Jag tycker mest det är roligt att reta livet ur andra genom att vara en rabiat tanta. | |
| Sternocleido - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:46 | |
![]() | Tro mig, det finns inga radhus i Rågsved. Och skulle det finnas är de definitivt inte rosa. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:46 | |
![]() | Nunnekvinnan: Ha går på det trevliga och mycket populära stället 'Gröne Jägaren' eller åker Finlandsbåt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-22 18:48 | |
![]() | Gröne Jägarens karaokekvällar kan röra en till tårar. Jag är inte ironisk. | |