Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-11-09 17:23 | |
![]() | "Om jag hade haft tillräckligt med pengar hade jag gjort exakt det som epsil föreslog" Börja samla på pengar! Nästan lika kul som att samla poäng på Betapet. Börja med högriskaktier, gå sen över till hedgefonder, olja, guld och annat. Sen när du har samlat ihop några mille så parkerar du pengarna på någon bra räntefond med låg risk. Sen börjar du göra allt det andra roliga som tex tillbringa vintern i Thailand, köpa brittisk sportbil, lära dig dyka, köpa en rashund, segla i Karibien, köra bil tvärs genom USA och allt det andra du drömt om. Lycka till! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-09 17:38 | |
![]() | Laga mat, äta mat, läsa om mat och prata om mat. Det är min hobby. Som bäst är det när jag lagar med andra och helst ihop med mina underbara barn. | |
| Polly Juice | 2009-11-09 17:41 | |
![]() | Jag är med i en pysselklubb för vuxna. Vi träffas varannan söndag kväll och testar nya tekniker; scrapbooking, luffarslöjd, pärlbroderi, oljemålning, måla på stenar och/eller glas och keramik... varje sensommar har vi också en heldag hemma hos "fröken" då vi gjuter betong och tillverkar fågelbad, trädgårsprydnader, osv. | |
| mrperfect | 2009-11-09 18:17 | |
![]() | Jag håller på med min andra miljon nu............... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-11-09 18:40 | |
![]() | Tycker nog att det är mer deprimerande att ha sex som arbete;p | |
| Mikael Ström - Ej medlem längre | 2009-11-09 19:01 | |
![]() | Scrabble Film GAIS FC Barcelona Rubiks kub | |
| Fnesa Plugg | 2009-11-09 19:11 | |
![]() | frimärken - oändligt val av inriktningar. Välj till exempel frimärken och vykort från din hemort (frimärkena ska vara stämplade där) eller från Belgiska Kongo. Eller samla frimärken med motiv av nobelpristagare från hela världen. Hur spännande är det inte att gå igenom ett gammalt album eller en låda från någon dammig vind? Dessutom finns det många samlare att lära av, titta in på Sveriges Filatelistförbunds sida www.sff.nu | |
| Quicka | 2009-11-09 19:17 | |
![]() | Poker! | |
| rufs | 2009-11-09 19:17 | |
![]() | När jag för ngr år sedan jobbade natt hade jag massor av hobbies keramik silversmide möbeltapetsering sömnad luffarslöjd mm.... Nu jobbar jag heltid med alla mina intressen :) så på fritiden e det nog bara beta just nu | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-11-09 19:39 | |
![]() | mrperfect: way to go.... jag är på 4 mille nu (46 år ung). | |
| Lindalainen | 2009-11-09 19:44 | |
![]() | betapeta =/ läsa :D och skriva.. fotografera. fast jag är ingen proffsfotograf, hellno! jag tar fina bilder med min "vanliga"-inte-så-hypade- ingen-systemkamera :) | |
| Leidermark | 2009-11-09 19:46 | |
![]() | "En billig hobby är ingen riktig hobby..." | |
| mrperfect | 2009-11-09 20:31 | |
![]() | Mora Xella Jo just det: Jag håller på med min andra miljon , men jag misslyckades med den första :) | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-11-09 20:37 | |
![]() | Bra! Att kämpa är det viktigaste! | |
| Lill-IT | 2009-11-09 20:44 | |
![]() | Vem fasiken har tid med en hobby? Jobb, extrajobb, barn, hus och hem.. sen är jag så trött att jag bara orkar sitta framför beta en stund. | |
| SimonG81 - Ej medlem längre | 2009-11-09 20:47 | |
![]() | Fiske,båtar,bilar | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-09 21:22 | |
![]() | Schack | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-09 21:22 | |
![]() | ... och poker | |
| Mora Xella - Ej medlem längre | 2009-11-09 21:32 | |
![]() | "Vem fasiken har tid med en hobby? Jobb, extrajobb, barn, hus och hem.. sen är jag så trött att jag bara orkar sitta framför beta en stund." Låter som om du fastnat i ekorrhjulet! Mitt tips - skippa statusen och sluta curla. Låt ungarna jobba både hemma och på stan, då lär de sig att klara sig själva - bara nyttigt för dem! Sälj huset om du måste jobba för hårt för att ha råd med det. Flytta till lägenhet eller husvagn. Man kan bo på jobbet också om det kniper. | |
| Pekkis | 2009-11-09 21:35 | |
![]() | ..fundera över vilken hobby jag skall skaffa. Och lyssna på Kent. | |