Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-26 23:44 | |
![]() | Ja,då tror jag programmet skulle heta"Computer Boys",tess. Programmet går ut på att slita dom från datorn. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-11-26 23:46 | |
![]() | Haha Tess *jag vet att jag halka in på ett bananskal* | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-11-27 06:53 | |
![]() | stelare kille än Tim får man leta efter :) tycker det är lite kul att se folks "rävspel" hur desperata en del blir, som igår, hon som åkte ut igår viskade i Tims öra, Pia är falsk bla bla.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-27 17:17 | |
![]() | annelie haha:) | |
| tattarfinkel | 2009-11-27 19:26 | |
![]() | Tycker att Måns Möllers parodi på mammas pojkar är sjukt roligt. www.youtube.com/watc...3c luRYwMnQ | |
| Miss_jk | 2009-11-27 22:24 | |
![]() | Förnedrande? Varför då? Varken tjejerna eller killarna blir tvingade att medverka, utan de gör det helt frivilligt, och om det är på det sättet de vill bli sedda, så varsågod. De kanske blir b-kändisar och då har de säkert uppnått målet också. Grattis! | |
| Ässät | 2009-11-27 22:39 | |
![]() | Äsch skulle dom känna sig förnedrade hade dom åkt hem och jag tror inte det går nån nöd på dom. En del är ju med bara för att synas i tv och då är det deras val. | |
| Catzexy | 2009-11-27 22:56 | |
![]() | Har sett alla avsnitten och tycker det är väldigt underhållande. Intressant att se hur olika människor fungerar i grupp :) Vad gäller killarna så undrar jag lite var de hittat dessa?! Christian verkar ju vara en sån hyper-präktig svenssonkille, och ful är han dessutom. Tim är ju så stel och så pumpad att han ser ut att kunna gå av på mitten när som helst! Bobby är den enda som jag tycker verka ha något bakom pannbenet och inte vara helt blåst. Han är inte särskilt snygg, men ser helt klart bäst ut av de tre om man skulle välja. Detta är givetvis bara mina åsikter så attackera mej inte nu! ;) | |
| Ässät | 2009-11-27 22:58 | |
![]() | Jag skulle vilja se Tim gå av på mitten jag *s*.. nja jag tycker han är riktigt go den killen och Christian också. Jag gillar Bobby för att han går emot sin mamma hahaha | |
| H1N12 - Ej medlem längre | 2009-11-27 23:14 | |
![]() | Jag har sett alla avsnitt och bland mycket annat har jag "funderat" på en sak. De där mammorna pratar så mycket om att hålla på tradition och hur viktigt det är (speciellt Bobbys mamma då som frågar om tjejerna är oskulder), men hur rimmar det med att man tycker det är okej att tjejerna ska klä upp sig i brudklänningar och dansa bröllopsvals? Om det är något som är tanken att man bara ska göra det en enda gång i sitt liv så är det väl just att gifta sig? (Jag poängterar att jag inte tycker det är konstigt att gifta sig flera gånger för det är något helt annat) Men att "leka bröllop" rimmar enligt mig dåligt med att värna om traditoner! | |
| Ässät | 2009-11-27 23:15 | |
![]() | Programmet är svenskt, det är vanligt att folk gifter sig även om dom inte är oskulder i Sverige så sååå mycket på traditionerna håller dom ju inte | |
| H1N12 - Ej medlem längre | 2009-11-27 23:17 | |
![]() | Läste du in något annat i mitt inlägg eller läste du det som fan läser Bibeln? För det var liksom inte det jag skrev om! | |
| skogstorparn | 2009-11-28 05:18 | |
![]() | www.youtube.com/watc...3c luRYwMnQ | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-11-28 07:34 | |
![]() | Catzexy: Håller med dig helt och hållet! :-) Plus att Christian verkar vara gubbsjuk redan.... | |
| ArgsintEva | 2009-11-28 12:55 | |
![]() | Är det inte så att var och en får bestämma själv...Vill man vara med så söker man det man vill vara med i... Sen kan jag tycka att det är ett rätt patetiskt program... Har sett ett halvt program.... | |
| Ceckes | 2009-11-28 13:33 | |
![]() | Jag tycker varken Christian eller Tim är snygga o detta mycket på att de visar sig lika korkade som hela bunten. Bobby däremot är ju vettig o i o med att han är det så blir han också snygg. Man ser ju vad killarna går på o de verkar gå mycket på utseendet, de verkar ju inte tänka på att just ha nån de kan dela livet med..De dejtar ju knappt nån vettig heller, utan väljer dom sist. Mammorna verkar ju inte påverka ens till det bästa för grabbarna lyssnar ju inte på sina morsor ändå i det stora hela, skulle de lyssna på morsorna så skulle ju inte Christian tex dejta Viktoria i första hand utan hon som Gerd pratar om hela tiden. Martina heter hon va? Är det nån jag hatar i programmet så är det i allafall Julia. Och jag tror många är med just för kändisfaktorn, att de blir kända o får gå på Spyan på Stureplan efteråt. Jane sa ju tex efter 3 program att hon fattade varför hon var med... Hade hon inte fattat det innan? Antar de ser det som en kul grej o inte inser själva allvaret bakom att de faktiskt ska paras ihop o det handlar om giftemål som är målet med såpan. Jag fattar inte heller varför det är förnedrande när de själva valt det, de är ju kändiskåta allihop o kan inte se det förnedrande i det. Vill de själva va med i tv o förnedra sig så är det ju upp till dom. De kan nog inte ens se det så utan bara en chans till att bli känd o glida vidare på bimbovågen där de får fritt inträde till att kändisklubbar efteråt. | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2009-11-28 13:39 | |
![]() | Jag har strökollat en del på programmet. Tycker det är underbart att det finns folk som arbetar med att hitta på nya, konstiga dokusåpor. Finns mycket att skratta åt, reta sig på etc. Men det är väl därför folk kollar.. antar jag. Undrar över två saker främst. 1. Varför envisas Tim med att dra ner två-tre vaxade hårstripor i pannan? VARJE gång han fixar frisyren. 2. Hur mycket är reggat för att det ska bli "bra TV"? Eller är det ren sanning att de beter sig som de gör? | |
| JanneLover | 2009-11-28 15:06 | |
![]() | Här finns Martinas blogg hjalpkallan.org/martinafr ost | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-28 15:15 | |
![]() | Tycker det kan jämföras med förnedring-TV. Ogillar verkligen den här typen av underhållning. Både tjejerna, killarna och framför allt mammorna, gör ju bort sig genom att medverka. Sedan sitter hela svenska folket och följer med i det hela, och roas dessutom av att se dom göra bort sig! Tycker det är tragiskt, och kan tyvärr inte se det "roliga" i det stora hela. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-28 15:16 | |
![]() | Har sett cirka 10 minuter av ett avsnitt, det räckte för mig. | |