Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2010-06-11 21:23 | |
![]() | "med aretha franklin" varför hon skulle ställa upp vet jag inte. | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-11 21:26 | |
![]() | Ett svar på lite skämt,, man borde väl ha sett att han/hon såg ut som en toffel innan man gifte sig,,=) Seriöst hur tänker TS,, om jag jag saker för min man för att vara snäll är jag en toffel då , det kanske handlar om kärlek,, men om den jag är gift med skulle visa sig otacksam till det jag gör,, ja då ,,, hm , kanske dags att gå vidare till någon som uppskattar Bitte | |
| bj-olle | 2010-06-11 21:28 | |
![]() | aretha är med i anden. men sen får hon gå... | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-11 21:28 | |
![]() | Så om aretha stod naken och sjöng så hade du skickat henne? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-11 21:29 | |
![]() | Jag kan inte tänka mig en enda låt som jag skulle vilja se en naken karl genomföra... Jag kan tänka mig en och annan karl naken i och för sig.. Men sjunga känns överflödigt och ingen av dom tror jag är tofflar... | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-06-11 21:31 | |
![]() | Har ett jävligt soft liv??? Jösses, snacka om i-landsproblem. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-06-11 21:35 | |
![]() | Jag ser faktiskt inget negativt med toffelhjältar...jag föredrar tillmötesgående personer. | |
| Zmurfy | 2010-06-11 21:50 | |
![]() | Jag fattar inte riktigt. Vad man gör?? Tja är det ett problem med vad man ska göra borde man inte hamna i situationen bröllopsresa eller inte. Antingen gillar man att vara styrande, eller så dumpar man personen som inte kan ta ett beslut på egen hand. Bröllopsresor och husrenoveringar bör väl vara sådant man snackat om långt innan man är i situationen då man verkligen står inför ett sådant beslut. | |
| Maja G | 2010-06-11 21:55 | |
![]() | Kan någon definiera ordet Toffel?? | |
| Hebbelelle | 2010-06-11 22:04 | |
![]() | Jag gillar inte riktigt hur man i så många inlägg beskriver män som är tofflar som omanliga. Som att det vore något fel med att inte vara macho liksom. Förövrigt är det en jäkla skillnad på att inte ta ansvar för sin del i ett förhållande och att vara omacho, det är liksom inte samma sak någonstans. Eller, möjligtvis är det här med att vara macho samma sak som att inte ta sitt ansvar i ett förhållande (avstängande av känslor, nedlåtande skämt om kvinnor mm). | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-11 22:04 | |
![]() | Jag kan M_Gräddnos! Det är en form av fotbeklädnad. Tofflor är en sorts inneskor, oftast av tyg eller plast. Tofflor finns i många olika färger och mönster. I många länder anses det fint eller vackert att använda tofflor. Då är det oftast dekorerade med pärlor, broderier eller gjorda i guld. Ibland räknas vissa typer av träskor som tofflor och kallas då ofta trätofflor. | |
| Maja G | 2010-06-11 22:06 | |
![]() | ok, källargubben...då fattar jag!:)... eller inte::( | |
| Lillstölla | 2010-06-11 22:08 | |
![]() | Tvålis: Skulle kunna tänka mig att se en naken karl stå o sjunga " Öh öh vad är skönt att va naken, svänga på snabeln och vicka på baken" Men han får nog räkna med att ja kommer ligga dubbel av skratt:D | |
| Lillstölla | 2010-06-11 22:09 | |
![]() | M_Gräddnos: Toffel är man, oavsett om man är man eller kvinna, om man bara lallar med och gör som den andre säger och inte har någon egen vilja. | |
| Maja G | 2010-06-11 22:15 | |
![]() | ok..men ibland måste man "lalla med" för att ett förhållande ska funka, eller för att det kan kvitta för den ene/a partnern.. För husfridens skull o det gäller både män och kvinnor..men inte jämt förståss!:) | |
| Syntax-Fe | 2010-06-11 22:19 | |
![]() | Om min man är en toffel sätter jag på honom! | |
| bj-olle | 2010-06-11 22:21 | |
![]() | nu ringde en liiite fräknig en som kan spela gitarr, lustigt nog. men om jag hänger med henne till en electroklubb, är det då JAG som är toffeln? | |
| Lillstölla | 2010-06-11 22:21 | |
![]() | Syntax: hehehe den var bra:D | |
| Hebbelelle | 2010-06-11 22:22 | |
![]() | Ja, killars g-punkt sitter ju i anus, så killar bör få anal stimulans. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-11 22:22 | |
![]() | Bara om du klär av dig naken och börjar sjunga aretha BJ..... | |