Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 23:27 | |
![]() | Jag respekterar dig, så du behöver inte berätta. he he | |
| Deadwing | 2010-09-15 01:16 | |
![]() | Har i dagsläget endast en stjärna på underarmen. Skulle ha gjort en chestpiece tidigare i veckan, men fick av olika anledningar avboka. Blä. Imorgon ska jag dock förhoppningsvis åka in och boka tid för halvsleeve, och så väntar jag även på att en tatuerare ska börja ta emot bokningar igen så jag kan boka in en färgglad helsleeve till andra armen. | |
| ocki | 2010-09-15 02:18 | |
![]() | Gunyain, jag vill inte säga vad. Men den är het. | |
| nystan1 | 2010-09-15 10:17 | |
![]() | Nietsmmar - Jag hade inte gjort den idag, men ångrar den gör jag inte. Har haft den i tio år, således är den en del av mig och berättar något om den jag var då. Ville bara förekomma kommentarer om trampstamp, originalitet odyl. =) | |
| schmuppisch | 2010-09-15 11:56 | |
![]() | Har tre kinesiska tecken i nacken ner efter ryggraden. "Lycka", "Kärlek" & "Ärlighet". Ska fortsätta med två tecken till när tiden är rätt. Har också en fjäril + ett hjärta på insidan av vänster handled. Att tatuera sig är extremt beroendeframkallande. Man vill bara göra fler och fler och fler... | |
| SuperGreta | 2010-09-15 12:06 | |
![]() | Jag gjorde en för några år sedan i svanket.. 3 stycken stjärnor.. Sen gjorde jag min sons namn och det kinesiska tecknet för "kärlek" ovanför.. i nacken runt midsommar.. Nu blir det inga fler tatueringar för mig.. =) | |
| Satyra | 2010-09-15 13:05 | |
![]() | Är rätt övertygad om att jag skrivit om mina tatueringar i en annan liknande tråd i forumet, men ok, drar det igen. ;-) Har en bevingad fe på vänster skuldra - den gjorde jag 1987 och på den tiden kände jag inte en enda kvinna i min småstad som var tatuerad, förutom några "lodisar". Gjorde den främst för att jag var nyfiken på om det faktiskt gjorde så ont som många män påstod. Det gjorde det såklart inte. ;-) Har även en skorpion strax under höger nyckelben, gjord -92. Mitt stjärntecken är alltså skorpion och jag ville ha en tatuering som jag själv kunde se, utan backspegel. Hur känns det att tatuera sig? Enligt mig känns det till en början som en liten brännande bandsåg skulle skära sig igenom hudytan. Tycker den typen av smärta är rätt behaglig faktiskt. :-o ;-) Efter en stund blir huden bedövad och det känns knappt alls mer. Tatueringen under nyckelbenet var lite mer obehaglig att göra dock - det liksom drog/stacks upp mot nyckelbenet/halsen. Men direkt ont gjorde det inte. Vill ha en till tatuering så småningom. Någon slags skir ranka runt ena fotleden. Med andra ord - har aldrig ångrat mina tatueringar, någonsin. :-) | |
| Sote | 2010-09-15 13:42 | |
![]() | Till er som har kinesiska tecken tatuerade- vet ni säkert att dom verkligen betyder det ni tror? För man har ju hört skrönor om folk som har åkt till Kina och blivit skrattade åt då dom har en del av menyn intatuerad på ena armen..........Jag skulle aldrig våga lita på att det som skriv in verkligen är det jag vill ska stå. Språken skjiljer ju sig en hel del även i betydelse av ord så det kan ju kanske lätt bli lite fel. Jag menar det finns ju exempel på dom där det blev lite fel även om det är samma alfabet. | |
| Gautama | 2010-09-15 13:46 | |
![]() | Skorpion på ankeln som håller ett kinesiskt tecken för kvinna i ena klon. Japp jag har kollat att det verkligen betyder det. Gjorde inte speciellt ont, men så gillar jag smärta för goda ting:-) | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2010-09-15 15:01 | |
![]() | Gipsy på under armen och NYMAN på ryggen hehe | |
| Araknoidea | 2010-09-15 15:04 | |
![]() | Nietsmmar Jag diggar din inställning =) Jag har en skorpion på höftbenet :D | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-17 00:17 | |
![]() | Två olika varianter av hjärtan, det ena nere på höger vad gjort förra hösten , det andra på vänster skuldra gjort förra fredagen,, bägge symboliserar mycket i mitt liv Bitte | |
| delta9 | 2010-09-17 00:23 | |
![]() | Jag har tatuerat in The Grim Squeaker / Death of Rats från Discworld serien skriven av Terry Pratchett. en (rätt så dålig) bild på finns på www10.speedyshare.co...91 %20n.jpg Tatueringen har en djup betydelse men det får ni spekulera i :) | |
| delta9 | 2010-09-17 00:40 | |
![]() | att den är ofärdig borde också nämnas :) | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-09-17 01:31 | |
![]() | Men Delta9.. ofärdig betyder ju skadad eller lytt, hur kan en tatuering vara det? :) Du menar väl att den inte är riktigt klar än?? Förlåt, såg bara kul ut... Jag har fortfarande två, en varg på skulderbladet och en mening på överarmen.. Det ska bli en tredje men har inte hittat den rätta än ;) | |
| JefautjOuer | 2010-09-17 04:13 | |
![]() | Kladdeklen, absolut BÄST!!!!! | |
| VictorJara | 2010-09-17 04:44 | |
![]() | Hammaren och skäran över bröstkorgen. Allt man behöver. | |
| hejrobin | 2010-09-17 07:06 | |
![]() | text i nacken, "living is easy with eyes closed" är jätte nöjd fortfarande. kommer en till på armen snart. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2010-09-17 07:25 | |
![]() | Tre stjärnor i olika storlek (en bit ned från nacken;) dem symboliserar mina tre söner. Den största för äldsta sonen osv Har även kinesisk symbol för kärlek vi ena ankeln den symboliserar min sambo o mig, han har en likadan på ena armen :) Skulle aldrig gadda svanken, så B | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2010-09-17 07:28 | |
![]() | Tillägg, tyckte inte det gjorde så ont, man vet ju att det "känns" brände till rejält nån gång då han stack till på ryggraden, men annars övergående smärta, "den som vill bli fin... Är supernöjd med mina tattoos | |