Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 541 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Optimisten | 2011-01-28 23:14 | |
![]() | Hur fort går du Giddy? Gå till ett gym och kolla om du inte vet. 8 km är inte mycket att komma med efter ett tag. Skall man lägga ut en slant kan det faktiskt vara bra att kolla så man inte står där med ett gåband som är för långsamt, då blir det en dammsamlare. Med stötdämpande matta under låter det inte särskilt mycket. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2011-01-28 23:22 | |
![]() | Är det nån skillnad mellan gåband och löpband? | |
Optimisten | 2011-01-28 23:25 | |
![]() | Och det här med önödigt eller inte verkar vara lite enkelspårigt. Nödvändigheten har väl med behovet att göra och hur ens behov är vet väl ingen annan en en själv.Jag går mycket ute eftersom jag har två aktiva hundar, tränar desutom agility 2-3 dagar iveckan med dem. OCH hör och häpna jag har ett löpband! Löpbandet behöver nämligen inte nosa och kissa utan man kan köra tempo udda tider hemma. Man behöver inte först ta en långis med byrackorna åka hem med dem och sen åka till slingan och köra själv. Man kan faktiskt glo på TV eller lyssna på Ipoden efter behag. Lyssnar aldrig på musik när jag är ute eftersom man då inte hör omgivningen och det är härligt att gå till musik, alltså låt mig få tycka att mitt löpband är underbart så låter jag dig tycka att det för dig är skitkasst. | |
Optimisten | 2011-01-28 23:26 | |
![]() | ja, hastigheten och lutningsmöjligheterna. | |
Giddy | 2011-01-29 00:11 | |
![]() | Optimisten: Mkt bra skrivet (i ditt andra inlägg)! :) Och tack för tipset i ditt första inlägg. Vet inte exakt hur snabbt jag går. Men går inte snabbare än 8 km/h iaf. Ska iväg till nån affär i helgen och prova lite och se hur dom olika alternativen verkar vara. | |
Aurora Aurum | 2011-01-29 22:35 | |
![]() | jag har köpt attract gåband och jag blev lite besviken över att om man går för hårt så hackar bandet lite, kanske något men vänjer sig vid, eller som någon skrev ovan har jag fel sorts skor, för jag tog på mig mina utevandrarskor, de är kanske för hårda, vad du än gör, gå inte barfota då kan du klämma dig det som var bra att köpa attract var att hemkörning och uppbärning ingick i priset och man kan avbetala om man vill ang diskussioner varför man skaffar sig ett redskap hemma ist för att gå ut o gå eller gå till gymmet nu på vinterna är det halt och man fryser häcken av sig, ögonen rinner, man kan inte andas (pga astma) knäna pallar inte och till gymmet går man inte eftersom man inte pallar med alla spännisar som ska glo på en vanlig 'tant' som vill träna och inte är vältränad ang crosstrainer, jag kan t ex inte använda en eftersom jag har artros i vänster knä, det blir bara värre av det så slutsats - döm inte andra efter dina egna förutsättningar | |
Giddy | 2011-01-29 23:20 | |
![]() | Aurora Aurum: Mkt bra skrivet angående diskussionerna! :) Tack för tipset om skor. Tror det får bli vanliga träningsskor, de borde funka bra. Ska nog köpa mitt band på måndag. :D | |
vigren | 2011-01-29 23:30 | |
![]() | Giddy: Skriv och rapportera vad du köpte och hur du tycker det fungerar! | |
Giddy | 2011-01-30 01:46 | |
![]() | Yes, jag ska göra det. :) Har ännu inte bestämt mig om det blir Attract eller om det blir gåbandet från Rusta. Finns det ingen här som testat det som Rusta säljer? Känns ju inte som att det är så bra kvalitet när det är Rusta, men jag kan ju ha fel. :) | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-01-30 07:57 | |
![]() | Jag har skrivit om rustas en gång.. | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-01-30 07:59 | |
![]() | Och gett dig en fin länk med jämförelser. | |
Giddy | 2011-01-30 08:32 | |
![]() | Sorry Bizzy! Jag var lite trött när jag skrev. Det skulle stå "finns det inga fler som testat det som Rusta säljer". Din länk var ju jättebra! Den har jag läst. :) Tack så mkt! | |
zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-30 12:20 | |
![]() | Lycka till med era gåband och träningen och bry er inte om dem som till varje pris måste tjafsa till allting. | |
-Snödroppe- | 2011-01-30 12:21 | |
![]() | Kan man koppla bandet till en slipsten så att man gör någon nytta när man går? | |
Giddy | 2011-01-30 13:13 | |
![]() | Tack Zlipzten! :) Jag bryr mig inte alls om vad dom säger, dom som klagar alltså. För min fråga var ju inte OM jag ska köpa ett gåband, utan jag ville ha lite tips på vilket gåband som är bra. Men i dom flesta trådar här i forumet så sitter det ju folk som älskar att klaga och kritisera andra. Vet inte vad dom tjänar på detta. Dom kanske tycker att dom mår bra av det. Många ggr ser man att det är samma människor också. Bara att ignorera dom. :) | |
Mimikryp | 2011-02-02 14:12 | |
![]() | Hur har det gått, Giddy? Har du blivit nå' klokare, och kommit till nå't beslut i köpeprocessen? :-) | |
blue_moon | 2011-02-02 15:52 | |
![]() | Ha inte för bråttom Giddy, se till att bli av med huvudvärken först! | |
Giddy | 2011-02-02 20:49 | |
![]() | Mimikryp: Det har inte gått så bra. Bestämde mig igår för att kolla på Rustas band. Om det verkade bra skulle jag köpa det. Men det var slutsålt! Så nu är det bara att vänta tills dom får in fler. :) Blue_moon: Nej, det kommer inte bli några snabba promenader förrän huvudet känns bättre. :) Dag 15 nu efter hjärnskakningen, börjar bli lite less på att de aldrig släpper. | |
Mimikryp | 2011-02-03 07:39 | |
![]() | Aha. Skulle de få in fler? Eller du kanske kan åka till ett annat Rusta? | |
niala22 | 2011-02-03 07:48 | |
![]() | gåband? till barn? | |