Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:38 | |
![]() | nä det var av ren ilska........ | |
| vigren | 2011-03-01 18:42 | |
![]() | Nämen coola ner då... | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:47 | |
![]() | valkyria, ts ville höra om det var andra som hade testat och hur det gått för dem, inte få en massa motargument till varför man inte ska gå på pulverdiet! | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:48 | |
![]() | Lycka till nyckelpigan! | |
| flydet | 2011-03-01 18:50 | |
![]() | Jag har lovat mig själv att aldrig mera gå på pulver. Jag gjorde det några gånger och det fungerade bra, men sen gick jag upp alla kilona igen. Numera äter jag rätt sorts mat i stället. Intressant med pulverkurerna var ändå mathallisarna jag fick. Jag förde dagbok om allt jag skulle få äta när jag väl avslutade kurerna. En av de saker jag längtade efter att få äta var ... *trumvirvel* ... rå smördeg! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:50 | |
![]() | "erfarenheter"jag har det genom mina klienter serru,därav oxå så vet jag precis vad som är det bästa och inte...och bara för att jag inte svara just på den exakta frågan,så vad är felet i att jag visar/delar med mig av min kunskap som är sund även? var det att vilja stjälpa henne? trodde hon var intresserad av det med,men tänker inte ta skit för jag ville det.Det var av ren välvilja. Lämnar härmed denna tråd nu. Hm,I´m out | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:53 | |
![]() | Lycka till nyckelpigan. Törs nog aldrig skaffa PT om de har sån attityd. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 19:04 | |
![]() | Vi var vana att höra det( ja värre saker med) men sedan fick vi ett stort tack :) tackar nu för mig hej! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-03-01 19:06 | |
![]() | Lyssna på morihei79! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-01 19:10 | |
![]() | lycka till ts. och pröva gärna GI när du går över på fast kost igen. en bra och livslångt sätt att hålla sig slank. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-03-01 19:20 | |
![]() | "Men visst - givet får alla tycka vad de vill!!! Och säga det med :-)." Eftersom TS inte accepterar annat i sin tråd förutom det hon vill höra men samtidigt påpekar att alla får tycka vad de vill känns tråden lite förvirrande och jag stänger den. Lycka till med pulverdrickandet. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3