Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 18 554 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:17 | |
![]() | nej, men det känns inte så intelligent. JAJA. alla gör som de vill; ) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:20 | |
![]() | Så,det enda du gör då är att sitta med näsan i pluggboken,kolla kunskapskanalen eller gör mensatest? det tror jag inte,du kollar nog på massa som är trams,i andras ögon & som vill kalla det för att inte vara intelligent. SLuta ed påhopp nu please | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:20 | |
![]() | "men jaja alla gör som de vill" men du var bara sååå tvungen att kläcka ur dig det om intelligens,eller hur? hahahaha | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:21 | |
![]() | men alltså, jag menade inget illa. jag visste bara inte att människor äldre än arton tyckte det var kul eller intressant. har ju inte sagt att ni är ointelligenta. lugn nu: ) ja, jag läser skvaller ibland. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:22 | |
![]() | "Kollar inte på BB... MEN, jag ser heller inte nån större skillnad på det o detta forum. Bara att det har en mer visuell effekt." sa Tanten M | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:23 | |
![]() | i en undermening ja | |
| mrperfect | 2011-03-01 18:26 | |
![]() | BB= deltagarmässigt: exhibitionism för personer som inte vet vad de skall göra av sitt liv samt publikmässigt : ett program för folk som inte varit med utan tror att det är normala personer som beter sig på det viset, alternativt att man har för mycket intresse av skvaller , jag har personligen inget alls | |
| MiaMore | 2011-03-01 18:27 | |
![]() | Jag måste säga att jag fascineras av de program som jag kallar "förnedrings-TV" - då tänker jag inte bara på Big Brother utan även program som "Ensam mamma söker", "Lyxfällan", "Bonde söker fru", "Du är vad du äter", "Rent hus", "Nannyjouren" etc...jag kan inte låta bli och roas och oroas över de som så gärna vill vara en del av detta och som gör allt för att få sina "15 minutes of fame" - som så totalt utelämnar sig själva och sitt privatliv utan att ens kanske förstå konsekvenserna av det. Vad är det som driver en människa till att vilja bli skitfull i BB och ha sex inför kameror och därmed ett stort antal tittare - hur mår en sån människa egentligen och är alla indianer verkligen i kanoten? Varför vill man frivilligt tala om för hela Sverige att man inte kan städa utan vadar runt i mögliga pizzakartonger och avföring från husdjuren, varför vill man tala om för svenska folket att man tappat greppet totalt om sin ekonomi och dövar sin ångest med ännu mer shopping? Vilket ansvar har egentligen TV-produktionen för dessa människors väl och ve? Var går den moraliska gränsen för hur långt man kan gå för att göra bra TV? Klart sedan många år är iaf att dessa program fyller sin funktion på det ena eller andra viset för många människor - de som drömmer om att en dag få vara där och de som drömmer mardrömmar om att vara en del av det! Ikväll kl 22.00 tittar jag iaf på BB och förundras över människan och funderar påvar min gräns går... ;) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:28 | |
![]() | publikmässigt : ett program för folk som inte varit med utan tror att det är normala personer som beter sig på det viset, alternativt att man har för mycket intresse av skvaller , jag har personligen inget alls äckligt fördomsfullt *kräks* | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:29 | |
![]() | miamor,BRAAA! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:30 | |
![]() | mrperfect:"BB= deltagarmässigt: exhibitionism för personer som inte vet vad de skall göra av sitt liv samt" hur många av dom & oss känner du? undrar vem det är som inte varit med jag... | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:31 | |
![]() | Jag undrar mest vad en normal person är och hur en sån beter sig. Ska man utgå ifrån sig själv när man bestämmer vad normal är? | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-01 18:33 | |
![]() | tydigen:/ normala människor,har sex,dricker,kan råka bete sig illa ibland,svänga känslomässigt,göra misstag,älska,tycka om,skratta,gråta MEN,fan om de syns i tv!då är du ju heeeeelt! | |
| pellekatt | 2011-03-01 18:46 | |
![]() | Snacka om förnedrings tv!!!! | |
| Sandy pete | 2011-03-01 18:49 | |
![]() | Love it! | |
| mrperfect | 2011-03-01 18:50 | |
![]() | jag dricker inte, har inga känslosvängningar, gör misstag, fösöker älska nån annan än Zlatan, tycker om hummer, skrattar ofta, framför allt får andra att skratta som inte tar allting på allvar...gråter då jag själv spelar piano...och beter mig bara illa på Beta :P | |
| mrperfect | 2011-03-01 18:50 | |
![]() | Så där ja, nu har JAG förnedrat mej :) | |
| AMF | 2011-03-02 10:25 | |
![]() | Hade jag varit 13 år så hade jag säkert tittat. I den åldern är man ju nyfiken på det mesta. Nu i vuxen ålder skulle jag aldrig nedlåta mej att se på sånt skräp och jag undrar vad som fattas dem som gör det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-02 10:44 | |
![]() | AMF: Du har i flera inlägg fört fram din överlägsna poäng i frågan och jag undrar vad som fattas dig som känner ett behov av att göra det. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-03-02 10:48 | |
![]() | Lycka till Sylvia om du får ett svar på den haha AMF tycker det bara är vi som ska vara,då vi gjort det så kommer samma fråga igen...Kan ju bara spåna i vad som fattas där... | |