Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 613 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grisebank | 2006-10-16 19:01 | |
![]() | När jag hann åka till Rättvik från Mora och titta på solnedgången för några år sedan. | |
| pilutta-dej | 2006-10-16 22:48 | |
![]() | Algarve i juni var fint och annorlunda. Annars är Gillöga det vackrast ställe jag vet. För övrigt sympatiserar jag starkt med Saitam75 och hans "resa". Jag har får säga som han fast jag har hunnit lite längre på min resa. | |
| OneW | 2006-10-17 12:29 | |
![]() | min bästa resa var till Skottland 2003 på hösten. Ljngklädda kullar, vänliga skottar och många besök på destillerier! Åker snart dit igen! | |
| Miss_jk | 2012-08-08 17:25 | |
![]() | Bästa resan var sommarens medelhavskryss. Att ligga i en skön solsäng och dricka drinkar hela dagen, äta god middag, sitta i solnedgången på däck och lyssna på livemusik och sedan partaja tills man inte orkar längre, för att plötsligt befinna sig i en annan stad, i ett annat land måste ju vara den ultimata semestern. Sju städer i tre länder utan att knappt behöva lyfta på röven. Bättre restips kan jag inte ge er. Har ni möjlighet, så gör en sådan resa. | |
| feck | 2012-08-08 17:55 | |
![]() | Norrland förra sommaren med bästa gänget ligger högt i topp i alla fall. Sex dödstighta kompisar, två bilar, en vecka med norrland som mål. Tält, fest och bilåkning! Enkelt och sjukt kul! Inlandet på uppvägen upp till Gällivare, vidare ner längs med kusten... | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-08-08 18:17 | |
![]() | Ingen sittmöbel som är här än och skäller ut folk som lägger sina sparpengar på resor? Miss_jk: Det låter helt underbart! Feck: Då åkte du säkert förbi där jag bor. Norrland är toppen sommartid minus insekter. Min bästa resa är nog tågluffandet. 16 år, godtrogen och småkorkad och ändå gick allt så bra. Fy fan vad gott att ha gått ut nian och göra precis vad man vill, Paris, Venedig, London ... | |
| xMatrix | 2012-08-08 18:22 | |
![]() | He, he hundbiten....;-) underbara ungdom... Min bästa resa måste vara Cook Islands och just ön Aitutaki....så otroligt vackert och otroligt gästvänliga människor....mmmm dit vill jag igen | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-08 20:08 | |
![]() | 1998 var det,väntade in maken en fredag när han slutade jobbet,hadde bokat hotell och skaffat barnvakt,när han kom sa jag packa vi ska bort över helgen,vi gjorde inget specielt satt på en klippa vid havet åt gott och softade älskade och det blev fler barn, | |
| tina_haxa | 2012-08-08 23:37 | |
![]() | Hurtigruten - hela vägen från Bergen till Kirkenes och tillbaka igen! 11 dygn av fantastiska vyer, otroliga utflykter, överdådig mat. Att det var bröllopsresa gjorde inte saken sämre.. Vi är skilda nu, men när vi springer på varann pratar vi fortfarande om den resan :) | |
| Miss_jk | 2012-08-08 23:42 | |
![]() | Tina: Vi var lite inne på den innan vi bestämde oss för medelhavskryssen. Det som fick oss att inte åka var att man väl är väldigt väderberoende? Inte så kul att sitta på en båt eller gå iland om det spöregnar? Eller vad tror du? Är verkligen en resa jag skulle kunna tänka mig annars. | |
| corlini | 2012-08-08 23:46 | |
![]() | har inte gjort den ännu. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-08 23:48 | |
![]() | den vidrigaste resan var till Tunisien,1 gång aldrig mer | |
| tina_haxa | 2012-08-09 00:00 | |
![]() | Miss_jk: Vi hade nog tur med vädret, åkte strax efter midsommar. Det regnade väl några gånger, men inte länge, och båten i sig var en sån upplevelse, fanns mysiga barer och salonger där vi kunde sitta och läsa och spela kort, och utsikten var vacker även i regn! | |
| Miss_jk | 2012-08-09 00:15 | |
![]() | Vilken båt var det? | |
| tina_haxa | 2012-08-09 00:24 | |
![]() | m/s Polarlys. Men de flesta är i samma klass numera. | |
| Skblole | 2012-08-09 03:22 | |
![]() | Tre veckor i Arizona i våras, med en trip till Vegas och SoCal. Ingenting jag någonsin gjort slår att cruisa genom öknen i en Ford Mustang med suffletten nere, på väg mot Grand Canyon, Sedona, Vegas och LA. Eller att campa vid Mogollon Rim med terrängfordon, skjutvapen och lägereld. Eller att se Phoenix Coyotes skriva historia i en atmosfär som inte går att sätta ord på. Sist men inte minst att lära känna en massa trevliga människor. Jag tror en stor anledning till att det var så förbannat roligt var att jag bodde hos en vän (som var mer än villig att introducera mig till allt och alla) och inte på ett hotell. | |
| bujum | 2012-08-09 06:22 | |
![]() | 2007 6 veckor runt i sødra Afrika; Sydafrika, Zambia, Botswana, Namibia, Lesotho och Swaziland. Har varit dær nere flera gånger men inte så længe som då och inte i Botswana som var højdpunkten. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2012-08-09 09:01 | |
![]() | 4 månader i Asien. Inte nåt unikt kanske men det hände mycket galet på vägen när man är så naiv som jag =) Lofoten och valsafari är en höjdare också.... | |
| AMF | 2012-08-09 09:07 | |
![]() | Till stugan - vårt paradis i Roslagen. Ingenting slår det! | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-08-09 09:42 | |
![]() | jag vill flytta till mitt senaste resmål, en liten fiskarstad i Chile. Men den bästa semesterresan hittils var Eilat i Israel. Delfindyk och ravefester för hela slanten. Men nu är jag för gammal för rave, eller tvärtom. | |