Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 531 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-11-20 08:45 | |
![]() | jag är oftast på väg till någonstans,och äter min ica sallad samtidigt som jag kör dit jag ska lite grisigt blir det,lägger minimalt lite tid på att äta,avskyr att tugga är bara så trött på detta idislande,Tänker ni aldrig på hur tråkigt det är att tugga ? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2015-11-20 11:01 | |
![]() | Nej. Jag tänker inte på hur tråkigt det är att tugga. Däremot tänker jag på hur tråkigt det var då jag blev påkörd av en bilist som sysslade med annat då vederbörande borde haft fokus på sin bilkörning. Det kostade mig hjärnskakning och ett sönderslaget ben. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2015-11-20 13:14 | |
![]() | Säkert en man utan simultankapasitet | |
Mormodern49 | 2015-11-20 14:09 | |
![]() | Jag retar mig på bilförare , som inte fokus på bilkörningen , istället för en massa annan skit , som inte hör hemma där ! | |
Mormodern49 | 2015-11-20 14:13 | |
![]() | Ursäkta fel tråd , för retningar ! | |
throwback - Ej medlem längre | 2015-11-20 20:42 | |
![]() | Det här hör väl inte riktigt till tråden.. men jag har svårt för människor som petar i maten och aldrig vågar njuta riktig av god mat. Nåt slags dåligt samvete av att njuta av mat. Då tänker jag att man har svårt att njuta av och hänge sig i andra sammanhang också. | |
kiwiskal | 2015-11-20 22:14 | |
![]() | throwback, tycker det tillhör faktiskt. vet en sådan person. men hen lider förmodligen mer av hypokondri än ätstörning dock. man får ju cancer av viss mat och gluten lägger sig som cement i tarmarna osv osv...snark | |
bitley - Ej medlem längre | 2015-11-21 07:31 | |
![]() | Jag var på en fin tillställning där bordsdamen petade i alla rätter och drack en mun av varje vinservering. Kändes just som du beskrev, njuter en sådan människa alls? Givetvis försökte jag bete mig som att det var världens naturligaste sak att jag både käkade och bad om påfyllningar. Det där med käk är känsligt i många lägen. Jag är nog lite smygamerikan, McD osv flera gånger i veckan. I'm loving it, tråkigt att laga mat ibland och hysteriskt med alla straffkoster som folk pratar om. Behöver inte vara vegan för att käka veganskt, eller rawfoodare för att köra lite sånt. Styr undan från damer med ätstörningar eller argumentation på mina matval likt hur jag styr undan från långtradare och saktfärdiga småbilar på vägarna, det går med automatik. Nu blev jag sugen på en stor kebab! :) | |
kryddeluntan | 2015-11-21 11:01 | |
![]() | Det hör väl till god ton att man äter på en middag. Är det en tillställning där värdinnan har lagat maten så är det oförskämt mot henne att bara sitta och peta i maten. Jag hade nog suttit och glufsat i mig ordentligt om jag hade haft ett sånt bordssällskap | |
Henrux2 - Ej medlem längre | 2015-11-21 13:29 | |
![]() | Att banta låter omodernt. Med banta tänker jag att man bara minskar matintaget för att bli smal. Själv fastar jag 2 dar i veckan, men mest för att låta kroppen återhämta sig och må bra. Viktminskningen är sekundärt. Ser ingen anledning att proppa i sig mer än kroppen hinner tillgodogöra sig. Visst är det kul och gott med käk, men det e ju inte för smaklökarna man äter, utan för att förse kroppen med energi i första hand. Nu ska jag dock gå och köpa lördagagodis :-) | |