Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillakia | 2009-10-03 17:35 | |
![]() | Hur VET man att Mariette alltid kommer att leverera? Hon kan väl ha fel låtval eller dålig dag hon såväl som alla andra? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-03 19:06 | |
![]() | Jag VET inte det,lillakia. Jag bara antar att det kan bli så. | |
| Intet | 2009-10-04 11:51 | |
![]() | Mariette är bäst, och lätt snyggast bland årets idoler. Erik är ju lite bäst han med förstås. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-04 11:56 | |
![]() | Eddie är snygg, men kan tyvärr inte sjunga...inte vad jag har märkt i allafall...? Vem vet, han kanske har halva inne hos Laila...? ;-) | |
| Frk Panik - Ej medlem längre | 2009-10-04 13:50 | |
![]() | Mariette är ju jätteduktig, visst, men huuu så trist hon är :/ Det borde inte gå att vinna på utseendet liksom. (Gäller även för Tove och Eddie). | |
| Snoosy | 2009-10-04 23:12 | |
![]() | Ni som tycker att Mariette är så bra. Kan ni precisera lite :) För hennes röst är inte nått speciell och det finns fler som är bättre än henne på scen. Förklara gärna vad ni ser och hör som inte jag hör :) | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-05 10:21 | |
![]() | Jag tycker att Mariette har ruggigt läskiga ögon! Jag vågar knappt titta på henne! Huuu! | |
| Frk Panik - Ej medlem längre | 2009-10-05 18:54 | |
![]() | Både Mariette och Tove har ett rörelsemönster à la Thåström alt af Ugglas. Är det högsta mode numer? | |
| music_ea | 2009-10-05 19:10 | |
![]() | det är för att hon är nygg, vad annars | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-06 09:11 | |
![]() | "Grevinnan har fått skit under naglarna and I like it!" Andreas Carlson om Karolina! :-) Japp, håller med! Karolina är superduktig också! :-) | |
| Cait | 2009-10-06 09:37 | |
![]() | Mariette är faktiskt litet obehaglig tycker jag. "Lugnet själv har hittat hem i min kropp" Hon känns butchdreadprettoaggro. Hon ger mig så mycket rysningar att det inte spelar någon roll om hon kan sjunga eller ej. Och nej, jag gillar inte dreads. Tove är fin. Gillade Killersversionen men "Life on mars" var lite over the top. Med skakningarna allts. Reza är fantastisk. Det är lite synd att hennes namn "Reza" också bärs av män för det känns inte så fint på henne då. Inte för att jag vet vilket namn som hade varit bättre. Karolina, vars familj har en guldängel i 60-centimetersklassen i vardagsrummet och som ut som en rätt mycket sämre version av Uma Thurman kan jag inte heller med... Usch vad jag klagar. Men jag tycker verkligen att hon är obehaglig. Men mest av allt undrar jag varför de inte gav Moa ett wildcard. Hennes "Story" var något av det bästa i Idol någonsin. Hon hade "det" ni vet... Doroteatjejen Erika som är sjutton år är otroligt duktig. Inte spännande men väldigt kompetent och inte irriterande heller. Nicklas är fab. Erik är bra, men klarar faktiskt inte alla toner han sträcker sig efter. Calle Kristiansson är mycket skön. Och det var allt jag orkade tycka denna morgon. | |
| raringen | 2009-10-09 21:00 | |
![]() | Karolina bäst så här långt-vad tycker ni? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-09 21:04 | |
![]() | Kalle är bäst så här långt,tycker jag. Han har bevisat att man inte måste hångla med kameran. Det kan funka att vara lite kameraskygg. Like him. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-09 21:11 | |
![]() | Erik ger mig ståpäls jämt!!!<3 å nu sjunger han låten jag var tokig i som liten,haha,så jävla bra! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-09 21:14 | |
![]() | Jag är nog för gammal för att få ståpäls av artister som Erik, men den yngre publiken gillar säkert honom. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-10-09 21:14 | |
![]() | Hehe, jag tyckte Karolina var rent fruktansvärd ikväll. Än så länge tycker jag att det bara är Reza och Erik som har varit bra. Och då är ju förstås Erik bäst! :) | |
| vonne_ | 2009-10-09 21:16 | |
![]() | va ska man säga idol är inte vad det har varit..............jag orkar inte att se på det över huvudtaget | |
| vonne_ | 2009-10-09 21:21 | |
![]() | idol har gjort sitt.............jag bryr mig inte längre | |
| kermis | 2009-10-09 21:23 | |
![]() | Jag bryr mig inte om fotboll och kommenterar därför inte trådar som handlar om fotboll. Enklare så och man irriterar ingen. :) Calle är min absoluta favorit i år... Oerhört charmig! :) Erik är bra men för förutsägbar för att vara intressant i långa loppet... | |
| caughtbock | 2009-10-09 21:23 | |
![]() | Bra jobbat med låtvalet Camilla, verkligen.... *suck* | |